Gå til innhold

– Verdens største spillområder (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra konsept. Så fett ut.

... men hva slags codec brukes egentlig på videoen? Minnet om kvaliteten til gamle FMV-spill (samme type artifacts som i f.eks. Under A Killing Moon). Så helt merkelig ut.

Skrevet

Fuel foregår i en alternativ verden, hvor klimaforandringer har ført til store ødeleggelser samtidig som oljeprisene har gått i været.

Hvor alternativ den verdenen er, er vel en annen historie.. :p

Skrevet

Fy faen så digg, jeg elsket grafikken hos Dirt og Race Driver Grid, var nesten ikke forskjell på versjonene fra 360 til pc :D, jeg kan gi link til dem som ikke tror det jeg sier

Dette kan bli herligt!!

Skrevet
For få uker siden fikk vi de første detaljene om offroadspillet Fuel,

Nå er vel Fuel bare et nytt navn på Grand Raid Offroad som ble avslørt i 2005.

Godt å se at det ikke ble kansellert. Ser ut til å bli en spirituell oppfølger til Insane.

Skrevet
Godt å se at det ikke ble kansellert. Ser ut til å bli en spirituell oppfølger til Insane.

Tenkte det samme, 1nsane var genialt. Var ufattelig morsomt på Lan med en skokk med spillere og capture the flag (tror det var det det het, iallefall skulle man ta flagget og holde det unna de andre, en allà politi og røver, bare omvendt :p )Men nå finner jeg dessverre ikke igjen CD'en min :( Så da får jeg bare håpe dette blir en god erstatter.

Skrevet

gleder meg , første jeg tengte var 1sane (insane) , noe som var et spill jeg kunne spille i evigehter , spess med coustom biler og baner som finnes til nedlastning .

Skrevet

Jeg har alltid digget offroad, så dette ser veldig spennende ut.

Lurer litt på multiplayer delen. Håper det kommer en multiplayer del til PC, som det var på TOCA Racerdriver spillene.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...