Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laga meg en order bright wizard på eight peaks og en chaos sorceress på karzak arghul før de serverne ble fulle. men blir nok og spille order på eight peaks. så håper det er plass til meg i det norske guildet som var nevnt over. må uheldigvis jobbe i dag :-( men kommer sterkt tilbake i natt.

 

Edit. greit og begynne noen timer etter alle andre. vet gra wow at det kan bli litt mange i startsonene i starten.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Nokon som har fått head-start key (SE) fra EA?

En venn av meg har fått. Jeg har personlig ikke mottatt en dritt fra EA enda. Annet enn ordre nr og slik for noen dager siden.

 

Fikk fra EA i går jeg.

 

Men har nå laget et topic der dere kan slenge opp nick, server dere spiller på og hvorvidt dere er Order eller Destruction, så kan vi prøve å få en skikkelig oversikt over hvor folk spiller her fra forumet.

Lenke til kommentar

Om ting går fint for GOA nå, så skal jeg kanskje gi dem en aller siste kjangse og anskaffe spillet den 18. September, så da henger jeg meg vell på denne "Eight Peaks" serveren jeg også, og siden alle ser ut til å hoppe på Order så kan jeg vell unnskylde meg med at så mange på hw.no valgte order at jeg kan rolle Bright Wizard med god samvittighet :p

 

Snakker vi et Norsk - HW.no guild?

Elsker gode norske guilds!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...