Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte med en kompis fra 1-70 på 5-6 timer i kveld. Ikke en eneste disconnect eller lag. Vi startet samtidig og var level 70 nesten samtidig. Spilte utelukkende i rifts for kjappere leveling. Wiz og Barb.

 

Nå som man er 70 kan man begynne å tenke på adventure mode, gear sets og build og slikt. Frem til da er det bare å bruke skills og runes man unlocker etterhvert og finne det som er best. Og mikse og matche gear man plukker opp eller crafter underveis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

De siste 3 seasons har nu vært lagfri for meg, man hører med engang om det er problemer login hos blizzard sine spill, blir alltid oppstyr rundt det men har vært nokså stille i det siste...

 

Kan sies at jeg har fått "losing connection to battle dot net" men ikke mer enn det, ingenting skjedde, fikk bare beskjeden.

Lenke til kommentar

Ja ble et friskt pust igjen å levele, har ikke spilt siden season 1 og startet på nytt igjen i går, og så langt har det vært ganske kjekt, så får man se hvor lenge det holder. Liker forøvrig at de har lagt til denne "Season Journey" med ting å fullføre og belønning, spent på å få meg et fult grønt set.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ja ble et friskt pust igjen å levele, har ikke spilt siden season 1 og startet på nytt igjen i går, og så langt har det vært ganske kjekt, så får man se hvor lenge det holder. Liker forøvrig at de har lagt til denne "Season Journey" med ting å fullføre og belønning, spent på å få meg et fult grønt set.

 

Samme her, men gikk lei rimelig kjapt igjen hehe. Var heller ikke så morsomt når jeg er så langt bak de beste. Endte opp med å følge Chainer sin stream på twitch. Streamet 24 timer før han sov 4 timer og satte igang igjen. Fullførte nettopp en 38+ timers stream, og gruppa hans skal spille minst 16 timer hver dag den neste måneden. Er ikke så misunnelig på det kjøret, men må si jeg er misunnelig på folk som aldri blir lei. Denne sesongen tror jeg ikke at jeg gidder å lvle noe til 70 engang :hm:

Lenke til kommentar

Chainer er ganske lillegutt ved siden av Gabynator, er det noen som er nerd så er det han =)

 

Hva ble han forrige sesong? paragon 2700 elns...

 

Ja, Chainer lå et stykke etter i paragon level når han avslutta sin 38+ timers stream, og på delt 1. plass i rift level som barb tror jeg. Ble bare litt sjokkert over hvor mye de gutta spiller i starten av en sesong. Eller ikke bare i starten, men de har jo tenkt å holde på sånn den neste måneden. Fulltidsjobb og vel så det.

 

Det er litt rart at det er morsommere å se på andre streame spillet i flere timer enn å spille selv, ja. Det synes jeg også.

 

Pleier å spille noe mens jeg har twitch oppe, så det sier vel egentlig mest om hvor fort lei jeg blir av D3 for tiden. Trodde det skulle bli mitt nye "evighetsspill", men sånn gikk det ikke.

Lenke til kommentar

Synes denne sesongen var gøyal, men skal sies at jeg hoppet over forrige sesong så har hatt en pause. Mulig jeg har hoppet over 2 sesonger også for cuben har jeg ikke fått med meg.

 

Varer vel en ukes tid til så går nok jeg lei også. Problemet med D3 er rett og slett for liten variasjon, men syns de har vært flinke til å legge til nye ting på sesongene egentlig.

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...