Gå til innhold

Darksiders får stordemo (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet har ikke engang vært i nærheten av å gi utslag på spillradaren min i år. Jeg har sett to sekunder på spillet og tenkt at dette ikke er noe for meg. Men demoen skal prøves, og forhåpentligvis gjør den meg interessert i spillet. God ide fra Vigil Games og THQ detter her :)

Lenke til kommentar

Dette spillet har ikke engang vært i nærheten av å gi utslag på spillradaren min i år. Jeg har sett to sekunder på spillet og tenkt at dette ikke er noe for meg. Men demoen skal prøves, og forhåpentligvis gjør den meg interessert i spillet. God ide fra Vigil Games og THQ detter her :)

Anbefaler absolutt at du prøver demoen. I begynnelsen hadde jeg store problemer med å godta den grafiske stilen som den er (Joe Mad er ikke blant favorittartistene mine), men var hekta på spillet etter en liten time. Liker du spillene Darksiders blir sammenlignet med, har jeg stor tro på at det faller i smak.

 

Det står at demoen kommer til Xbox 360 og Playstation 3, men på spillets informasjon står det at platformen er kun Playstation 3?

Demoen kommer til begge konsoller. Denne artikkelen linker forøvrig til både PS3- og 360-versjonens oppføringer i produktbasen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...