Gå til innhold

CCP med grøsser-MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8791234978

Kan bli spennende.. Men ser ikke helt for meg at det blir like stort som de klarte å få til med EVE online. Blir litt skeptisk når jeg ser "er basert på et overnaturlig penn- og papirspill".

 

Du kjenner tydeligvis ikke til WOD-spillene :)

 

Jeg er mer skeptisk til om CCP klarer å yte rettferd til WOD, til tross for at jeg liker EVE ganske godt. Hvis de tar med seg "spillerne-skal-stå-for-alt" filosofien over i WOD kan det fort gå galt, og jeg er litt usikker på om de behersker noe anna. Veldig mye av WOD-spillene etter min mening handler om forholdet til storsamfunnet rundt, og ikke bare de skumle tinga i natta som vil ta deg. Spesielt ikke hvis PC'ene blir de skumle tinga i natta - og det håper jeg vitterlig. For meg er det litt nedtur med WOD som menneske.

Lenke til kommentar

Kan bli spennende.. Men ser ikke helt for meg at det blir like stort som de klarte å få til med EVE online. Blir litt skeptisk når jeg ser "er basert på et overnaturlig penn- og papirspill".

 

Du kjenner tydeligvis ikke til WOD-spillene :)

 

Jeg er mer skeptisk til om CCP klarer å yte rettferd til WOD, til tross for at jeg liker EVE ganske godt. Hvis de tar med seg "spillerne-skal-stå-for-alt" filosofien over i WOD kan det fort gå galt, og jeg er litt usikker på om de behersker noe anna. Veldig mye av WOD-spillene etter min mening handler om forholdet til storsamfunnet rundt, og ikke bare de skumle tinga i natta som vil ta deg. Spesielt ikke hvis PC'ene blir de skumle tinga i natta - og det håper jeg vitterlig. For meg er det litt nedtur med WOD som menneske.

 

Ditto. Var ivrig V:TM og W:TA spiller i endel år. Spørs om de klarer å få frem stemningen og om det blir skikkelig gøy og varig.Og det der ut som de kanskje bare fokuserer på vampyrer utifra navnet? Da håper jeg at varulvene ikke bare blir store beist uten den rike bakhistorien som finnes i P'n P RPGen av WOD.

 

Har ikke spillt så mye etter 3rd ed. V:TM så jeg vet ikke hvordan historien har utviklet seg, men det burde være nok faksjoner (og factions innenfor dem igjen) å velge mellom om de virkelig ville gjøre det gigantisk...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Var da veldig med tvil her...

 

Er megaspent på hva CCP koker sammen her. Et MMO med grøsser stemning har jeg lengtet etter. Har tro på at CCP greier å trylle frem noe skikkelig. Samme gjelder Dust 514, gleder meg!

 

PS: Du har skrevet Dust 514 feil Lasse, det heter ikke Dust 541 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...