Gå til innhold

[Løst]Diskusjon.no er veldig treg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rolig nå, Det går seg snart til :)

Edit: men ja, det går grusomt tregt til tider....

Litt informasjon hadde gjort seg - gjerne postet på de forskjellige underforumene. Det er ikke alle som vanker her, mener jeg.

 

Faren er jo at folk finner seg andre ting å gjøre enn å vanke på diskusjon.no sine forum.

 

Tom

Lenke til kommentar

Dette er alt for dårlig! Jeg er kanskje ikke den mest ivrige posteren her på forumet, men jeg har vært en flittig bruker av forumet i flere år. Nå gidder jeg ikke mer.

 

Jeg merker at jeg mer og mer benytter meg av andre foraer og nettsider for foto, data og gaming. Dette har jeg rett og slett hverken tid eller ork til. Sånn er det bare.

 

Få fikset sirupen, så kommer jeg tilbake.

Lenke til kommentar

Merker det godt selv altså. Vært sykt treigt i det siste. Tok meg 30 sekunder bare å gå fra side 3 til side 2 i denne tråden nå nettopp. Og jeg sitter på 10/10Mbit som funker som en drøm i andre nettsider. Var litt redd for at det var noe lokalt her en stund, da linja er helt ny, men bra jeg så denne posten og så jeg ikke er alene.

Lenke til kommentar

f.eks.

man sitter og leser på en siden, må bla seg frem til neste side , og så siste side og da stopper alt opp

 

eller man skal sjekke om det er komet innlegg på de siden man har i "mine innlegg". først sjekker men på de siden man har fått melding om at noen har skrevet noe.

 

så velge men mine innlegg . det kan gå laaannnggg tid før den siden kommer opp.

 

jeg pleier bestandig å velge de postene som er nederst på siden av de som er uthevet.

den en gange kommer det opp med en gang , endra ganger går det lang tid. så bruker jeg tilbake knappen for komme til bake til mine innlegg. da går det som sirupp . neste post som jeg velger kommer kanskje fort opp , og når jeg går tilbake til mine innlegg kommer det for opp

 

med andre ord så virker det veldig tilfeldig når nettstedet har bestemt seg for å være tregt.

Lenke til kommentar
Merker det godt selv altså. Vært sykt treigt i det siste. Tok meg 30 sekunder bare å gå fra side 3 til side 2 i denne tråden nå nettopp. Og jeg sitter på 10/10Mbit som funker som en drøm i andre nettsider. Var litt redd for at det var noe lokalt her en stund, da linja er helt ny, men bra jeg så denne posten og så jeg ikke er alene.

Hadde det bare vært snakk om 30 sekunder så hadde jeg ikke giddi å klaga. Men det er snakk om at man får opp feilmeldinger i stedet for sidene man skal og at det noen ganger tar flere minutter å oppdatere en side. osv. osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...