Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man folk har klart å komme til paragon 700++ i season som såvidt har vært ute i en måned?

 

Exploits.

Bruker ikke selv og skal ikke heller si hvordan.

 

Usikker om det er hotfixed men jeg antar det finnes flere exploits som ikke er ute.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

 

 

jaha ? etter at man er ferdig med SP eller historien, saa er jo spillet kun gjentagelse etter gjentagelse, rift etter rift, blir jo kjedelig etter 2 timer ca.

Da er ikke diablo et spill for deg. Er etter du er blitt 70 kampen mot vanskelighetsgraden starter og jakten etter bedre utstyr setter i gang for fullt

 

 

joda skjönner det du sier, men den jakten er for kjedelig og langtraakig, mtp at man kansje spiller i 4 timer og saa faar en item som er 0.001 % bedre en det man har fra för. og monstrene man sloss mot er de samme runde etter runde. hele spillet blir kun aa trykke paa vestre museknapp i time etter time

Lenke til kommentar

 

Noen som vet hvordan man folk har klart å komme til paragon 700++ i season som såvidt har vært ute i en måned?

 

Exploits.

Bruker ikke selv og skal ikke heller si hvordan.

 

Usikker om det er hotfixed men jeg antar det finnes flere exploits som ikke er ute.

 

 

Joda, jeg fikk med meg grift expliten men den ble tettet ganske raskt. Men som sagt, 4 billioner pr time og 10-12 timer hver dag for deg til paragon 700 på 30 dager. Jeg hadde bare glemt at for hver 100 paragon så dobler EXP'n for å komme til neste 100.

 

Jeg er nå paragon 845, 790. 775 og 765 og det går veldig seint for å si det slik

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

NOOB ALERT

 

Har akkurat begynt å spille Diablo 3 på Xbone, aldri spilt de andre tidligere. Har en crusader på level 13, samt 3 andre på level 4-6, liker det godt!

Tenkte jeg skulle lese litt her for å få noen tips som kanskje kunne hjelpe i starten, men de 20 siste sidene ga liten mening kan man si, skjønner nesten ingenting av hva dere snakker om :p

 

Forventer ikke at noen skal skrive alt som er verdt å vite om spillet, men er det noen ting som er lurt å huske i starten? Nybegynnertips? Trenger jeg å bry meg om goblins, vaults, T-et-eller-annet eller grift nå? :p Hvor er det best å lese seg opp?

 

Spilt bare SP hittil, tenkte jeg skulle prøve på nett etterhvert. Men her om dagen dukka plutselig en av mine Xbone-venner opp med en level 70 dude og slakta meg (takk Sir.wolf-etellerannet) Helt greit det :) Men tjente han noe på det? Trodde MP delen av spillet var PvE...?

 

På forhånd takk for all hjelp og tips! Si fra hvis noen vil spille litt sammen

Må nok skuffe deg i at det ikke var jeg som drepte deg ja :) Det var nok en av disse:

 

http://www.gamefaqs.com/boards/738566-diablo-iii-ultimate-evil-edition/69896289

 

Altså, et eller annet drepte meg, deretter invaderte de resten av vennelista mi for å fortsette slaktet. Om du dreper en av disse kan du få diverse gifts som du kan sende til en person på vennelista di, som regel en legendary.

 

Så om du blir drept av en av disse, så kan du faktisk få et legendary item tilbake, om noen andre dreper han som drepte deg.

 

Blizzard jobber forresten med å gjøre det mer verdt å drepe disse, ettersom det nesten er mer belønnende å la den drepe deg, for så å håpe på et legendary item på mail etterpå. Den kommer nok til å ha en garantert legendary droprate når de har patchet dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo, kan noen svare meg på ett spørsmål: Er det egentlig mulig å få Torment only Legendaries og Set items fra Kadala? Har prøvd å søke på google men får jo helt tilbakestående svar igjen.

 

Spiller på Ps4 men det er vel likt på både pc og konsoll vil jeg tro.

 

Og 1 ting til: Hva er egentlig best av ett våpen med f.eks 1000-1500 fire damage mot 1000-1500 damage?

Er det sånn at det våpenet med fire damage gjør at fire skills skader mer?

Lenke til kommentar

Hallo, kan noen svare meg på ett spørsmål: Er det egentlig mulig å få Torment only Legendaries og Set items fra Kadala? Har prøvd å søke på google men får jo helt tilbakestående svar igjen.

 

Du er ikke god til å søke :p Les patch-notene ifra 2.0.5 (tror jeg det er)
EDIT:
ADVENTURE MODE
  • Horadric Caches
    • Now have an increased chance to drop Legendary items on Torment II - VI
  • Bounty Rewards
    • Lowered rewards for Hell Rift Bounties in Act IV
  • Kadala
    • Can now drop Torment only Legendary items
    • Will now always give you weapon types that your character can equip with an emphasis on class specific weapon types
    • Bug Fix: Fixed an issue causing Kadala to sometimes give common quality Crusader Shields
  • Nephalem Rifts
    • Increased the number of Blood Shards that can drop from Horadric Caches
    • The number of Blood Shards dropped by Rift Guardians on Torment II - VI now increases with each level of difficulty

Og 1 ting til: Hva er egentlig best av ett våpen med f.eks 1000-1500 fire damage mot 1000-1500 damage?

Er det sånn at det våpenet med fire damage gjør at fire skills skader mer?

 

Nei, desverre er det ikke slik (men hadde vært kult om det var det)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

 

Og 1 ting til: Hva er egentlig best av ett våpen med f.eks 1000-1500 fire damage mot 1000-1500 damage?

Er det sånn at det våpenet med fire damage gjør at fire skills skader mer?

 

Hvis man har elemental % så skal man vel i utgangspunktet få mer dmg ettersom noe av dmg du dealer blir fire? eller har jeg missforstått hvordan dette fungerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...