Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

https://us.battle.ne...1598076?page=18

 

Bare å lese der.

 

Det jeg misliker er hvor random statsene er også på legendary.

 

Har fått tre legendary og alle har vært ubrukelig. Forstår at man gjør dette på blue/rare. Men når jeg plukker opp et fist weapon til min munk med int og str. Blir jeg temmelig forbanna.

 

Hvorfor vi ikke kan ha en mulighet for å fks endre stats på ting syntes jeg er litt rart. Fks fra str til dex eller noe sånn

 

Og til det du spurte om ja. Når jeg levelet fikk jec ofte gear 10 leveler under meg

 

Dette er en av mine pet peeves også. Når jeg slår en superboss som Belial FORVENTER jeg å få noe bra gear så jeg kan bytte ut øksa jeg har brukt de siste 6 levelene. Men neida, får en øks med +int på ellernoe sånt idiotisk til barbarian, som går rett til salvage.

 

Du skjønner vel hvor meningsløst spillet da ville blitt? Hvis hver gang du drepte en boss fikk en upgrade?

Helt enig. Gjør sånn med blue/rares. Helt klart. Du må jo farmr litt for oppgraderinger.

 

Poenget mitt var bare at når du endelig ser en legendary så burde ikke den være like random (stat wise) og ubrukelig.

 

Men fatter ikke hvorfor jeg bryr meg. Jeg fikk droppet level 55 legendary fist og den hadde 242 dps. Senere fant jeg 55 blue med 340 dps

 

Edit; Fant nettopp en rare med 396dps og bedre stats.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er alle achievements borte.. så da er det vel ikke vits å spille før de har fått fikset det problemet. Gidder ikke spille og ikke få achievements eg ellers ville fått.

Achievements burde virkelig ha fiiiiiint lite å si for spillets del. Jeg synes synd på folk med denne holdningen, real.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Litt urelatert spørsmål, men: Kor mange Acts er det i D3? Kom meg til det eg reknar med er slutten på Act 3 før eg tok eksamenspause i spelinga, men det kan vel ikkje vere så kort? Satsar på at ein twist og nokon som er endå kjipare enn Azmodan legg grunnlaget for Act 4. :p

 

Gled deg til cutscene etter act 3 ;)

Lenke til kommentar

Da var jeg endelig ferdig med å farme meg opp til 60 sånn at jeg kan begynne på inferno, skal si jeg var lei av å drepe Azmodan og frem til første boss i A4.... :D

På nm eller hell du farmet? =p

Hell såklart

 

Da var jeg endelig ferdig med å farme meg opp til 60 sånn at jeg kan begynne på inferno, skal si jeg var lei av å drepe Azmodan og frem til første boss i A4.... :D

Er på begynnelsen av Act III Hell nå, med 60% til 60, så ser ut som at jeg slipper å grinde for levler, gear derimot er en annen sak :p

Var 56 da jeg drepte Diablo i hell gikk på andre forsøk siden jeg hadde litt for lite dmg til å drepe meg selv før diablo spawnet.

Lenke til kommentar

Haha, fant en Dune referanse nettopp. Loota "Stilgar's corpse" så spratt det opp rockworms overalt rundt meg. Stilgar er en fremen leader i Dune, og helten i boka/filmen lærer dem hvordan de skal ri på de gigantiske Earthworms, og beviser dermed at han er "Muad'dib", eller The One.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Høres litt døvt ut å måtte grinde penger for å få råd til overpowered AH-gear for å klare inferno etc..nesten som en gammel JRPG som Final Fantasy eller Dragon Quest. Hver gang man kom til en ny by med nye vendors, var det ut i bushen og grinde penger for å kjøpe alt gearet de hadde, ellers var man sjanseløs i neste bossfight.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Haha, fant en Dune referanse nettopp. Loota "Stilgar's corpse" så spratt det opp rockworms overalt rundt meg. Stilgar er en fremen leader i Dune, og helten i boka/filmen lærer dem hvordan de skal ri på de gigantiske Earthworms, og beviser dermed at han er "Muad'dib", eller The One.

Mer slike facts :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...