Gå til innhold

FarCry -> FarCry 2 litt rar oppfølger?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I eneren er du på en øy, og du skal gjøre noe på den øya (har ikke spilt det så mye).

Du skal vel finne ut noe om "project farcry".

I to'ern er du midt i ødemarka og skal drepe noen som selger våpen..

 

Ser ikke helt for meg hvordan disse kan knyttes sammen?

Endret av Jevrio
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del virker Crysis som Farcry 2 mens selve Farcry 2 blir som den Farcry jeg ville at den skal være.

Bare elsker og kicke ass på normale mennesker og ikke aliens og ditt å datt.

Som sakt likte første biten av Crysis før ja dere som har spillt vet hva som skjer...

Skrevet
For min del virker Crysis som Farcry 2 mens selve Farcry 2 blir som den Farcry jeg ville at den skal være.

Bare elsker og kicke ass på normale mennesker og ikke aliens og ditt å datt.

Som sakt likte første biten av Crysis før ja dere som har spillt vet hva som skjer...

 

Enig der. Crysis er mer FarCry 2.

 

Selv synes jeg at FarCry2 er det den er bare for å bruke navnet. Hadde den hetet noe annet ville den ikke fått samme oppmerksomhet.

Skrevet (endret)

Far cry 2 er jo ikke andre spill i serien viss du vill fortsette på historien så spille Far Cry Instinct, Far Cry Instincts: Predator og Far Cry Instincts: Evolution de ekte etter følgerene til far cry

Endret av head_hunter
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Ubisoft rettighetene til Far Cry serien. Crytek jobber ikke lenger sammen med Ubisoft, derfor lagde de Crytek, ett spill som lignet på Far Cry, som de også lagde.

 

Far Cry 2 lages ikke av Crytek, dermed blit der ikke som Far Cry . :)

Skrevet (endret)

Jupp, og nøyaktig det samme skjedde med operation flashpoint. (trivia)

 

Utvikler og utgiver splitter lag, og utgiveren tar med seg navnet på spillet.

Endret av -sparks-
Skrevet

FarCry var skikkelig artig heilt til mutant faenskapen kom og trakk spillet regelrett i dass.

 

I FC2 vil eg kun ta mennesker av dage.

Skrevet
Det har aldri vært meningen at det skal være en sammenhengende historie. Det blir som Call of Duty-serien.

Call of Duty serien er jo basert på faktisk historie? Med unntak av COD4 som er basert på fremtiden, eventuelt nåtiden. Er jo fremdeles en sammenheng der.

Skrevet

Som nokon andre sa, så vart Farcry kjipt når mutantane kom inn i biletet. Samme kan seiast om Crysis, spelet vart kjedelig og rett og slett dårleg når du kom til aliens delen.

 

Dog verkar det som Farcry 2 vert eit betre spel enn dei andre som crytek har putta saman. Quests, roaming burde vere ei kjekk opplevelse.. ;)

Skrevet
Far cry 2 er jo ikke andre spill i serien viss du vill fortsette på historien så spille Far Cry Instinct, Far Cry Instincts: Evolution og Far Cry Instincts: Evolution de ekte etter følgerene til far cry

 

Bare fordi du spiller gjennom det to ganger blir det ikke to spill... :p

 

Mercenaries foregår i Korea, mens Mercenaries 2 foregår i Venezuela. Det er ikke noe sammenheng der bortsett fra at du spiller de samme tre folkene, men hva så? Det blir nok et av årets høydare uansett. ;)

Skrevet
Far cry 2 er jo ikke andre spill i serien viss du vill fortsette på historien så spille Far Cry Instinct, Far Cry Instincts: Predator og Far Cry Instincts: Evolution de ekte etter følgerene til far cry

 

Bare fordi du spiller gjennom det to ganger blir det ikke to spill... :p

 

Mercenaries foregår i Korea, mens Mercenaries 2 foregår i Venezuela. Det er ikke noe sammenheng der bortsett fra at du spiller de samme tre folkene, men hva så? Det blir nok et av årets høydare uansett. ;)

 

Sånn da

Skrevet

Litt skeptisk til Far Cry 2 uansett jeg da. Mistenker at det blir årets kalkun av en eller annen grunn. Føler nesten at jeg blir lit lei av spillet med all footage som har blitt released. Føler jo nesten ingen hype lenger siden jeg ikke har noen trang til å se mere nærmest. Kanskje bare meg da men :)

Skrevet

Siden Ubisoft starter fra starten av med Far Cry 2, tror jeg de har definert Far Cry til å være en slags situasjon/opplevelse.

 

Far Cry handlet om det å være i en livsfarlig situasjon alene hvor svililasjonen ikke når. Et sted hvor ondskap holder til. Og med Far Cry 2 blir vi nok en gang tatt inn i en stor verden hvor du skal stoppe ondskapen. Samtidig handler det om å kunne ta deg av en situasjon på din måte, da langt mer i Far Cry 2. Kan blr bra om Ubisoft gjør det rett.

 

En oppfølger trenger ikke ha sammenheng med karakterene. Flere spill har gjort det på denne måten. Quake, Doom, Zelda, Call of Duty osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...