Gå til innhold

Jeans for gutt med store lår.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter veldig med å finne jeans. Jeg ser etter ett par jeans som er mørke, ganske tighte og gjerne med litt stretch. Jeg har ikke så veldig mye penger å bruke helst under 500kr, kan strekke meg til 600kr.

 

Jeg har sjekket billig butikker som H&M , Dressmann og Cubus. Cubus på sandvika storsenter bygger om så de hadde ikke særlig bra utvalg..

 

Jeansene skal helst se sånn ut: http://www.hm.com/no...article=04812-A http://www.hm.com/no...article=02881-A o.l Problemet er at jeg har altfor store lår sammenlignet med leggene mine. Jeg er noe overvektig men kun på lår/rumpe og har veldig korte bein.. Størrelsen min er ca 30/38 lenge har ikke så mye og si, fordi jeg bretter buksene nederst uansett. Rundt livet derimot må de være større. Men nesten ingen butikker jeg har vært i selger bukser i denne størrelsen. Vet dere om noen butikker jeg burde sjekke ut?

 

Så btw nå på hjemmesiden til Jack&Jones at de har ganske store størrelser ( opp til 40 ) men i butikken på sandvika storsenter har de ikke like stort utvalg har jeg fått inntrykk av, dessutten er butikken veldig liten.

Jeg drar til Risør imorgen med dårlig nett så måtte skrive innlegget nå. Noen tips til butikker der?

 

På forhånd takk:)

 

 

Beklager for rotete innlegg men klokka er halv 4..

 

Edit: er litt usikker på om det er 30/38 eller 38/30. De skal ihvertfall være korte i lengden og store rundt livet

Endret av Gurre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

Jeg passer INGEN jeans som selges i vanlig klesbutikker, og har funnet ut at jeg må bestille, mine klær fra USA. (Jeg er 2m høy, og har en massiv benbygning, at jeg trente vekk fettet og fikk mye muskler gjorde ting verre :p )

 

Jeg ville kunne bruke de største størrelsene, om det ikke var for at "slimfit" er det eneste buksedesignet som selges for tiden, her til lands.

 

så sjekk ut nettbutikker, (amazon har klær), i USA så vil du kunne finne veldig mye. (NB! pass på å bruke et målebånd, når du velger størrelser, så slipper du å kaste bort penger)

 

-frank

Lenke til kommentar

Dressman XXL der må du prøve å gå. Jeg bruker selv 40/34 - 38/32 og dem har bukser der som sitter bra på og med litt stretch i, ser helt ut som en vanlig dongeribukse men er superbehagelig. Betalte 599 for min, men tror du kan få 3 for 2 der også. Her ligger butikkene: http://dressmannxl.c...ex.asp?id=56662

Har veldig dårlig erfaring med Dressmann. Alt for store i leggen..

Og til dere som anbefalte ebay, gidder ikke å bestille klær på nett redd for at de ikke passer osv...

 

Skal sjekke salgs på carlings, jack&Jones, kanskje levis butikken på sandvika storsenter. Hva er prisene på Levis bukser?

Lenke til kommentar

De har flere modeller på Dressmann. Både smale og rette i formen. Spør etter de smale, alle skal ha 38" inne.

Jeg bruker ikke så store bukser, men har også store lår. Bruker da bukser fra Cubus og H&M. De har en del skinny-leg-bukser inne. Ellers har vell de aller fleste noe inne for tiden.. I både stretch og skinnyleg.

Lenke til kommentar

Har veldig dårlig erfaring med Dressmann. Alt for store i leggen..

Og til dere som anbefalte ebay, gidder ikke å bestille klær på nett redd for at de ikke passer osv...

 

Skal sjekke salgs på carlings, jack&Jones, kanskje levis butikken på sandvika storsenter. Hva er prisene på Levis bukser?

 

Og du har prøvd dressmann xxl(ikke vanlig dressman men xxl butikken)? Merkelig jeg bruker en bukse som er 38/32 akuratt nå fra dem som er helt tettsittende på leggen men alikavel stor nokk i livet.

Lenke til kommentar

38 tommer har de i den vanlige butikken også :)

Har man kraftige lår så er det skinny leg og stretch som er tingen. Dette får man kjøpt nesten overalt. Har i det siste merket at det ikke er noen forskjell på bukser til 1200kr og til 300kr. Alle rakner i skrittet en eller annen gang uansettt.. Spesielt Levis.

Lenke til kommentar

Har veldig dårlig erfaring med Dressmann. Alt for store i leggen..

Og til dere som anbefalte ebay, gidder ikke å bestille klær på nett redd for at de ikke passer osv...

 

Skal sjekke salgs på carlings, jack&Jones, kanskje levis butikken på sandvika storsenter. Hva er prisene på Levis bukser?

 

:) Hvordan går det, fant du noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...