Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men da har jeg et spørsmål til. For etter som jeg har skjønt, så oppdaterer CM seg som telefonen vanligvis ville gjort, slik at jeg slipper alt køddet når det kommer en oppdatering. Men hvis jeg installerer nightly da, hva hvis jeg vil gå over på stable. Av det lille jeg har lest til nå kommer CM 10 i stable snart og da vil jeg jo heller over på den.

 

Uansett, så er det nok ingenting som er verre enn det jeg har nå :p

Lenke til kommentar

Bra! Men etter det da? Oppdaterer den til nye nightly da?

Eller, jeg bør vel egentlig bare spørre: Gjør det noe å ha nightly?

 

Det kommer ann på hva du selv ønsker. Hvis du ønsker å kjøre på med de nyeste oppdateringene selv om det er en risiko for bugs og småfeil, så kan du bare fortsette å oppdatere til nyeste nightly. De kommer jo ut hver dag ;)

 

Ellers, hvis du kun vil ha noe som fungerer godt kan du gå etter "If it ain't broke, dont fix it"-prinsippet og holde deg på en stable-versjon.

Lenke til kommentar

Da tenkte jeg rett :)

Men jeg får ikke installert clockworkmod. Kommer til punkt 5 (http://wiki.cyanogen...ll_CM_for_i9100), men så får jeg "claiming interface failed" :( What to do? Holder på å google meg ihjel :p

 

Lenge siden jeg gikk igjennom prosessen med en S2, så kan ikke hjelpe deg desverre.. Men pass på at du har telefonen i riktig modus (Download Mode)

 

Eventuelt, les her ;)

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg gikk igjennom prosessen med en S2, så kan ikke hjelpe deg desverre.. Men pass på at du har telefonen i riktig modus (Download Mode)

 

Eventuelt, les her ;)

Det står downloading på telefonen ihvertfall :p

 

Løsningen på det du linket til:

just copy the nigthly build and the right! gapps on my phone

and installed the rom manager. via rom manger flashed the clock work.

started the phone via Vol+ and Homebutton and powerbutton and installed first the cm build and than the gapss.

reset the settings and clear the dalvik cache under advanced.

done!

Jeg forstår ingenting etter just copy...

Lenke til kommentar

Du har nyeste versjon av Heimdall?

Jeg har den som de linket til på installeringssiden. Men tenkte jeg skulle prøve Odin isteden, siden jeg ser ikke ut til å finne noen løsning. Kan heller gå tilbake til Heimdall hvis jeg ikke får det til med Odin...

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vurderer å legge inn CM på min One X. Jeg er ganske fornøyd med Sense og det der, men savner mulighetene med CM. Tidligere så hadde jeg det på en Desire, men den gikk i bakken... Det med One X'en, er det sånn at om jeg legger inn CM og finner ut at jeg likså godt kunne holdt meg til Sense, er det bare å "resette" den? Samt. å få garantien på min side igjen? Litt det som bekymrer meg, siden jeg har hatt en del problemer med den.. :p

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vurderer å legge inn CM på min One X. Jeg er ganske fornøyd med Sense og det der, men savner mulighetene med CM. Tidligere så hadde jeg det på en Desire, men den gikk i bakken... Det med One X'en, er det sånn at om jeg legger inn CM og finner ut at jeg likså godt kunne holdt meg til Sense, er det bare å "resette" den? Samt. å få garantien på min side igjen? Litt det som bekymrer meg, siden jeg har hatt en del problemer med den.. :p

 

Ta backup i Recovery før du installerer CM, så kan du enkelt gå tilbake til slik telefonen var. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...