Gå til innhold

Her står Amobil i Iphone-kø


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å se at Fjarle slår ihjel tiden med å ta bilde av søte asiatiske jenter. Nå ble jeg misunnelig på to punkter :-)

1500 personer i kø hvor (nesten) samtlige garantert har Iphone fra før av og vil bytte ut sin flotte tlf med en iphone som ser ut som en SonyEricson copi med bedre skjerm.

 

Sier virkelig noe om hva slags merkevare apple har klar å bli. Imponerende! Men designet på tlf er virkelig en gedigen skuffelse etter sitt forrige veldig pene mobil!

Lenke til kommentar

1500 personer i kø hvor (nesten) samtlige garantert har Iphone fra før av og vil bytte ut sin flotte tlf med en iphone som ser ut som en SonyEricson copi med bedre skjerm.

 

Sony Ericsson kopi? Hæ? Ta en titt her, vis meg hvilken modell den ligner på? Hvertfall ikke bulldosern X10.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar

Hva må man gjøre for å få denne til å funke i Norge og får man kjøpt den uten abbonemet i UK? Drar til London i kveld så kunne jo ha plukket opp en og solgt den for astronomiske summer her i Norge mohahaha.

Du får kjøpt telefonen uten abonnement, ja. Den kommer ulåst og kan brukes med alle operatører.

Lenke til kommentar

1500 personer i kø hvor (nesten) samtlige garantert har Iphone fra før av og vil bytte ut sin flotte tlf med en iphone som ser ut som en SonyEricson copi med bedre skjerm.

 

Sony Ericsson kopi? Hæ? Ta en titt her, vis meg hvilken modell den ligner på? Hvertfall ikke bulldosern X10.

 

Kopi var kanskje å ta litt hardt i, men formspråket er veldig likt mye av SonyErikson sitt. I mobiler som fks w880 har du den samme slanke firkantformen med de samme hjørne radiene. også sideknappene er veldig like.

Nå sier jeg ikke at mobilen ikke er fin! W880 er blandt de fineste mobilene noen gang lagd den også, og iphonen er finere. Men det er synd at formspråket er så lite unikt, og ikke så gjennomtenkt som det første produktet. Som var utrolig fin samt finurlig lagd med en konveks bakplate (som i sin enkelhet er veldig kompleks å lage med slik presisjon) hvor mobilen alltid vil ha en kant å ta i da den ligger på et bord.

Denne mobilen mener jeg mangler disse detaljene som gjorde den første så bra!

 

Men igjen "thats just me"!

Lenke til kommentar

Ser det er problemer med signalstyrken også på denne Iphonen. Så da er det bare å vente på at alle fanboys skal skrive at god signalstyrke, dette er ikke noe vi trenger.

Skjønner ikke helt hvorfor man skal kjøpe denne "dingsen"? Oppgraderingene/nyhetene på den nye Iphonen er tidligere blitt avist av apple fanboy gjengen som ting de ikke har hatt bruk for! Men de blekanskje viktige nå? :innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...