Gå til innhold

Årets beste mobiltelefoner er kåret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utdatert grisedyr telefon for helt spesielt interesserte er noe jeg har lest i tester. Den har blitt betegnet som en salgsflopp i andre land. Den solgte så dårlig at den faktisk måtte dumpes i pris!

 

Dette er jo ikke en gang en "smarttelefon". MP3-spilleren er sikkert bra men bør man legge avgjørende vekt på dette når man snakker om en mobiltelefon i denne prisklassen tro?

 

Jeg kan i hver fall ikke begripe hvorfor "dette valget var enkelt".

 

Hmmm.....

Lenke til kommentar
når ble pris et kriterium for en god mobiltelefon?

Tja, pris er jo normalt med i vurderingen når ulike varer skal rangeres mot hverandre. For de fleste - kanskje ikke for deg - er pris temmelig relevant når man skal kjøpe noe nytt.

 

Men skulle gjerne sett hva slags kriterier som ble vurdert og hvor mye de ulike kriteriene ble vektlagt.

Lenke til kommentar

Hvis prisen skal være et av hovedargumentene for mobiltelefon synes jeg det er rart at alle "vinnerne" koster over 4000kr.

Er det en sånn motsatt-vei-vekting av pris, dess mer den koster dess bedre er den? Jeg tør påstå at det finnes mye rimeligere mobiler som fortjener prisen.

Men forøvrig, HTC Hero er jo en fin mobil.

Lenke til kommentar

Mja... så antall brukere sier noe om hvor bra en side er? Eller hvor mye respekt den har blant sine brukere.. Da må jo Se og Hør være norges mest respekterte tidsskrift.. Gratulerer.

 

Hva med å la brukerne av amobil.no være med på å bestemme?.. Ha noen meningsmålinger..? Bare en idè..

 

Beste mobil 2009 burde vært bestemt i januar 2010, men da skal vel 2010 mobilene til pers så..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...