Gå til innhold

Fotodugnad #8: Analog uke I


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Believe it or not,

 

vi får fortsett in Minoltas! Der er folk ute som ikke henter den i butikk som avtalt eller noen som retournere den for hva som helst grunn, helt pussig.

 

Så vi har sendt ut 3 kameraer idag og på ettermiddagen har vi fått in to "nye".

 

Intill Onsdag går det nok till alle fylke, etterpå så er det egenlig ikke vits mer å sende den ut, da ringer vi bare Oslo/Akershus folk som kan hente den på samme dag.

 

Lykke til med utfordringen!

 

Stephan & E-gutter

Endret av JPstoney
Lenke til kommentar

Har knipset et par bilder, men er egentlig litt skuffet over helautomatikken. Fokux på motiv er vel og bra, men den kreative biten med å styre blender og lukkertid er likevel noe av det morsomste med fotografering for meg. Og ikke minst en av hovedgrunnene til at jeg (nesten) ikke lenger bruker kompaktkameraet mitt, for det er ingenting i veien med bildekvaliteten på det. Det er bare ikke like morsomt (også mangler det noen objektiver... :))

Lenke til kommentar
Man kan være heldig å ta gode bilder med alkohol i blodet - men da blir det gjerne "Art by accident". Og noe man ikke klarer å få til igjen ...

 

Tom

Fikk noen gode ideer mtp. akt/semi akt med dårlig lys og tvinge den til å ta lang lukkertid ved å ikke bruke blits. Veldig spenst på resultatet.

Lenke til kommentar
Men hva skal man si når man leverer i butikk for å ikke betale? Og vil det bli fremkalt på timen/dagen?

Dere som er registrert i påmeldingstråden vil få en kode på PM som dere bruker. Enten dere ønsker å sende inn filmen, eller lever i butikk.

 

Alle filmene blir sendt samtidig til fremkalling; slik at filmene behandles likt. Derfor må filmen sendes inn/leverst senest onsdag (tror jeg vi satte).

 

Tom

Lenke til kommentar
Dere som er registrert i påmeldingstråden vil få en kode på PM som dere bruker. Enten dere ønsker å sende inn filmen, eller lever i butikk.

Alle filmene blir sendt samtidig til fremkalling; slik at filmene behandles likt. Derfor må filmen sendes inn/leverst senest onsdag (tror jeg vi satte).

Tom

Takk, Tom..det var grei opplysning.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...