Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vil bank id på mobil og sparebank 1 sin app virke om jeg installerer cyanogenmod på min s4 active?

Ja, det funker fint.

Det som ikke funker fint er de bankene som har apper som har sperret for mobiler med root. Skandiabanken sin app f.eks. fungerer altså ikke med root og custom rom.

 

 

Fungerer fint hos meg. Eller, når jeg starter Skandiabanken sin app får jeg opp at mobilen min er "utrygg" og kan være svekket sikkerhet, men trykker bare OK på den så kommer jeg inn i appen som normalt. 

Lenke til kommentar

 

 

Vil bank id på mobil og sparebank 1 sin app virke om jeg installerer cyanogenmod på min s4 active?

Ja, det funker fint.

Det som ikke funker fint er de bankene som har apper som har sperret for mobiler med root. Skandiabanken sin app f.eks. fungerer altså ikke med root og custom rom.

 

 

Fungerer fint hos meg. Eller, når jeg starter Skandiabanken sin app får jeg opp at mobilen min er "utrygg" og kan være svekket sikkerhet, men trykker bare OK på den så kommer jeg inn i appen som normalt. 

 

 

Testet nå og det fungerer som du sa. Da har de endret på tilgangen vi med root har. Før kunne jeg ikke klikke "Ok", fikk bare opp en melding. Flott!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...