Gå til innhold

Her står Amobil i Iphone-kø


Anbefalte innlegg

Ser det er problemer med signalstyrken også på denne Iphonen. Så da er det bare å vente på at alle fanboys skal skrive at god signalstyrke, dette er ikke noe vi trenger.

Skjønner ikke helt hvorfor man skal kjøpe denne "dingsen"? Oppgraderingene/nyhetene på den nye Iphonen er tidligere blitt avist av apple fanboy gjengen som ting de ikke har hatt bruk for! Men de blekanskje viktige nå? :innocent:

God signalstyrke er noe alle trenger, problemet er vel heller at folk tar det opp i feil tråd. Men gratulerer med å finne en feil på telefonen, godt gjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iphone 4 16GB og 32GB har allerede kommet inn i nettbutikken til ludomobil.

 

til en billig pris for bare 8990kr(16GB) og 9990kr (32GB)

 

http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30167&table=PRODUCT&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Apple+iPhone+4+16GB+Black

 

"OBS! IKKE OPERATØRLÅST!

Dette er importert EU-versjon fra Storbritannia, og ikke en Norsk modell."

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Blåbær(13784)12:36, tor 24.jun scouser1 skrev 24. juni 2010 - 14:20:

 

Ser det er problemer med signalstyrken også på denne Iphonen. Så da er det bare å vente på at alle fanboys skal skrive at god signalstyrke, dette er ikke noe vi trenger.

Skjønner ikke helt hvorfor man skal kjøpe denne "dingsen"? Oppgraderingene/nyhetene på den nye Iphonen er tidligere blitt avist av apple fanboy gjengen som ting de ikke har hatt bruk for! Men de blekanskje viktige nå?

 

God signalstyrke er noe alle trenger, problemet er vel heller at folk tar det opp i feil tråd. Men gratulerer med å finne en feil på telefonen, godt gjort!

 

Feil forum, tja er vel bekymret for at alle som står i køen ikke får ringt til jobben med sin Iphone og sagt at de er syke i dag pga dårlig signal.

Hva kan man ikke ofre for å få kjøpt noe nytt fra Apple :no:

Lenke til kommentar

Blåbær(13785)13:51, tor 24.jun Synes de som står i time/dagevis i kø, være seg en telefon, film eller andre ting er tåpelige men enda værre stilt er det med de som føler ett behov for å hakke ned på ett produkt ved hver anledning som dukker opp.

 

 

Tja lurer på hvordan det er stilt med de som ikke kan tolerere at andre har andre meninger enn seg selv. Men det er jo bra å få input fra de som står så høyt hevet over oss andre.

Men du får vel rette ditt skyts mot mobilen.no som hakker så ned på denne dingsen.

http://www.mobilen.no/wip4/video-ikke-hold-iphone-4-slik/d.epl?id=44853

Lenke til kommentar

Det som skremmer meg er at det er ingenting som tilsier at iPhone skal få så strålende tilbakemeldinger. For all del, det er et pent produkt og nå har de litt flere av mulighetene som har lagt i Android en stund. :p De er fremdeles et stykke bak så og si alle konkurrentene på de fleste vis utenom muligens design, likevel er det hallelujastemning i hele verden. Hva skjer med folk egentlig? :p

Lenke til kommentar

En god porsjon hype, mange touch-nybegynnere, egen cult som anbefaler den over alt på jord, god kvalitet, Steve Jobs som hjernevasker og fordi det er Apple.

 

Jeg vedder på at halvparten som forguder denne telefonen knapt har rørt en annen telefon, og de som har er det allerede for sent for de må forsvare sitt svindyre kjøp.

Lenke til kommentar

En god porsjon hype, mange touch-nybegynnere, egen cult som anbefaler den over alt på jord, god kvalitet, Steve Jobs som hjernevasker og fordi det er Apple.

 

Jeg vedder på at halvparten som forguder denne telefonen knapt har rørt en annen telefon, og de som har er det allerede for sent for de må forsvare sitt svindyre kjøp.

 

Her på forumet, på dinside og på ITavisen må jeg si at apple haterne er mange flere enn fanboysene. Hvertfall det jeg syns.

Lenke til kommentar

Her på forumet, på dinside og på ITavisen må jeg si at apple haterne er mange flere enn fanboysene. Hvertfall det jeg syns.

 

Merkelig nok har jeg også det inntrykket. Er bestandig et hylekor for hver eneste artikkel som har noe med iPhone å gjøre. Preget av fjasete og ofte ubegrunnete kommentarer om hvor "trist", idiotisk, eller lite gjennomtenkt andre sitt mobilvalg er. Det er de samme tåpelige argumentene (om man i det hele tatt skal forhøye dem til statusen "argumenter") som blir dratt opp hver gang.

 

Jeg kan selvsagt forstå at det er slitsomt å høre om iPhone i ett sett dersom dette ikke er noe man bryr seg om. iPhone er kanskje mobilverdens svar på Alexander Rybak. Av de av oss som ikke bryr seg om musikken hans, klarer de fleste å ganske enkelt ignorere ham. Men enkelte kan tydeligvis ikke unngå å la seg provosere. Forstå det den som kan. :dontgetit:

 

EDIT: I ettertid ser jeg en feil i sammenligningen. iPhone er, uansett hvordan man vender på det, en high-end telefon. Rybak er derimot ikke en ekstremt talentfull sanger, selv om man gjerne liker musikken hans.

Endret av LordErik
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...