Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Endelig 5 piece akkhan. Må si min pet build er deilig med det. 100% uptime med bowmen, 100% uptime med baleful dudene. Må bare få tasker nå så er jeg så og si complete (selvfølgelig kan jeg upgrade masse saker, mine rings er utrolig dårlige (rorg med socket og eternal union med socket, begge rollet dårlig stats :p) og mer cd red på gear. Men det kommer seg!

Neste er å geare min holy crusader (vil fortsatt ha shotgun fotf med holy gemmen *sikle*)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig 5 piece akkhan. Må si min pet build er deilig med det. 100% uptime med bowmen, 100% uptime med baleful dudene. Må bare få tasker nå så er jeg så og si complete (selvfølgelig kan jeg upgrade masse saker, mine rings er utrolig dårlige (rorg med socket og eternal union med socket, begge rollet dårlig stats :p) og mer cd red på gear. Men det kommer seg!

 

Neste er å geare min holy crusader (vil fortsatt ha shotgun fotf med holy gemmen *sikle*)

Hehe. lagde meg selv en crusader pet build idag for moro. Visste ikke at det var flere inne på tanken :D

 

trenger selv tasker + bedre ringer \ amu.. har lite crit og crit dmg, noe som er viktig med denne builden..

 

Link til din profil? :)

Lenke til kommentar

Sprøsmål ang. motivasjon:

 

Målet mitt da jeg startet spillet på PC på lanseringsdato var å ta Diablo på hardeste vanskelighetsgrad. Det viste seg å være nærmest umulig på den tiden slik spillet var lagt opp den gang.

 

Nå spiller jeg på One, og spillet er jo et heelt annet spill enn den gang, med ROS og greier og greier :)

Jeg har akkurat runda det det 1 gang med en Crusader og så vidt testet MP Bounty - er mildt sagt motivert.

 

Er det fremdeles slik at målet er å ta siste akt på hardeste vanskelighetsgrad, eller er det kommet nye og tøffere mål gjennom ROS?

Jeg går ut i fra at det er mange her som er "ferdig" med SP og kun spiller MP - men hva er det som motiverer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sprøsmål ang. motivasjon:

 

Målet mitt da jeg startet spillet på PC på lanseringsdato var å ta Diablo på hardeste vanskelighetsgrad. Det viste seg å være nærmest umulig på den tiden slik spillet var lagt opp den gang.

 

Nå spiller jeg på One, og spillet er jo et heelt annet spill enn den gang, med ROS og greier og greier :)

Jeg har akkurat runda det det 1 gang med en Crusader og så vidt testet MP Bounty - er mildt sagt motivert.

 

Er det fremdeles slik at målet er å ta siste akt på hardeste vanskelighetsgrad, eller er det kommet nye og tøffere mål gjennom ROS?

Jeg går ut i fra at det er mange her som er "ferdig" med SP og kun spiller MP - men hva er det som motiverer?

på PC har man noe som heter "Greater Rift". Da løper man igjennom forskjellig deler av spillet hvor man skal ta så mange mobs \ elite packs som mulig. Jo fler man dreper, jo fortere kommer man på en "Progress bar". Når den fylles helt opp, så spawner siste bossen med loot. (Ingen av de andre mobsene \ elite packsene dropper noen ting). Klarer man dette på under 15 minutter, så kan man oppgradere nøkkelen til neste nivå (Feks fra level 25 til level 26 osv). Dette skalerer i det uendelige, så etterhvert blir det ekstremt vanskelig. Denne modusen er dog ikke tilgjenglig på konsole, så litt usikker på hva dere kan gjøre.. :p

Lenke til kommentar

woho enderlig fant jeg den fordømte goblin portalen, laga en ny wizzard og kastet på det jeg hadde av gear og den nye gemmen http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/49849776

 

Og det er jo helt latterlig å mye penger man får, grunnet gear springer jeg bare rundt på T1 men får jo fortsatt millioner av gull bare på en liten tur ut av byen :O

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Men hva skal du med den, du som sikkert har hundre milliarder billiarder gold uansett..Det er bare en rett-frem korridor med noe mobs og pengefontener, og en vanlig boss på slutten.

 

Vel, siden Vault er nesten det eneste man snakker om her så er jeg jo litt nysgjerrig på hvordan den ser ut :)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

 

Men hva skal du med den, du som sikkert har hundre milliarder billiarder gold uansett..Det er bare en rett-frem korridor med noe mobs og pengefontener, og en vanlig boss på slutten.

 

Vel, siden Vault er nesten det eneste man snakker om her så er jeg jo litt nysgjerrig på hvordan den ser ut :)

 

Spiller ikke du Non-Season?

 

Uansett, man får ikke vault i Rift.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

 

 

Men hva skal du med den, du som sikkert har hundre milliarder billiarder gold uansett..Det er bare en rett-frem korridor med noe mobs og pengefontener, og en vanlig boss på slutten.

 

Vel, siden Vault er nesten det eneste man snakker om her så er jeg jo litt nysgjerrig på hvordan den ser ut :)

 

Spiller ikke du Non-Season?

 

Uansett, man får ikke vault i Rift.

 

 

Vault er kun i season?

Lenke til kommentar

 

 

 

Men hva skal du med den, du som sikkert har hundre milliarder billiarder gold uansett..Det er bare en rett-frem korridor med noe mobs og pengefontener, og en vanlig boss på slutten.

 

Vel, siden Vault er nesten det eneste man snakker om her så er jeg jo litt nysgjerrig på hvordan den ser ut :)

 

Spiller ikke du Non-Season?

 

Uansett, man får ikke vault i Rift.

 

 

Vault er kun i season?

 

Jeg trodde det, men vet ikke med sikkerhet.

 

Nye legendary items er iallefall season only (blir flyttet over til non season etter season). Er greater rift i Non season?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...