Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Haha, jeg siterte akkurat den uttalelsen jeg refererte til. Hvis du føler det er ille å bli tatt på ordet får du redigere posten din ;)

Nei, jeg skrev aldri at monker kan ikke gjøre mer damage enn det som står i invetory. Når du kommer med slike uttaelser for du ihvertfall bevise påstandene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg soloa belial med barben min før og etter patch i samme gear, 9k dps. Etter slang jeg ut et par mer offensive passives/spells og har 3 deler med bare Str inventory, når jeg kommer til phase 3 slenger jeg på meg de 3 delene, mister 15k hp og res osv, men får 12k dps (3k mer altså)

Og da klarer jeg han allikevel. Jeg betalte totalt 200k elns for de 3 dps delene som kun har str, ingen crit e.l.

Barbarians er ikke det samme som monk. Barbarians kan gjøre langt mer damage enn deres base damage.

Monk kan ikke gjøre det.

Jeg mener denne påstanden er feil.

Lenke til kommentar

Hm, jeg har fått "CS-tastatur" in-game nå. For de som ikke vet hva jeg mener så er åøæ blitt tegn, spørsmålstegn liggerpå understrek, og på spørsmålstegn får jeg understrek. Har ikke vært sånn før, noen som vet hva dette kommer av? Sikkert jeg som har vært inne å rota, men det er jævli irriterende uansett.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Hm, jeg har fått "CS-tastatur" in-game nå. For de som ikke vet hva jeg mener så er åøæ blitt tegn, spørsmålstegn liggerpå understrek, og på spørsmålstegn får jeg understrek. Har ikke vært sånn før, noen som vet hva dette kommer av? Sikkert jeg som har vært inne å rota, men det er jævli irriterende uansett.

Du har fått deg engelsk tastatur.

 

Gå til kontrolpanel, søk etter språk og bytt over til norsk tastatur.

Lenke til kommentar

At du har for dårlig gear til å ta Belial har jeg aldri sagt noe på :p Jeg kan lage en video av en monk med 11k dps som gjør "langt mer damage enn base damage"

Det var en barbarian som slo Belai med 12K DPS. Du sa at monker gjør like mye skade som barbarians, kanskje mer. Ergo, så burde du klare å slå Belai med 11K DPS.

 

Du vil ikke klare å slå han med 12K heller. Med mantra of conviction, og alle de andre damage buffene jeg nevnte er det kanskje mulig å slå han med 14K. Men det blir bare dumt. Enrage timer burde ikke være der fra før av. Siden jeg hadde ingen problemer med å slå han før enrage timer satte inn, så anser jeg ham som slått og forsetter på AKT3.

Lenke til kommentar

Hm, jeg har fått "CS-tastatur" in-game nå. For de som ikke vet hva jeg mener så er åøæ blitt tegn, spørsmålstegn liggerpå understrek, og på spørsmålstegn får jeg understrek. Har ikke vært sånn før, noen som vet hva dette kommer av? Sikkert jeg som har vært inne å rota, men det er jævli irriterende uansett.

Du har fått deg engelsk tastatur.

 

Gå til kontrolpanel, søk etter språk og bytt over til norsk tastatur.

 

Feil :)

 

Jeg sleit av en eller anna grunn med at jeg mitt tastatur ingame, og ofte enda, blir EN, men bare i diablo.

 

I W7 iallefall så har man en hotkey for dette. Shift + Alt endrer tastatur språk, så om det skruer seg til SHIFT ALT is your friend =)

 

med mindre jeg misforstår problemet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm, jeg har fått "CS-tastatur" in-game nå. For de som ikke vet hva jeg mener så er åøæ blitt tegn, spørsmålstegn liggerpå understrek, og på spørsmålstegn får jeg understrek. Har ikke vært sånn før, noen som vet hva dette kommer av? Sikkert jeg som har vært inne å rota, men det er jævli irriterende uansett.

Du har fått deg engelsk tastatur.

 

Gå til kontrolpanel, søk etter språk og bytt over til norsk tastatur.

 

Feil :)

 

Jeg sleit av en eller anna grunn med at jeg mitt tastatur ingame, og ofte enda, blir EN, men bare i diablo.

 

I W7 iallefall så har man en hotkey for dette. Shift + Alt endrer tastatur språk, så om det skruer seg til SHIFT ALT is your friend =)

 

med mindre jeg misforstår problemet :p

Jeg har aldri hatt det problemet. Jeg antok at PC-en hans hadde fått seg engelsk tastatur, og da er hva jeg skrev løsningen.

 

Nå har jeg aldri skrevet på norsk i Diablo 3, så jeg vet ikke om det er mulig.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor du mener disse definisjonene er viktige, jeg mener bare du tar feil, og at monker kan gjøre langt mer skade enn deres "base damage". Kanskje mer så enn barbarer.

Bevis det.

 

Lag en video av deg selv slå Belai med 11K DPS.

 

Ville frape men var for mye fps drop av en eller annen grunn.

 

1211715.jpeg

 

Måtte redusere damage enn god del, hvordan er det mulig å spille med 11k dps anyway?

Men er fullt mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville frape men var for mye fps drop av en eller annen grunn.

 

1211715.jpeg

 

Måtte redusere damage enn god del, hvordan er det mulig å spille med 11k dps anyway?

Men er fullt mulig.

Jeg vil helst se en video, for du kan tross alt ha bare overlevd enrage timer, eller ihvertfall ignorert skuddangrepet hans om du har mye resist og LoH. Jeg ser f.eks. at du har 1000 i vitality. Har du lyst til å gå ned til andre stats som jeg har når jeg skal slå han.

 

650 i vitality (27K helse)

5600 i armor med enchantress.

800 i res

550 i LoH

1.67 i Attack speed

 

Og 11K er vanlig for oss som ikke har 38 millioner i banken. Det 10 ganger så mye som jeg har tjent igjennom hele spillet. Faktisk, de fleste monker jeg kjenner har lavere skade enn jeg har.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Ville frape men var for mye fps drop av en eller annen grunn.

 

1211715.jpeg

 

Måtte redusere damage enn god del, hvordan er det mulig å spille med 11k dps anyway?

Men er fullt mulig.

Jeg vil helst se en video, for du kan tross alt ha bare overlevd enrage timer, eller ihvertfall ignorert skuddangrepet hans om du har mye resist og LoH. Jeg ser f.eks. at du har 1000 i vitality. Har du lyst til å gå ned til andre stats som jeg har når jeg skal slå han.

 

650 i vitality (27K helse)

5600 i armor med enchantress.

800 i res

550 i LoH

1.67 i Attack speed

 

Og 11K er vanlig for oss som ikke har 38 millioner i banken. Det 10 ganger så mye som jeg har tjent igjennom hele spillet. Faktisk, de fleste monker jeg kjenner har lavere skade enn jeg har.

 

har 18k og har brukt ca 5-7 mill

 

Edit: bilde

post-209815-0-82336700-1340399621_thumb.png

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

har 18k og har brukt ca 5-7 mill

 

Edit: bilde

Nå har jeg ikke brukt 5-7 millioner. Jeg har tjent 3.8 mill iløpet av hele spillet og delt det på to level 60 karakterer. Utstyret mitt koster ca 1M.

 

Bare til opplysning, måtte equippe 500 dps våpen for å sunke så lavt som 11k dps!

Jeg har 611, så ikke så fryktlig mye lavere enn det jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...