Gå til innhold

Utradisjonelt brett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man bare kan døtte i en minnepenn eller en harddisk i den der, er det noe jeg virkelig vil ha! :wow:

 

To stk USB-kontakter i tastaturdelen.

 

Se forøvrig den håpløst dårlige reklamen de har snekra sammen: http://www.engadget.com/2011/03/25/asus-rips-off-bing-bang-theory-for-transformer-promo-makes-it-j/

 

Jeg synes faktisk den var en glimrende parodi, og således likte jeg den.

 

Må ellers si jeg likte konseptet. Har prøvd iPad og Galaxy Tab, og for mitt bruksmønster er det å kaste pengene ut gjennom vinduet. Selv når jeg sitter i sofaene eller ligger i senga skriver jeg alt for mye til at skjermtastatur er brukbart.

Lenke til kommentar

Dette er vel på ingen måte utradisjonelt. Dette er jo en tradisjonell slate.

 

Denne produkttypen har vært på markedet siden minst 2004, slate tabletPC er en variant av konvertibel tabletPC, med den forskjellen at tastaturet kan tas helt av, eller var tilleggsutstyr.

 

Endringer siden for fem-ti år siden er at berøringssensitiv har overtatt for trykksensitiv, operativsystemene har blitt lettvektere og harddisken har blitt overflødig slik at tykkelsen har blitt redusert. Men det skulle da også bare mangle - teknologiprodukter skal videreutvikle seg over tid.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Akkurat hva jeg har ventet på. Noen som vet om det finnes noe presentasjonsprogram á lá Powerpoint eller Keynote på Android? Kan ev. bruke Google docs presentations, men det hadde vært veldig fint å kunne kjøre det uten nett. Kanskje pdf-viseren kan kjøre fullskjerm?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...