Gå til innhold

The War Z-serverne tatt ned etter angrep (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nettluskere" den var ny.

 

Har lite eller ingen sympati for dette firmaet etter å ha fulgt med på stormen rundt spillet. Plagiat, falske bilder og photoshoppet, løgner ifra Hammerpoint/Titov o.s.v. lista er lang. Dette er slike firmaer vi ikke trenger flere av, la dem bli borte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jevelig unødvendig at folk skal ddos angipe alt på nett. Når det kommer til kvaliteten på selve spillet er jeg svert fornøyd, og til alle dere som whiner om at det suger, hvorfor ikke bare quitte? Ser de samme folka klage på de samme tingene hele tiden, og det blir for dumt spør du meg.

Lenke til kommentar

Om spillet suger eller ei spiller liten rolle XfsB, det er ikke hovedpoenget. Men nettopp det YellowSnow nevner, hva med å lese før du svarer. Og betyr det noe om andre ikke liker spillet ditt? Hvorfor bli så sur fordi andre ikke liker det du liker? Det der kommer jeg aldri til å forstå.

 

Det som blir for dumt etter min mening, er folk som forsetter å forsvarer og støtte et slikt selskap etter denne farsen. Ja det inkluderer å spille spillet også, men det blir strengt tatt ditt og andre sitt valg, noe jeg ikke har noe med. Men jeg forstår det ikke.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Jevelig unødvendig at folk skal ddos angipe alt på nett. Når det kommer til kvaliteten på selve spillet er jeg svert fornøyd, og til alle dere som whiner om at det suger, hvorfor ikke bare quitte? Ser de samme folka klage på de samme tingene hele tiden, og det blir for dumt spør du meg.

 

Er du komfortabel med å støtte menneskene bak dette spillet, mennesker som helt åpenbart bare er ute etter å tjene så mye penger som mulig på "dumme" forbrukere? Folkene du sikter til klager sannsyneligvis ikke, de prøver å advare folk som ikke gjør nok research før de kjøper spill mot nettopp dette spillet. Grunnen til at de etter min mening ikke klager, er at det umulig kan være mange som etter å ha gjort noen som helst form for research, kjøper dette spillet. Ved å støtte Hammerpoint (og andre som står bak War Z) sier du at løgn, falsk informasjon, forfalskning, urettmessig utestengelser, brukeravtaler som bryter med alle former for forbrukerrettigheter (blant annet ingen refusjoner), det å betale virkelig penger for ingame items som du mister så fort du dør, samt en helt rekke andre horrible og lovstridende handlinger er helt greit, og du muliggjør også at Hammerpoint og co kan fortsette å lage slike spill også i framtiden.

 

Slike utviklere er i allefall ikke noe jeg synes vi som forbrukere skal få fortsette, og jeg håper alle med et snev av fornuft frastår fra å kjøpe spillet. De som har vært så uheldige å kjøpe det bør enten ta kontakt med steam eller WarZs betalingsløsnings-leverandør for en refusjon. Dette sier jeg ikke fordi jeg mener spillet er dårlig (har ikke spilt det, så har ikke grunnlag for å uttale meg om det), men fordi jeg mener dette er en viktig prinsippsak der vi som forbrukere skal føle oss trygge på at når vi kjøper et spill, ja da skal i allefall et minimum at forbrukerrettigheter og krav til utviklerene ligge til grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke dette her bare dø? Har ikke lest en eneste positiv sak rundt dette spillet. Virker ikke som det er mye flotte ord å hente fra spillerene rundt om heller :p

 

Jeg har storkost meg i WarZ, spilt DayZ i veldig mange timer, men hadde det aldri noe gøy i DayZ, spilte det kun for å spille med venner, men WarZ i motsetning har jeg hatt det gøy siden første stund.

 

Har enda ikke møtt på et problem, verken med spillet, andre spillere eller selvskapet bak det. kan henne jeg har vært veldig heldig, men tbh, har vært mye hat til dette spillet lenge før steam klusset og hackere.

 

Selv håper jeg spillet blir en flopp og alle DayZ barna stikker, så kan vi som faktisk er ute etter et Zombie, Survival MMO bli igjen.

 

OMG OMG OMG LA OSS BEGÅ FOLKEMORD OVER EN BOKS MED TUNFISK!! vet ikke i hva slags logikk det er smart, om målet er å overleve, men ja sånn er det da etter DayZ folka kom på serverne, selv har jeg spilt WarZ siden dag en og ser frem til dagen hvor vi som orignalt likte WarZ er igjen og spiller.

Lenke til kommentar

Er du komfortabel med å støtte menneskene bak dette spillet, mennesker som helt åpenbart bare er ute etter å tjene så mye penger som mulig på "dumme" forbrukere? Folkene du sikter til klager sannsyneligvis ikke, de prøver å advare folk som ikke gjør nok research før de kjøper spill mot nettopp dette spillet. Grunnen til at de etter min mening ikke klager, er at det umulig kan være mange som etter å ha gjort noen som helst form for research, kjøper dette spillet. Ved å støtte Hammerpoint (og andre som står bak War Z) sier du at løgn, falsk informasjon, forfalskning, urettmessig utestengelser, brukeravtaler som bryter med alle former for forbrukerrettigheter (blant annet ingen refusjoner), det å betale virkelig penger for ingame items som du mister så fort du dør, samt en helt rekke andre horrible og lovstridende handlinger er helt greit, og du muliggjør også at Hammerpoint og co kan fortsette å lage slike spill også i framtiden.

 

Slike utviklere er i allefall ikke noe jeg synes vi som forbrukere skal få fortsette, og jeg håper alle med et snev av fornuft frastår fra å kjøpe spillet. De som har vært så uheldige å kjøpe det bør enten ta kontakt med steam eller WarZs betalingsløsnings-leverandør for en refusjon. Dette sier jeg ikke fordi jeg mener spillet er dårlig (har ikke spilt det, så har ikke grunnlag for å uttale meg om det), men fordi jeg mener dette er en viktig prinsippsak der vi som forbrukere skal føle oss trygge på at når vi kjøper et spill, ja da skal i allefall et minimum at forbrukerrettigheter og krav til utviklerene ligge til grunn.

jeg driter vel i om de har dummet seg ut å brutt lover, jeg kjøpte spillet fordi det så spennende ut og jeg vil si at det var verd pengene. gå heller å klag over de nye call of duty spillene, der de selger det samme spillet i år igjen for samme pris som det samme spillet kostet i fjor, og året før!

Lenke til kommentar

Vil bare kommentere at det ikke er imot norsk lov å DDoS'e.

 

"Dette er en angrepsmetode som oftest skjer ved at de datakriminelle sender overdrevent mye informasjon til servere i en slik grad at de ikke makter å håndtere legitime forsøk på å koble seg på."

 

Legger ved en kilde;

http://blogg.torvund.net/2010/12/09/er-ddos-angrep-pa-paypal-mastercard-visa-m-fl-ulovlig/

Endret av vikingmayhem
Lenke til kommentar

Sergei "Big Rig" Titov er en kynisk dritt som uten skam er ute etter å lure folk for penger.

Spillets "suksess" han snakker om kan ikke attribueres War Z, men heller de forventninger man fikk av å spille Day Z.

 

For de som lurer, er "Big Rig" et annet spill produsert av Titov som er vident anerkjent som historiens verste. Se videoen, så skønner du hvorfor.

Lenke til kommentar
Er du komfortabel med å støtte menneskene bak dette spillet, mennesker som helt åpenbart bare er ute etter å tjene så mye penger som mulig på "dumme" forbrukere? Folkene du sikter til klager sannsyneligvis ikke, de prøver å advare folk som ikke gjør nok research før de kjøper spill mot nettopp dette spillet. Grunnen til at de etter min mening ikke klager, er at det umulig kan være mange som etter å ha gjort noen som helst form for research, kjøper dette spillet. Ved å støtte Hammerpoint (og andre som står bak War Z) sier du at løgn, falsk informasjon, forfalskning, urettmessig utestengelser, brukeravtaler som bryter med alle former for forbrukerrettigheter (blant annet ingen refusjoner), det å betale virkelig penger for ingame items som du mister så fort du dør, samt en helt rekke andre horrible og lovstridende handlinger er helt greit, og du muliggjør også at Hammerpoint og co kan fortsette å lage slike spill også i framtiden.Slike utviklere er i allefall ikke noe jeg synes vi som forbrukere skal få fortsette, og jeg håper alle med et snev av fornuft frastår fra å kjøpe spillet. De som har vært så uheldige å kjøpe det bør enten ta kontakt med steam eller WarZs betalingsløsnings-leverandør for en refusjon. Dette sier jeg ikke fordi jeg mener spillet er dårlig (har ikke spilt det, så har ikke grunnlag for å uttale meg om det), men fordi jeg mener dette er en viktig prinsippsak der vi som forbrukere skal føle oss trygge på at når vi kjøper et spill, ja da skal i allefall et minimum at forbrukerrettigheter og krav til utviklerene ligge til grunn.
jeg driter vel i om de har dummet seg ut å brutt lover, jeg kjøpte spillet fordi det så spennende ut og jeg vil si at det var verd pengene. gå heller å klag over de nye call of duty spillene, der de selger det samme spillet i år igjen for samme pris som det samme spillet kostet i fjor, og året før!

 

Ikkje at eg er så glad i Cod, men du klager på at folk klager på dei same tinga heile tida når det gjelder WarZ, desse Cod klage argumenta har ein da aldri høyrd før ...

Lenke til kommentar

Ikkje at eg er så glad i Cod, men du klager på at folk klager på dei same tinga heile tida når det gjelder WarZ, desse Cod klage argumenta har ein da aldri høyrd før ...

neimen så flott, da er vi ute av temaet, så det er jo bra timing å bare droppe det hele så jeg kan gå tilbake til å kose meg med WarZ å du kan finne en annen WarZ tråd å klage i!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...