Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Revolver på Battle.net EU forumet kommenterte dette i forhold til 100% XP buffen:

 

I highly recommend u guys to look US forums, there were a hotfix before %100 community buff: " Reduced the amount of experience granted by monsters with lower than average health pools.* "

 

 

Har Blizz kommet med noe svar på dette? Har ikke sett det på US forumet, er gjerne litt for trøtt :p

Lenke til kommentar

Det ble jo også postet på de fleste diablo fansitene da det skjedde. Ingen vits å tråle US forums når man finner infoen like fort på f.eks diii.net eller diablofans.com. Det skjedde forøvrig rett før helgen tror jeg, på torsdag eller fredag.

 

Her er en excerpt fra en forumtråd om det:

 

 

 

They increased exp gains by an additional 50%, but I’m not sure if I’m seeing that in COTA. My suspicion is that they nerfed COTA and buffed exp gains at the same time so it wouldn’t really affect us right now.
Nevalistis: Bear in mind these hotfixes are not yet live. I’ll be updating the hotfix threadappropriately when they are.

 

Exactly which “lower than average health pool” monsters will this be affecting?

Nevalistis: The list is actually quite long, but we were specifically targeting enemies that “swarm.” In other words, those that tend to appear in large quantities and offer little resistance.

 

1. As quoted above, this nerf applies to swarming cannon fodder.

No, it’s things like the little spiders in Caverns (Act 1), the swarming skeletons in CotA (and one would assume the cathedral ones as well.) the Scorpion/Spider things in Act 3 that are before Azmodan, Probably the little black things tha burst out of the corruption in Act 4/Swarm you in the rifts. Things that swarm you and have like no HP so they die before they even get to you.

 

Edit:

 

Stalltips: Ikke drep Malthael før du er lvl 70. Han har garantert leg drop, synd å kaste det bort på et lvl 65 item f.eks.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opplevde en litt artig ting når jeg drepte diablo i går kveld med WD, når jeg kom til skyggeverden hadde skyggen min den nye piraya spellen :) Tydelig at vi allerede spiller RoS med feature bare lukket bak en nøkkel klientside. Noe som lover bra for kveldens release.

 

Samme skjedde når jeg spilte med wizard, black hole er nasty :S

 

Noen som vet om jeg kan spille med madammen om jeg har RoS og hun ikke? (og jeg spiller crusader?) eller kan jeg spille tilogmed act 4, men ikke adventure mode?

Lenke til kommentar

Samme skjedde når jeg spilte med wizard, black hole er nasty :S

 

Noen som vet om jeg kan spille med madammen om jeg har RoS og hun ikke? (og jeg spiller crusader?) eller kan jeg spille tilogmed act 4, men ikke adventure mode?

 

 

Ja, dere kan spille sammen act1-4 i kampanje modus. Vandlig d3-installasjon har alle expansion data, bare noe av det som er låst for de som ikke har RoS.

 

Men hvorfor ikke bare kjøpe det til madammen også å nyte det nye innholdet?

Lenke til kommentar

noen andre som har bestillt fra elkjop.no her? Det sto at de skulle sende spillet den 21 mars, men fikk mail idag om at spillet ble sendt nå.. dvs den 24 mars! ingenting i postkassa heller, returnerer det lett og kjøper online hvis jeg ikke får det idag. For dårlig av elkjøp

 

Jeg kjøpte fra Komplett.no for en drøy måned siden, og de skrotnissene er visst med i samme klubben som Elkjøp. Ser ut til at det skal leveres i morgen. Ikke at jeg hadde noen plan om å spille i natt på grunn av jobb, men poenget med forhåndsbestilling er da vitterlig at man skal få varen FØR lanseringstidspunkt...

Lenke til kommentar

 

men poenget med forhåndsbestilling er da vitterlig at man skal få varen FØR lanseringstidspunkt...

 

 

Får man det før så er det protokollbrudd.

 

Det er jo ikke det så lenge du ikke har muligheten til å spille det før Blizz slipper det løs på egne servere. Alle andre online spill jeg har forhåndsbestilt har vært i postkassen min før lansering, og det inkluderer det originale Diablo 3 så der tar du nok feil...

 

Poenget med forhåndsbestilling er å sikre seg ett produkt, i tilfelle det blir utsolgt.

Ikke at man får det før lansering.

Ja for online keys til D3 er det jo sparsomt med... :nei:

Lenke til kommentar

 

Poenget med forhåndsbestilling er å sikre seg ett produkt, i tilfelle det blir utsolgt.

Ikke at man får det før lansering.

Ja for online keys til D3 er det jo sparsomt med... :nei:

 

 

Nå må du tenke litt lenger enn nesa di da ;)

Jeg snakker ikke spesifikt om D3, men generelt.

Ta PS4 feks, veldig bra eksempel. Hvorfor forhåndsbestilte man til lansering der? Jo for å sikre seg ett produkt, IKKE for å få det før lansering.

 

Uansett hvordan du vrir å vrenger på det, så er det sånn forhåndsbestilling er "intended". Hvordan noen butikker praktiserer det er en annen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...