Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh dette er litt irriterende. Nå har jeg endelig kommet meg til act4 inferno og tenkte jeg kunne begynne å farme litt ordentlig gear. Jeg sjekker diverse guider på nettet med enkle måter å farme gear på og så godt som alle har blitt "fixed" i løpet av de siste dagene.

 

De gjenværende metodene virkes å kreve bra gear, men nå er jo hele poenget med farmingen å få bra gear til å begynne med. Alternativet er da å farme gull fra fiender man faktisk kan ta (da act1 og 2 items ikke er spesielt ettertraktet) men siden spillet så godt som mangler gold sinks virker det som om det er en syk inflasjon på gode items på AH (10 millioner for et 1h våpen som har 900'ish dps? Og prisene øker jo for hver dag som går. hvordan får man tak i slikt når man ikke kan farm act3/4?).

 

Det føles litt som om jo senere du kommer "inn" i gamet jo vanskeligere blir det å skaffe ordentlig gear. Jeg aner rett og slett ikke hvor jeg skal begynne for å få ordentlig gear til act3/4.

Lenke til kommentar

Og også fagfolk i norge uttaler at det kan være lovbrudd å levere en så ustabil tjeneste når man selger ett spill. Hva tror folket?

Post gjerne link til en evt artikkel om "fagfolk" mener at det er lovbrudd.

 

Ustabile servere har vært for alle populære spill i startfasen. Dette er ikke noe nytt.

 

Jeg skrev mener det kan være lovbrudd.

 

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/5129/-diablo-iii-lanseringen-er-en-katastrofe, her er det refert til uttalelser bla.

 

Ellers er det mye som ikke er nyheter. Forsinkelser på fly er ikke noen nytt det heller, men det betyr ikke at man ikke har rettigheter og at ikke erstatning stadig utbetales.

 

AtW

Lenke til kommentar

Sitter og funderer på hvordan jeg skal fordele vit, int og dex, men tenker det er vel mest Int men kansje vitality på en wizzard? Er det lurt å f.eks ta litt høyt +vit på chest armor og 3% life? x%life gir deg mer total hp sant? (tar jo selvfølgelig med +int da også på chest armoren.)

Dette er på lvl 47, nightmare act 3,nettop tatt azmodan.

Lenke til kommentar

På wizard er det bare balls to the walls med damage aka int. Har selv fokusert på det på min nylige lvl 60 Wizard og hadde vel rundt 5-6k damage på lvl 50. Noe du burde sikte etter da alt dør innen det kommer til deg og med rette spells kan du ta en god del hits uansett.

 

Når du kommer på inferno aka lvl 60 så går du også balls to the walls med damage fordi du uansett vil bli one shotta. Når du når 50-60% damage reduction på armor (her vil mengden armor ift. damage reduction stige betraktelig) er også mer effektivt å stacke 500 dexterity som gir deg rundt 20% dodge istedenfor mer armor om du vil bli mer tanky.

 

Dette gjør at jeg kommer inn på et annet viktig område ift 2 wield, 2 hander og S&S. En off-hand med 100dex er bedre enn et shield med 20% block chance da en dodge unngår all skade og en block unngår bare en viss mengde skade. Så om du får en 1 hander med mye dex er det bedre enn et shield med mye dodge chance.

Lenke til kommentar

På wizard er det bare balls to the walls med damage aka int. Har selv fokusert på det på min nylige lvl 60 Wizard og hadde vel rundt 5-6k damage på lvl 50. Noe du burde sikte etter da alt dør innen det kommer til deg og med rette spells kan du ta en god del hits uansett.

 

Når du kommer på inferno aka lvl 60 så går du også balls to the walls med damage fordi du uansett vil bli one shotta. Når du når 50-60% damage reduction på armor (her vil mengden armor ift. damage reduction stige betraktelig) er også mer effektivt å stacke 500 dexterity som gir deg rundt 20% dodge istedenfor mer armor om du vil bli mer tanky.

 

Dette gjør at jeg kommer inn på et annet viktig område ift 2 wield, 2 hander og S&S. En off-hand med 100dex er bedre enn et shield med 20% block chance da en dodge unngår all skade og en block unngår bare en viss mengde skade. Så om du får en 1 hander med mye dex er det bedre enn et shield med mye dodge chance.

 

Ahaa, jeg har 1485 dps og 1465 armor på lvl 47..ikke oppgradert noe siden lvl 43 og har 90 tusen gold å kose med. Får vel satse på mest +int da og kansje +dex :)

Lenke til kommentar

Merker at jeg begynner å bli drittlei dette spillet nå. Det finnes vel strengt tatt ikke noe mer ensformig enn det her?

Atm er jeg rundt slutten av act 1 på Hell difficulty.

 

Har det kommet noe info om når pvp blir adda? Håper det blir morsomt!

Lenke til kommentar

authendicator, hva er det? :) neh, hakke tid å tasta inn ekstra tall, allerede irriterende når jeg skal logge på nettbank.

fyi

Du kan gjøre slik at du må gjøre det 1 gang per maskin. Så gjør du det en gang, så trenger du ikke gjøre det flere ganger på den maskinen.

Lenke til kommentar

Merker at jeg begynner å bli drittlei dette spillet nå. Det finnes vel strengt tatt ikke noe mer ensformig enn det her?

Atm er jeg rundt slutten av act 1 på Hell difficulty.

 

Har det kommet noe info om når pvp blir adda? Håper det blir morsomt!

 

Det er hack'n'slash. Dårligste elementene fra MMO's med et kult kampsystem oppå. Hvis du ikke er veldig interessert i å slå folk i ansiktet, eller grinde loot, så er det ikke noe som er kjedeligere nei.

 

Derfor man spiller spillet hos venner til man har fått en feeling på de forskjellige klassene, og så dropper man resten :p

Lenke til kommentar

Dataspill redder liv

http://www.aftenposten.no/kultur/Dataspill-redder-liv-6841884.html

 

wooo! va også på VG.no sin levelup gaming show

 

100 kroner blir 800 kroner

Mye av suksessen til kampanjen opsharecraft skyldes givere som "matcher" hverandre.

Per Åge Kristiseter har lovet å matche hver dollar du gir til hans kampanje (go.ap.no/kristiseter) med 1 dollar fra ham selv. Dermed blir det to dollar for hver dollar du gir.

Saudiaraberen Mohammed Qassimi har på toppen lovet å matche alle inntekter fra Kristiseters underkampanje.

Dette gir tilsammen fire dollar for hver dollar du selv gir.

Selskapet DC Entertainment har lovet å matche hele kampanjen inntil 1 million dollar.

Det betyr at hver donasjon blir åtte ganger så stor til slutt.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...