Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, blizzards kontoret i Korea er raidet. Og også fagfolk i norge uttaler at det kan være lovbrudd å levere en så ustabil tjeneste når man selger ett spill. Hva tror folket? Jeg er om ikke annet glad for at myndigheter rasler litt med sablene og viser at man ikke kan hjemme seg bak en EULA når det gjelder alt mulig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nei, de har nerfa azmodan så man ikke kan grinde XP der mere.

 

Så da trenger jeg egentlig tips til quests eller plasser som gir MYE xp, så jeg slipper å labbe gjennom hele chapter 3.

 

Jeg farma Zoltan Kulle fra 58-60 på hell. Hver kill og levering av quest ga meg totalt 114k xp og tok bare noen minutter. Tok en drøy time hele opplegget..

Lenke til kommentar

Og også fagfolk i norge uttaler at det kan være lovbrudd å levere en så ustabil tjeneste når man selger ett spill. Hva tror folket?

Post gjerne link til en evt artikkel om "fagfolk" mener at det er lovbrudd.

 

Ustabile servere har vært for alle populære spill i startfasen. Dette er ikke noe nytt.

Lenke til kommentar

Jaja når eg ikkje kan spille e det like greit å sitte på jobb å få betalt for å se Athene game..!

 

Var en grei dag å se det på også, siden han skal til å begynne på en maraton/speedrun gjennom Inferno akkurat no, solo!

Endret av laurell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...