Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det er en grunn til at man regner dps unbuffed, ellers er det aldri måte på hvor mange variabler som spiller inn.. "Har x dps med scoundrel crit proc oppe, 5 stacks frenzy, battle rage, wrath, monk med retri aura+transgression og guiding light i party"

 

Sikkert gøy for epeen å prøve å buffe seg opp og se hvor høyt man får det, men for å sammenligne gear er det jo helt useless...

Endret av Kevlar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedgreia er at Wrath of the Berserker forlenges så den nesten varer "evig", samtidig som du bruker Sprint med runen som lager tornadoer bak deg, og springer i ring rundt grupper med mobs så de dreper seg selv.

Og Whirlwind i tillegg. Du tar ikke skade siden du har masse life on hit og kan dermed bare springe rundt og rundt. Har også runen som gir +15 rage on crit.

 

+life on hit-gear er ikke billig, men.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det noen som faktisk

Meh, kommer til å blir gørr kjedelig å spille barb igjen når de nerfer tornadobarbs.

 

Frister ikke helt å gå tilbake til revenge spam og vente på cooldowns.

 

Er det noen som faktisk har sett bluepost/offisiell uttalelse på at WW/tornado blir nerfet? Blir sad panda day om det faktisk skjer, WW/tornado er det første speccet jeg har funnet der spillet føles litt slik D2 gjorde. Det er svært kraftig for all del, men du er ikke udødelig heller.

Lenke til kommentar

Det er mulig, men krever en del tid/flaks. En metode er å bruke en follower/ally e.l. for å dra til seg en av elitene, så løper du litt vekk med de andre, men ikke langt nok til at followeren teleporter tilbake til deg og så lar du deg selv dø. Når du spawner igjen vil en av de være et stykke vekk fra de andre og du kan ta den ned alene før du finner resten.

 

En annen måte er å kite som faen. Så lenge du løper fortere enn de kan du kite (helst tilbake mot nærmeste checkpoint) eller mot en hule/dør o.l. Hvis man får spredd de godt nok kan det hende at noen stopper på veien. Men husk å løpe et godt stykke før du løper tilbake for å sjekke.

 

Er de for raske må du enten bare dra de langt vekk fra checkpoint, dø og skippe de, eller dra de til checkpoint slik at du kan zerge de.

Lenke til kommentar

Jeg synes det må arbeides litt med dette med elitepacks osv og buildet man har..

 

Noe av det som trakk meg mot Diablo var at de denne gangen ikke hadde et så buildavhengig spill så man kunne klare seg i spillet med nær sagt hvilken som helst build, så lenge man hadde en hviss strategi bak buildet. Noen av de elitene jeg møter har jeg ikke sjans til å ta dem for så å facerolle dem med en annen build. Senere i samme Act møter jeg en helt annen type pack og må bytte til en teleportbuild (wizard) f.eks og nuke dem ned før de klikker mongo.

 

Hvis det er sånn at man nærmest MÅ ha en bestemt build for å klare de forskjellige mobsene i spillet så fuck Blizz, fuck Diablo og FML for da gidder jeg ikke å spille mer..

Endret av Bjellesau 550
Lenke til kommentar

Trur eg nettopp har hatt mitt jævligaste act 3 farm run, 17 av 19 elite packs hadde enten shielding eller unvulnerable minions :grumpy:

 

Er det bare jeg som synes at man ofte møter meste affixes som er veldig like?

 

For eksempel om man møter noe som har si Chains, så har de fleste ut igjennom chains på den RNGen, samme med shield, eller molten. ofte samme affixes også, Føler det sjelden at det er spredt

Lenke til kommentar

Jeg synes det må arbeides litt med dette med elitepacks osv og buildet man har..

 

Noe av det som trakk meg mot Diablo var at de denne gangen ikke hadde et så buildavhengig spill så man kunne klare seg i spillet med nær sagt hvilken som helst build, så lenge man hadde en hviss strategi bak buildet. Noen av de elitene jeg møter har jeg ikke sjans til å ta dem for så å facerolle dem med en annen build. Senere i samme Act møter jeg en helt annen type pack og må bytte til en teleportbuild (wizard) f.eks og nuke dem ned før de klikker mongo.

 

Hvis det er sånn at man nærmest MÅ ha en bestemt build for å klare de forskjellige mobsene i spillet så fuck Blizz, fuck Diablo og FML for da gidder jeg ikke å spille mer..

 

ALLE spill som har damage basert på tall og prosenter vil få enkelte spesifikke builds som funker "best" etter tallknusing. Er bare tull at et nytt spill skal "unngå" det. Selvsagt er det et visst sett med runer og skills som gir mere damage output enn et annet. Eller mere armor. Eller mere regeneration. Etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...