Gå til innhold

Gran Tursimo 6 kan komme allerede i høst (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med deg Christoffer ;)

 

Forøvrig synes jeg det er rart at de slipper dette til PS3, da dette lett kunne vært en konsoll selger. De svekker startinglineupen sin om de gjør gode spill som dette tilgjengelig på PS3 først. Det er iallefall min mening...

 

Regner med at dette også dukker opp på PS4, men da blir det værre å få folk til å kjøpe det om de allerede har kjøpt det til PS3. Høres ut som en taktisk bommert dette spør du meg...

Lenke til kommentar

Smart med tanke på hvor mange PS3-er som finnes der ute.

 

Dumt mtp at Gran Turismo er den desidert største konsollselgeren til Sony.

 

..men hvem vet? Kanskje de bruker mindre tid på å lage GT7 enn de brukte på å lage GT5? Jeg regner med at premium-bilene i GT5 og GT6 blir med videre, og at de vil korte ned utviklingsprosessen til GT7.

Lenke til kommentar

GT har og alltid vil være PS eksklsusivt

Vi har jo hatt GT siden PS1 så og aldri vært snakk om noe annet enn på ps.

det kommer til og bli et travelt spille år,gjøre ferdig FFX,MGR:R,DmC med BP og vergils DLC,grid 2,edge of twilight,CVLOS2 og nå GT6.blir et bra spilleår:D

Lenke til kommentar

Synes det er litt merkelig hvordan folk hele tiden ser ut til å forvente PS4-versjoner av årets PS3-spill. Er det ikke litt historieløst? Det kom da mengder av gode PS1-spill i 2000, og PS2-spill i 2006, og ingen av dem fikk versjoner på neste generasjon.

Lenke til kommentar

Synes det er litt merkelig hvordan folk hele tiden ser ut til å forvente PS4-versjoner av årets PS3-spill. Er det ikke litt historieløst? Det kom da mengder av gode PS1-spill i 2000, og PS2-spill i 2006, og ingen av dem fikk versjoner på neste generasjon.

 

Det har du selvsagt helt rett i, og jeg forventer det samme skjer med PS3, men jeg syntes det var rart at de ikke forbeholdt akkurat dette til launch av PS4 siden mange kjøper konsollen for nettopp dette spillet eller Metal Gear Solid. PS har selvsagt mange andre sterke launch titler, men det er jo i deres interesse å favne så vidt som mulig ved Launch, siden det er da konsollen er dyrest og en god start er ganske essensiel. Med dette ville de ha dekket bil entusiastene ved launch, og med en ny uncharted får man med seg eventyr entusiastene eller hva man skal kalle de, God of War tar en annen del av fansen osv osv...

Lenke til kommentar

Klart, men så ønsker de jo også å tjene penger på spillsalg, og der er PS3 et bedre valg. Som Leflus påpeker er det eksepsjonelt mange flere PS3 der ute, enn det vil være PS4 gjennom 2013-2014. Det er forøvrig også en mulighet for at samme spill på to forskjellige maskiner med omtrent samme navn kunne ført til forvirring blant kundene.

 

I tillegg til dette har nok også mange av titlene omtalt her vært i produksjon siden lenge før spesifikasjon og lanseringsdato for PS4 var på plass. Systemarkitekturen er også radikalt forskjellig, så det er ikke bare å skru opp innstillingene, som man kan ved PC-spill. Med mindre de hadde laget hele greia fra bunnen av ville man neppe fått et spill som yter PS4 rettferdighet.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at de vurderer å vente litt å gi ut på PS4 istede, vi vet fra GT5 at hardwaren allerede da slet hvis man hadde for mange høy kvalitets biler, og jeg forventer fra GT6 at _alle_ biler er høykvalitet.

 

Kansje forventer jeg for mye men man kan alltids håpe.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Christoffer ;)Forøvrig synes jeg det er rart at de slipper dette til PS3, da dette lett kunne vært en konsoll selger. De svekker startinglineupen sin om de gjør gode spill som dette tilgjengelig på PS3 først. Det er iallefall min mening... Regner med at dette også dukker opp på PS4, men da blir det værre å få folk til å kjøpe det om de allerede har kjøpt det til PS3. Høres ut som en taktisk bommert dette spør du meg...

 

Gran Turismo har alltid vært på Playstation. Helt siden det kom ut, har det BARE vært på Playstation. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...