Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det middag.

 

Jeg dinget nettopp 55 og ble øyeblikket etter _griseprylt_ av alle og enhver. I teorien skal jeg ha helt grei DPS (~7.5k), men selv de laveste typer mobs tar tre til fem slag før de går i bakken, og for å kunne ta elites må jeg bruke tre angrep som alle har 120s cooldown og normalt kite de ganske så mye. (Kiting som barbar er lavmål)

Lenke til kommentar

Da blir det middag.

 

Jeg dinget nettopp 55 og ble øyeblikket etter _griseprylt_ av alle og enhver. I teorien skal jeg ha helt grei DPS (~7.5k), men selv de laveste typer mobs tar tre til fem slag før de går i bakken, og for å kunne ta elites må jeg bruke tre angrep som alle har 120s cooldown og normalt kite de ganske så mye. (Kiting som barbar er lavmål)

hehe, de som sier Diablo 3 er lett kan ta seg en bolle :p

 

Jeg trykket resume game på WDen min og kom til act 3 når jeg vet jeg ikke har klart act 2 enda:S

 

Er det mulighet for å reise tilbake?

Gå til menyen og trykk "Change Quest", så kan du velge questet du vil starte ifra, så spille derfra.

Lenke til kommentar

Hipp hurra, etter å ha strevd med å bygge nedi kjelleren mye av dagen skulle jeg kose meg litt med D3, men jeg glemte jeg må spille når det passer blizzard, og ikke når det passer meg...

 

AtW

Slik er det på alle mmo's \ onlinespill desverre :p

 

Der burde ikke være slik i singleplayer-delen....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hipp hurra, etter å ha strevd med å bygge nedi kjelleren mye av dagen skulle jeg kose meg litt med D3, men jeg glemte jeg må spille når det passer blizzard, og ikke når det passer meg...

 

AtW

Slik er det på alle mmo's \ onlinespill desverre :p

 

Der burde ikke være slik i singleplayer-delen....

Huh? Diablo 3 har ingen singelplayer-del. Diablo 3 er Online.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...