Gå til innhold

The Witcher 3 ble utsatt for å ikke bli enda et spill med lanseringsproblemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er glad for at de tar seg tid til å polere spillet til de er fornøyde med det. Måten CDPR kjører firmaet på er i mine øyne bemerkelsesverdig og flere utviklere og utgivere burde følge deres fotspor.

 

Når det gjelder den nye karakteren man kan spille så har jeg en følelse om at det er kvinnfolket man ser i videoen.

Har ett lite håp om at de kan få til en slags coop setting med både Geralt og hvem enn hun er, selv om de har sagt allerede at de absolutt IKKE vil dra spillet ned i gjørma ved å slenge på Coop selv om spillet er designet for singleplayer.

Det hadde vært fantastisk om det skulle vise seg at de har tenkt på dette når de designet spillet og dialogene og at man faktisk kan velge å spille både coop og singleplayer.

 

... Det er lov å drømme :p

Lenke til kommentar

Sikkert smart å utsette det litt til, så hva som skjedde med Dragon Age Inquisition. Overhøvlet av fansen pga bugs. Tipper CD projekt vil unngå dette, så langt har de jo et temmelig godt rykte i industrien.

 

Igjen så syns jeg folk er altfor kravstore, er akkurat som de kjøper spillet bare for å ha retten til å klage.

Lenke til kommentar

De burde utsette akkurat det de trenger å ikke føle at de trenger å stresse spillet ut på markedet. Dette gjelder forøvrig alle utviklere.

 

Ønsker å spille gode spill som er gjennomførte og virkelig gjennomtestede før de slippes ut slik at vi som forbrukere ikke vil bli brukt som betatestere på uferdige produkter.

 

Selvfølgelig vil der alltids være bugs/glitches og exploits i spessielt store åpne verden spill, men sålenge de har tadd den tiden de trenger for å få vekk alt de verste så er som regel de siste som henger igjen mer komiske enn plagsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

 

Nedgradering ser jeg for meg er den virkelige grunnen. Har vært gjennom dette noen ganger nå.

CD Project RED er ikke den typen utvikler.

Det trodde jeg også før nyeste trailer av spillet.

Jeg håper du virkelig ikke dømmer spillet på en trailer, de er jo som oftest komprimert så at man får vondt i øynene.

Trenger bare å se på hva de klarte å gjøre med Witcher 2 (10 300 000$) for å skjønne at grafikken må bli upåklagelig nå som budsjettet er på over 34 000 000$

Hvis du planlegger å få den på konsoll kjønner jeg egentlig ikke hvorfor du klager på grafikk.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nedgradering ser jeg for meg er den virkelige grunnen. Har vært gjennom dette noen ganger nå.

CD Project RED er ikke den typen utvikler.

Det trodde jeg også før nyeste trailer av spillet.

http://www.dsogaming.com/news/the-witcher-3-fans-claim-downgrade-ation-is-in-full-effect-after-latest-trailer-devs-comment/

Vi får vente og se om han snakker sant eller er full av bullshit.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nedgradering ser jeg for meg er den virkelige grunnen. Har vært gjennom dette noen ganger nå.

CD Project RED er ikke den typen utvikler.

Det trodde jeg også før nyeste trailer av spillet.

http://www.dsogaming.com/news/the-witcher-3-fans-claim-downgrade-ation-is-in-full-effect-after-latest-trailer-devs-comment/

Vi får vente og se om han snakker sant eller er full av bullshit.

 

 

Du vil nok aldri vite hva de egentlig tenkte å gjøre. Om nedgradering var en ting her, så kommer de til å oppgradere igjen å late som ingenting å si "nå har vi en video med skikkelig kvalitet" eller noe i den duren. Men sålenge vi slipper lave textures etc så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nedgradering ser jeg for meg er den virkelige grunnen. Har vært gjennom dette noen ganger nå.

CD Project RED er ikke den typen utvikler.

Det trodde jeg også før nyeste trailer av spillet.

Jeg håper du virkelig ikke dømmer spillet på en trailer, de er jo som oftest komprimert så at man får vondt i øynene.

Trenger bare å se på hva de klarte å gjøre med Witcher 2 (10 300 000$) for å skjønne at grafikken må bli upåklagelig nå som budsjettet er på over 34 000 000$

Hvis du planlegger å få den på konsoll kjønner jeg egentlig ikke hvorfor du klager på grafikk.

 

 

Kompresjonsartefakter pga videokomprinering ser ofte helt annerledes ut en ting som kommer av dårlig kvalitet på grafikken i spillet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

 

 

 

Nedgradering ser jeg for meg er den virkelige grunnen. Har vært gjennom dette noen ganger nå.

CD Project RED er ikke den typen utvikler.

Det trodde jeg også før nyeste trailer av spillet.

Jeg håper du virkelig ikke dømmer spillet på en trailer, de er jo som oftest komprimert så at man får vondt i øynene.

Trenger bare å se på hva de klarte å gjøre med Witcher 2 (10 300 000$) for å skjønne at grafikken må bli upåklagelig nå som budsjettet er på over 34 000 000$

Hvis du planlegger å få den på konsoll kjønner jeg egentlig ikke hvorfor du klager på grafikk.

Kompresjonsartefakter pga videokomprinering ser ofte helt annerledes ut en ting som kommer av dårlig kvalitet på grafikken i spillet.

 

AtW

Så bildene nå, blir vel litt for dumt å tro at det der er Witcher 3 med alt på ultra. Enten så er det fra ps4/Xbox One versjonen eller så skjedde det noe galt under opptaket av traileren. Kan hende den var satt på feil grafiske innstillinger eller så er det som CD Projekt RED sa, noe feil under opplasting.

Folk er vel ekstra skeptiske etter Ubisoft sin fantastiske opptreden i år.

Lenke til kommentar

Det er nok av spill der ute til å holde meg "opptatt" frem til mai, så dette er ikke et issue, tvert imot glad for at de tar seg tiden til å gjøre dette spillet så bra som det kan bli. Mulig det blir nedgradert, men The Witcher - serien har ikke skuffet meg så langt. Jeg kan takle litt nedgradering så lenge spillet er en fryd.

Lenke til kommentar

Koser meg med dragon age inquisition, for spille som shadowrun dragonball,wasteland 2 og original sin kommer jeg aldri til å like, det er som å gå 15 år tilbake i spill industrien og der har jeg vært å gidder ikke det mer. Geralt synes ikke forrige spill var så bra at det gjør noe men er villig til å prøve engang til...

 

Nei Gi meg Fallout 4. og neste Mass effect så er jeg glad til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...