Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Oi? Trodde cappet var sprengt for lengst jeg på Eight Peaks. Men hvis det er kun et midlertidig cap, så lurer jeg ikke på om jeg skal rulle en ny main på eight peaks jeg også ^^

 

Btw. min pc ser ut som å instant lukke warhammer spillet ved helt tilfeldige tider. Alt fra første loadingscreen til 2 timer. Verken feilmld eller kræsj rapport kommer opp. Ikke en gang antyding til at det henger seg opp før det lukkes. Noen som har det samme problemet eller vet hva som kan forårsake det? Har hatt det siden OB. :s

Kjører Vista 64bit med de fleste drivere oppdaterte, og med ellers normal stabilitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg gleder meg stort til torsdag:) Endelig et spill som skal få meg inn i den deilige warhammer-verdenen:) Hukser når jeg begynte med wow for alle dem herrens mange årene siden...utrolig deilig følelse og virkelig flykte inn i wow for noen timer:) Håper WAR kan gjøre det samme for meg nå:)

 

Eneste som er kjipt er at den gang jeg begynte med wow var jeg gift og levde et forutsigbart liv. Dvs noen timer med wow var et fint lite avbrekk og en fin liten flukt fra den monotone hverdag. I dag er livet ganske hektisk og kaos i seg selv....så en flukt inn i et spill er ikke på noen måte det samme som før. Men nå er jo høsten her...det skulle hjelpe på med å komme inn i riktig spill-stemning:)

Lenke til kommentar

Noen skrev veldig bra om gameplay ista. Selve interface er som wow, men alt annet har en annen feeling. Er du lei av, "trykk-kast spell" er ikke spille noe for deg. Om du er lei følelsen av wow og questene der er warhammer utrolig bra.

Jeg rulla en witchhunter på 8peaks. Var ikke så lang kø. Noen norske order guild der jeg kan joine?

 

Jeg hadde problemer med registering. Jeg kjøpte pre order på spaceworld og brukte koden på open beta. Når jeg skulle registere meg i spillet, fannt jeg ut at epostadressen ikke hadde blitt registert. Løsningen var å registere meg helt fra scratch, med ny epost. Jeg brukte de kodene jeg brukte på open beta.

 

Nå blir det mye jobbing i uka, før jeg power levler fra torsdag kveld.

Lenke til kommentar
Jeg sitter her med SE-versjonen, og skulle idag taste inn min "early access" kode, men får beskjed om at det "This key is not valid" ?

Er det fordi SE ikke har fått tilgang enda alikevel? Skulle være 09.00 idag...

 

Noen med SE-key som har kommet seg inn?

 

 

Jeg har samme problem peids..::S:S Hva skjer.. jeg vil game!!!

 

andre som har kommet inn??

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål som jeg gjerne vil få svar på :)

Jeg planlegger å kjøpe spillet og spille på AKKURAT det tidspunktet serverene åpner for oss uten SE. Og da tenker jeg å laste ned klienten fra en eller annen nettbutikk elns.

Så da lurer jeg på:

- Hvilke nettbutikker har D2D eller nedlasting av klienten og en key for å lage en account?

- Hvor stor er klienten?

- Hvilket klokkeslett kan jeg logge meg på?

 

Takker på forhånd (:

Lenke til kommentar
Har noen spørsmål som jeg gjerne vil få svar på :)

Jeg planlegger å kjøpe spillet og spille på AKKURAT det tidspunktet serverene åpner for oss uten SE. Og da tenker jeg å laste ned klienten fra en eller annen nettbutikk elns.

Så da lurer jeg på:

- Hvilke nettbutikker har D2D eller nedlasting av klienten og en key for å lage en account?

- Hvor stor er klienten?

- Hvilket klokkeslett kan jeg logge meg på?

 

Takker på forhånd (:

 

Hei!

 

Jeg kjøpte min SE (Standard Edition) på eastore.no.

Der kan du laste den ned digitalt. Har fungert over all forventing, fått Beta-kode og Early Access kode i "god" tid. Nå venter jeg bare på at vi med SE-versjonen (De med CE, Coll.Edition, fikk headstarte igår) skal bli registrert, så er jeg igang :)

GOA har vel sagt at i løpet av morgenen idag så skal de med SE få access :)

 

Så gå på Eastore.no, kjøp digitalt og last ned :)

 

Pe.

Lenke til kommentar
Takk for utrolig raskt og presist svar Peids :)

 

 

Sånn går det når man sitter på jobb og stirrer i veggen vet du ;)

 

Glemte vel å svare på antall GB på klienten.

Hvis jeg ikke husker særdeles feil nå, så er den på rundt 8-10gb.

(Noen som vet det sikkert, føl gjerne for å korrigere meg :) )

 

Pe.

 

Fikk lagt inn SE headstart-nøkkelen nå. Bare å sette i gang alle andre og!

 

Kan bekrefte dette jeg også :D Endelig!

Lenke til kommentar
Glemte vel å svare på antall GB på klienten.

Hvis jeg ikke husker særdeles feil nå, så er den på rundt 8-10gb.

(Noen som vet det sikkert, føl gjerne for å korrigere meg :) )

 

Pe.

 

Var vel på 8.5 GB, den jeg lastet ned ihvertfall.

 

Men jeg har ikke fått mailen min enda, og får heller ikke logget på. Håper den kommer snart!

Lenke til kommentar

Jeg bestillte SE på EA Store for noen dager siden, har fått en key som står på bestillingssiden min, men finner ikke noe spesiell headstart key, kommer denne på egen mail?

 

Eventuelt når kan jeg forvente meg å få key'en ?

 

Får heller ikke til å starte nedlastningen av spillet ;s download knappen er grå i download manager.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...