Gå til innhold

Utradisjonelt brett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som Samsung Galaxy Tab 10.1 er skjermen 10,1 tommer stor, og dermed noen ørsmå millimeter større i diameter enn Apples gamle og nye nettbrett.

 

Diameter? Når fikk rektangler diameter?

Hvis man heller oppgir skjermarealet er skjermen ca. 1 % større enn den på iPad.

Lenke til kommentar

Ser jo ut til at den støtter SDHC også :)

 

Edit: Er jo selvsagt i basen det ja.. -_-

 

mikroSD i brettet og SD i tastaturet.

 

@LordErik:

Hva er gammeldags med noe som faktisk prøver å forene to av de siste årenes hyper, nemlig netbook og pad. Eksternt tastatur til en pad er håpløst etter min mening, det blir to løse deler i bagasjen. Her har de klart å lage en enhet som faktisk virker akseptabel når det gjelder størrelse, hvor tastaturet i tillegg til å være tastatur gir ekstra batteritid og bedre tilkoblingsmuligheter.

Lenke til kommentar

Dette er noe jeg absolutt liker å se!

 

Små bærbare er fremdeles for klumpete å ha med seg i godstolen for noe enkel surfing eller for å styre HTPCen...

 

Mens rene pads er fremdeles langt fra gode nok til å skrive særlig mye mer tekst enn i en SMS før det begynner å føles litt frustrernde.

 

Her får du begge fordelene. trenger du ikke tastaturet så bare tar du det ikke med deg i stolen. Easy peasy :)

 

Jeg ser for meg at dette vil kunne la seg gjøre noelunde rimelig også. Det er jo tross alt bare et tastatur som er langt til i praksis - og tastaturer ved vi fra erfaring at er noe av det billigste som masseproduseres.

 

-Stigma

Endret av Stigma
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og enda en fordel:

Jeg tviler på at det blir noe varmt å ha dette i fanget, siden det meste av HW ligger i pad'en.

 

Ja, jeg er egentlig litt overrasket over at basen/tastaturet på maskinen er såpass tykt likevel. Det kan jo knappt være noe hardware der? Det enest jeg kan komme på i farten som kanskje kunne hjulpet var å ha et ekstra sekundær-batteri i tastaturet? Litt vekt må du ha for balansen uansett, og da kunne pad'en fått ny ladning selv mens du er på reisefot. Vekten betyr jo også lite så lenge du faktiks skal bruke tastaturet (siden den vil hvile på en overflate) og når du ikke trenger det, så vil jo vekten ikke være noe du må bære med deg i armene.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...