Gå til innhold

[Løst]Diskusjon.no er veldig treg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja når vi fiker et ytelsesproblem flyr trafikken i taket igjen og nye problemer merkees, vi er obs på det og mekker litt her og der når det er nødvendig.

Det nærmer seg hvertfall. ;)

Skrevet (endret)
Berg og dalbane turen fortsetter!

Hvis dette fortsetter så tror jeg det blir på tyde å bytte forum her.

Hva er alternativet?

kvinneguiden ? :shrug:

Endret av PepsiCo
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg kommer ikke inn på forumet fra hjemme-pc'n. Får opp en feilmelding (som jeg desverre ikke husker).

Noe dere er kjent med? Noe jeg kan gjøre?

gregor

Skrevet

Det har forsåvidt vært ok i det siste, men opplever periodevis "hikke" uten at jeg finner noen god årsak til det så det kan være like så godt isp telenor som tuller.

Men hikkinga skjer selvsagt i beste "sendetid".

Skrevet
Jeg ble informert om en feil som oppstod i IE6 tidligere i dag men det har blitt fikset.

Ellers trenger jeg mer info om nettleser, type feil etc. :)

Jeg bruker IE 6.0. Den feilmeldingen jeg får lyder:

"Kan ikke åpne internett-området ..... (her gjengis den aktuelle internettadressen som ikke kan åpnes). Operasjonen ble avbrutt."

Får denne fra min PC hjemme. Kommer ikke inn på forumet. Hovedsiden til Akam går imidlertid greit.

Mvh

gregor

Skrevet
Jeg bruker IE 6.0. Den feilmeldingen jeg får lyder:

"Kan ikke åpne internett-området ..... (her gjengis den aktuelle internettadressen som ikke kan åpnes). Operasjonen ble avbrutt."

Får denne fra min PC hjemme. Kommer ikke inn på forumet. Hovedsiden til Akam går imidlertid greit.

Mvh

gregor

IE6.0 her og, nuill trøbbel

Skrevet

Det hadde vert interessant å fått vite hva den eksakte årsaken til dagens ustabilitet og problemer med forumet var. En kort notis fra høyere hold med en liten redegjørelse hadde vert på sin plass. Var det en teknisk svikt? Menneskelig svikt? Bug? Overbelastning av utstyret?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...