Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring på Nexus 7 er det, men beklageligvis ikke på S3 (ihvertfall ikke nå).

Kjøpte S3 i dag og gikk rett på CM 10.2. Har ikke opplevd noen problemer enda, men har bare fått brukt den i et par timer.

 

Edit: Okay, har visst litt grafikk-glitches..

Endret av frohmage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

De plager meg ikke særlig med de små glitchene, men hvordan dropper batteriet ditt over natten? Til meg er det snakk om over 10% med minimalt med wakelocks.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg sliter med at lading av telefonen går veldig tregt og at batteriet tømmes fortere enn med stock S3 med cyanogen 10.2 (la den inn etter den glimrende amobilartikkelen igår). Hva ladinga skyldes vet jeg lite om, men antar at redusert batterikapasitet har noe å gjøre med at strømsparemodus ikke finnes. Er det noen apper\innstillinger som kan være til hjelp? Noen som vet noe ang lading? Jeg har slått av posisjon, bruker ikke datatrafikk annet enn ved behov, samme med wifi. Automatisk skjermlys, ikke noe newsfeed ift facebook, ikke automatisk oppdatering av apper etc. Ser at system-delen utgjør en relativt stor andel av batterityven, men greier ikke se hvilken prosess som fører til tappinga...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Aldri bruk slike verktøy, lær deg å gjøre det manuelt så slipper du å sitte igjen som et spørsmålstegn når du har problemer.

 

Last ned betterbatterystats så vil du få mere informasjon om hva som trekker batteri.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Vurderer dette når versjon 10 er godkjent for min mobil, men lurer på et par ting. Først og fremst lurer jeg på om det er full støtte for apper fra google play, eller om det kan bli problemer når offisiell android mangler?

 

Dernest lurer jeg på sikkerhetsprogramemr som Avast tyverisikring. Disse lastes ned utenom google play gjennom avast appen, men støttes slike ting også av C?

 

For å legge inn google play skulle man inn i recovery mode. Har ikke sett noen slik info til min lg, men etter man har lagt in C så er det vel c sin recoverymode man skal bruke og ikke lgs?

Om ting skulle krasje skikkelig, er det da mulig å gå tilbake til android på en "enkel" måte?

 

Kjører bl.a apper som varsler om tapte anrop og uleste sms, og lurte på om slik fungerer med c også siden de kjører i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Noen her som vet hvordan man får facebook synk til å fungere?

Har en Galaxy S3 som jeg la inn CyanogenMod på idag, har fått det meste andre til å fungere, unntatt dette.

Fant noen linker på et forum, men virka som om dem bare var for CM 9.. og dette er vel for gammelt til å brukes på CM 10??

 

Er forøvrig første gang jeg prøver å kjøre uoffisiell ROM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...