Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Core er faktisk mere likt feks pvp severne i WoW, og vet at mange "Hardcore" pvp guilds vil rolle core, og så er spillet hovedsakelig designet rundt core rules.

Så blir core på meg.

 

Utdyp dette nærmere er du snill .

 

Uten at jeg skal skryte på meg allvitende kunnskap rundt temaet så føler også at mye av poenget med RvR, alle scenarioene osv forsvinner på en Open-RvR server? Men det er jo bare meg :p

Lenke til kommentar
Core er faktisk mere likt feks pvp severne i WoW, og vet at mange "Hardcore" pvp guilds vil rolle core, og så er spillet hovedsakelig designet rundt core rules.

Så blir core på meg.

 

Utdyp dette nærmere er du snill .

 

Core = PvE

Open = PvP

 

Say no more

 

Jeg har hørt så mange argumenter fra folk som foretrekker Core, og 80% av dem spilte PvE server på WoW, og de var redd for å bli ganka fra lvl 1-40.

 

Jeg orker ikke å komme i en argumentasjon og flamewar over core/open, so don't bother.

Endret av zoby
Lenke til kommentar

Haha, Core = PvE server? Blir mer balansert og artig PvP på Core serverne enn Open på grunn av bolster mekanikken. Open servere blir jo å plukke ut de lavere lvl spillerne i en zerg og ta de ut med et kjapt slag for å så la de høyere lvl spillerne avslutte kampen seg imellom.

 

På Core kan man fint lvle nesten utelukkende på PvP, men dette blir vanskelig i Open på grunn av nettopp dette. RvR områdene dekker jo mesteparten av sonene i de høyere tiersa, og er også store allerede på T2 så det blir absolutt ikke noe mangel på RvR selv om alle ikke er flagget 100% av tida på Core.

 

Jeg spilte PvP server i WoW, velger lett Core i WAR på grunn av måten det er laget på for å få jevnere matcher i PvP og ikke like stor fokus på PvE grinding for å kunne drepe ting.

Lenke til kommentar
"Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

 

Head Start licence

Head Start Collector's Edition period (14/09/2008 to 01/10/2008 included)

 

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

 

The WAR Team

"

 

Jeg lurer på hva det siste betyr : "Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. "

 

Noen som har en aning ?

 

Ser ut som alle får den "Certain components could not be activated..." meldinga, ingen som vet helt hva det betyr før vi får logga på. Men om det er slik at vi ikke får begge itemene, så kommer nok en god del til å klage og da order det seg nok.

 

@Sjokoladefisk: Jeg kommer på Karak Eight Peaks+ noen andre herifra muligens. Det er planen foreløpig værtfall.

Lenke til kommentar
"Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

 

Head Start licence

Head Start Collector's Edition period (14/09/2008 to 01/10/2008 included)

 

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

 

The WAR Team

"

 

Jeg lurer på hva det siste betyr : "Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. "

 

Noen som har en aning ?

 

Ser ut som alle får den "Certain components could not be activated..." meldinga, ingen som vet helt hva det betyr før vi får logga på. Men om det er slik at vi ikke får begge itemene, så kommer nok en god del til å klage og da order det seg nok.

 

@Sjokoladefisk: Jeg kommer på Karak Eight Peaks+ noen andre herifra muligens. Det er planen foreløpig værtfall.

 

JA stemmer det, hvis jeg husker rett, får vi ikke Bonusitems og anskikter nå. men vi får de tilsent i ingame maile den 18.

Lenke til kommentar

Nja, Warhammer Online er nå et PvP > PvE uansett hva du velger føler jeg, det er vell mer snakk om hva slags form for PvP du foretrekker, om du liker ting litt mer kontrollert, hvor PvE og PvP er mer skilt fra hver andre, eller om du liker PvP over alt, hvor som helst, når som helst.

 

Er vell bare snakk om smak og behag, du må ikke nødvendigvis være redd for ganking for å ikke like Open-RvR ;)

For min del spiller det ikke noen større rolle, jeg fyker dit hvor alle venna min fyker :p

 

Men selv føler jeg at spillet er mer lagt opp for Core-servere, da jeg som i Age of Conan føler at poenget med PvP mini-games osv forsvinner mye når du har PvP overalt uansett. Men det igjen er jo bare hvordan jeg føler det :p

Lenke til kommentar
Haha, Core = PvE server? Blir mer balansert og artig PvP på Core serverne enn Open på grunn av bolster mekanikken. Open servere blir jo å plukke ut de lavere lvl spillerne i en zerg og ta de ut med et kjapt slag for å så la de høyere lvl spillerne avslutte kampen seg imellom.

 

På Core kan man fint lvle nesten utelukkende på PvP, men dette blir vanskelig i Open på grunn av nettopp dette. RvR områdene dekker jo mesteparten av sonene i de høyere tiersa, og er også store allerede på T2 så det blir absolutt ikke noe mangel på RvR selv om alle ikke er flagget 100% av tida på Core.

 

Jeg spilte PvP server i WoW, velger lett Core i WAR på grunn av måten det er laget på for å få jevnere matcher i PvP og ikke like stor fokus på PvE grinding for å kunne drepe ting.

 

 

okay ! Jeg likte meg godt på PvP server i WoW der det var spenning hele tiden hvor neste gnome kunne ligge i buskene og lure - likte den spenningen. Men for gameplay i PvP matcher skal bli best mulig så bør jeg altså velge Core ?

Lenke til kommentar

Jeg har hvertfall fått følelsen av at spillet er laget for Core server mekanikk, og åpen er mer for å gi en mulighet til de som MÅ ha muligheten for å ganke hemningsløst hvor de vil. Jeg digger bolster mekanikken som oppjusterer lvlen din i PvP områder, siden det blir faktisk mulig å gjøre nytte for seg som lav lvl i både scenarios og open-world RvR.

 

Jeg og Nitrius skal hvertfall spille på samme server, så som han sier er planen Karak Eight Peaks. Er det noen som forresten har fått lurt til seg hvor White Rose Initiative guildene skal rolle?

Lenke til kommentar

http://www.warhammeralliance.com/forums/sh...p;postcount=402

 

"Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account."

 

What does this mean?

 

 

MagnusK, svarer:

This is a confusing and mis-leading message which is not to be taken too seriously. We're looking into this but I wouldn't expect a fix tonight.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Haha, Core = PvE server? Blir mer balansert og artig PvP på Core serverne enn Open på grunn av bolster mekanikken. Open servere blir jo å plukke ut de lavere lvl spillerne i en zerg og ta de ut med et kjapt slag for å så la de høyere lvl spillerne avslutte kampen seg imellom.

 

På Core kan man fint lvle nesten utelukkende på PvP, men dette blir vanskelig i Open på grunn av nettopp dette. RvR områdene dekker jo mesteparten av sonene i de høyere tiersa, og er også store allerede på T2 så det blir absolutt ikke noe mangel på RvR selv om alle ikke er flagget 100% av tida på Core.

 

Jeg spilte PvP server i WoW, velger lett Core i WAR på grunn av måten det er laget på for å få jevnere matcher i PvP og ikke like stor fokus på PvE grinding for å kunne drepe ting.

 

 

okay ! Jeg likte meg godt på PvP server i WoW der det var spenning hele tiden hvor neste gnome kunne ligge i buskene og lure - likte den spenningen. Men for gameplay i PvP matcher skal bli best mulig så bør jeg altså velge Core ?

Scenarioer er det samme, men i RvR er det bolster buffen ikke aktiveres og dermed får du en mer følelse av wow både fordi man er RvR flagged hele tiden og dermed må man passe ryggen sin :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...