Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

NOOB ALERT

 

Har akkurat begynt å spille Diablo 3 på Xbone, aldri spilt de andre tidligere. Har en crusader på level 13, samt 3 andre på level 4-6, liker det godt!

Tenkte jeg skulle lese litt her for å få noen tips som kanskje kunne hjelpe i starten, men de 20 siste sidene ga liten mening kan man si, skjønner nesten ingenting av hva dere snakker om :p

 

Forventer ikke at noen skal skrive alt som er verdt å vite om spillet, men er det noen ting som er lurt å huske i starten? Nybegynnertips? Trenger jeg å bry meg om goblins, vaults, T-et-eller-annet eller grift nå? :p Hvor er det best å lese seg opp?

 

Spilt bare SP hittil, tenkte jeg skulle prøve på nett etterhvert. Men her om dagen dukka plutselig en av mine Xbone-venner opp med en level 70 dude og slakta meg (takk Sir.wolf-etellerannet) Helt greit det :) Men tjente han noe på det? Trodde MP delen av spillet var PvE...?

 

På forhånd takk for all hjelp og tips! Si fra hvis noen vil spille litt sammen

 

Hei!

 

Når du er ny i Diablo 3 vil mitt forslag være: Spill og kos deg, og ikke bry deg så mye med noe som helst annet enn gleden ved å være hekta på det :)

Grifts eller hva det heter, og andre online ting får du ikke spilt før du har rundet akt 5, gjelder XBoxOne. Hvordan en "kamerat kan komme inn i spillet ditt og slakte deg" er for meg helt nytt..det har ikke jeg fått til å gjøre ihvertfall. :ohmy:..

 

Når det kommer til å "lese" seg opp på Diablo 3 vil jeg si at denne tråden er noe av det bedre jeg har kommet borte i hittils.

Har oppdatert denne tråden hver dag i lang tid og sett at det dukker opp info om alt mulig rart fra tid til annen.

 

Det var frem til jeg valgte å opprette en profil selv :)

 

Selv er jeg hekta ut av en annen verden...med en Crusader på Lvl62 og godt inne i akt 5, den nyeste av dem, og liker denne aktet meget godt hittils :)

Endret av FromValhalla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste andre er vel perma archon CDR build for T6 med Vyr og Tal-rasha.

 

Jeg farmer RoRG ved å ta T6 split-cache med en kompis, så bytter vi characters før vi releaser. Han fikk på 3 caches, jeg har enda ikke fått min.

 

Ganske synd egentlig, for blizzard builden er relativt kjedelig. Men så har jo ikke de andre klassene så mange effektive builds når man kommer på høyt nok nivå. Får vel vel spille saderen igjen.

 

 

Hvilken torment? Fra T2 og opp til T6 øker drop sjansen fra 50 til 100% på legendarie. Da skal det ikke så mye til for å få noen ringer på ett par timer.

 

Noen som har T6+ build til wizard bortsett fra firebird speccen?

 

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Corsefied-2717/hero/47445432

 

Greier T6 greit, men det er ikke helt optimalt ved skikkelig jævlige packs

 

 

Den der funker dårlig på HC, lett å se :)

Lenke til kommentar

Men for all del, patchen har endel godsaker for WD :)

 

  • Witch Doctor
    • Active Skills
      • Fetish Army
        • Fetish Life has been greatly increased
        • Fetish movement speed has been significantly increased
        • Fetish leash range has been slightly increased
      • Gargantuan
        • Gargantuan is now summoned at the location of your mouse cursor
        • Summon animation speed has been increased
      • Spirit Walk
        • No longer cancels early when the physical body that is left behind takes enough damage
      • Summon Zombie Dogs
        • Zombie Dog Life has been greatly increased
    • Passive Skills
      • Fetish Sycophants
        • Fetish Life has been greatly increased
        • Fetish movement speed has been significantly increased
        • Fetish leash range has been slightly increased
    • User Interface
      • Fetish Army and Fetish Sycophants portrait icons should now display more fitting names on mouseover
Lenke til kommentar

Likte bedre endringene til monsters i rifts :) Tatt herifra

 

  • The Electrified monster affix now has a short internal cooldown
  • The damage of The Butcher's Fan of Spears attack has been slightly reduced
  • The range of the Charging Beasts' Charge attack has been slightly reduced
  • Plague Nest Bats have had their health globe drop rate significantly decreased
  • Nephalem Rifts and Greater Rifts
    • Maggot Broods no longer start out burrowed in Nephalem Rifts and Greater Rifts
    • Sand Dwellers no longer start out burrowed in Nephalem Rifts and Greater Rifts
    • Demonic Hellflyers now run away less frequently and no longer ambush players from the air in Nephalem Rifts and Greater Rifts
    • Ghosts now run away less frequently and no longer fly through walls in Nephalem Rifts and Greater Rifts
    • Rockworms can no longer spawn in Nephalem Rifts and Greater Rifts
Endret av Mixy
Lenke til kommentar

jeg har brukt tilsamen 500 000+ shards..

 

Tror det er få spillere som har brukt mer shards enn meg her inne (700 000+)...

Wow, du må spille mye. :)

 

200.000 shards på noen få dager.. Gikk inn på min egen profil istad, hadde vel rundt 21k collected på season.. jeg trodde jeg spillte mye..

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

 

Still, 50k shards på noen få dager, er dobbelt så mange jeg har tilsammen :p men men. må få lov til og spille så mye han vil for min del.

Også clearer han sikkert T6 rifts på 4-5 minutter, og gjør stort sett ikke noe annen farm. Blir mye shards av sånt :)

 

T6 rifts tar jeg selv på 3-6 minutter uten noen problemer alene. :p

Lenke til kommentar

 

jeg har brukt tilsamen 500 000+ shards..

 

Tror det er få spillere som har brukt mer shards enn meg her inne (700 000+)...

Wow, du må spille mye. :)

 

200.000 shards på noen få dager.. Gikk inn på min egen profil istad, hadde vel rundt 21k collected på season.. jeg trodde jeg spillte mye..

 

 

Jeg spiller endel ja...hehe, vet ikke hvorfor siden jeg hater spillet men det er vel derfor jeg liker det hehe.

 

Jeg har ikke fått 200 000 på noen få dager, jeg regnet grovt på den første beregningen og igår så telte jeg faktisk opp :) Grunnen til at jeg hadde så mye var pga RiftItForward pre 2.1 Siden alle kontoene mine lå på top 50 i europa på paragon ladders slapp jeg å gjøre noe, bare joinet å plukket opp shards :)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

 

 

 

Hei!

 

Når du er ny i Diablo 3 vil mitt forslag være: Spill og kos deg, og ikke bry deg så mye med noe som helst annet enn gleden ved å være hekta på det :)

Grifts eller hva det heter, og andre online ting får du ikke spilt før du har rundet akt 5, gjelder XBoxOne. Hvordan en "kamerat kan komme inn i spillet ditt og slakte deg" er for meg helt nytt..det har ikke jeg fått til å gjøre ihvertfall. :ohmy:..

 

Når det kommer til å "lese" seg opp på Diablo 3 vil jeg si at denne tråden er noe av det bedre jeg har kommet borte i hittils.

Har oppdatert denne tråden hver dag i lang tid og sett at det dukker opp info om alt mulig rart fra tid til annen.

 

Det var frem til jeg valgte å opprette en profil selv :)

 

Selv er jeg hekta ut av en annen verden...med en Crusader på Lvl62 og godt inne i akt 5, den nyeste av dem, og liker denne aktet meget godt hittils :)

 

 

Konge, takk for tips! Er ganske så hekta selv! Ja jeg får vel bare kose meg, og ikke stresse for å "maxe" alt. samt lese litt mer her.

 

Ang han som kom og slakta meg. Det skjedde da jeg løp rundt og prøvde å rydde den store sletta rett nord for Tristram. Plutselig kom det "skummel musikk" som varte kanskje ett minutt eller to, og så sto han der, styggen selv. Eller, det var to, han spawna etter eller annet monster ved siden av seg. Så satte de etter meg. Vi løp rundt en god stund før jeg skjønte at det var nytteløst og han drepte meg. Da jeg spawna på liket var han borte.

 

Jeg kan da ikke ha drømt dette?? Røyker da ikke så mye

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hei!

 

Når du er ny i Diablo 3 vil mitt forslag være: Spill og kos deg, og ikke bry deg så mye med noe som helst annet enn gleden ved å være hekta på det :)

Grifts eller hva det heter, og andre online ting får du ikke spilt før du har rundet akt 5, gjelder XBoxOne. Hvordan en "kamerat kan komme inn i spillet ditt og slakte deg" er for meg helt nytt..det har ikke jeg fått til å gjøre ihvertfall. :ohmy:..

 

Når det kommer til å "lese" seg opp på Diablo 3 vil jeg si at denne tråden er noe av det bedre jeg har kommet borte i hittils.

Har oppdatert denne tråden hver dag i lang tid og sett at det dukker opp info om alt mulig rart fra tid til annen.

 

Det var frem til jeg valgte å opprette en profil selv :)

 

Selv er jeg hekta ut av en annen verden...med en Crusader på Lvl62 og godt inne i akt 5, den nyeste av dem, og liker denne aktet meget godt hittils :)

 

 

Konge, takk for tips! Er ganske så hekta selv! Ja jeg får vel bare kose meg, og ikke stresse for å "maxe" alt. samt lese litt mer her.

 

Ang han som kom og slakta meg. Det skjedde da jeg løp rundt og prøvde å rydde den store sletta rett nord for Tristram. Plutselig kom det "skummel musikk" som varte kanskje ett minutt eller to, og så sto han der, styggen selv. Eller, det var to, han spawna etter eller annet monster ved siden av seg. Så satte de etter meg. Vi løp rundt en god stund før jeg skjønte at det var nytteløst og han drepte meg. Da jeg spawna på liket var han borte.

 

Jeg kan da ikke ha drømt dette?? Røyker da ikke så mye

 

Det finnes bare et sted i hele spillet der man kan slåss mot hverandre, og det er i en egen liten sone i akt 1. Det er ingen andre monstre der forøvrig. Du kan jo kanskje ha møtt på et sterkt monster, f.eks et med blå tekst? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...