Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt dette med vanlig pre order og collectors editon pre order.

Jeg har en tynn boks som det står "WARHAMMER ONLINE AGE OF RECKONING, Pre-Order Box" på,og inni er det en liten manual som det står "collectors edition pre-order" program på og inni er det open beta, bonus item og early acces koder.

Kan jeg starte på søndag med denne boksen eller?

 

Og vet noen hvordan Bonus item kommer til og funke? vil jeg få de på alle karakterene mine? eller kun de første?

 

 

Ja du kan starte og spille på søndag. en gang

 

regitring av HS og bonus items starter kl 2 i kveld (de er en time etter ikke sant?)

 

Due to technical reasons we are postponing the Collector’s Edition Head Start code validation to 02:00 CET. Apologies for any inconvenience caused.

Endret av andrucks
Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt dette med vanlig pre order og collectors editon pre order.

Jeg har en tynn boks som det står "WARHAMMER ONLINE AGE OF RECKONING, Pre-Order Box" på,og inni er det en liten manual som det står "collectors edition pre-order" program på og inni er det open beta, bonus item og early acces koder.

Kan jeg starte på søndag med denne boksen eller?

 

Og vet noen hvordan Bonus item kommer til og funke? vil jeg få de på alle karakterene mine? eller kun de første?

 

 

Ja du kan starte og spille på søndag. en gang

 

regitring av HS og bonus items starter kl 3 i kveld (de er en time etter ikke sant?)

nei starter nå om 28 min

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt dette med vanlig pre order og collectors editon pre order.

Jeg har en tynn boks som det står "WARHAMMER ONLINE AGE OF RECKONING, Pre-Order Box" på,og inni er det en liten manual som det står "collectors edition pre-order" program på og inni er det open beta, bonus item og early acces koder.

Kan jeg starte på søndag med denne boksen eller?

 

Og vet noen hvordan Bonus item kommer til og funke? vil jeg få de på alle karakterene mine? eller kun de første?

 

 

Ja du kan starte og spille på søndag. en gang

 

regitring av HS og bonus items starter kl 2 i kveld (de er en time etter ikke sant?)

 

Due to technical reasons we are postponing the Collector’s Edition Head Start code validation to 02:00 CET. Apologies for any inconvenience caused.

 

Skal vi ikke la tvilen komme dem til gode? det var tross alt 100k OB testere, Col HS har jo kanje 4-5 k i europa som gidder og sitte oppe nå...

Endret av andrucks
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Due to technical reasons we are postponing the Collector’s Edition Head Start code validation to 02:00 CET. Apologies for any inconvenience caused.

 

Gjelder dette for US også, eller er det GoA som fucker opp EU igjen?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

We are pleased to announce that the new code validation page is now open. At this point only those of you with a Collector's Edition pre-order pack can enter your codes, those of you with Standard Edition pre-orders will be able to register yours on Monday morning. At the moment, it is possible to enter both your Head Start access code and your bonus item codes. In order to allow for a quicker and smoother code validation process, we have granted the access code priority over bonus item codes. You are still free to enter both codes now but the bonus item code verification may be delayed.

 

Please note that in some cases, the leaflet inside the pre-order box contains a slight error. The description state that the code for your bonus in-game items will have the prefix PCEIR1, this will be the case if you bought your pre-order from a normal retail store. However, if your pre-order pack came from a web merchant then your code will begin with PCEIE1 instead. In any case the actual code printed on the back of the leaflet will be correct so do not be concerned if it doesn't appear to match the details in the instructions

 

sorry ikke meninga qute

Endret av andrucks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...