Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spells forsterket dersom du har en bra stav som wizard eller er skaden den gjør per sec. etc. kun aktiv når manaen er tom og du fyrer av med den i steden?

Har ikke helt skjønnt det, hadd vært litt kjipt om skaden til staven sko vær irrelevant for spellsene iom at mana/ arcane power regenererer så fort.

Lenke til kommentar

Dersom jeg kjøper en fysisk kopi av D3, kan jeg bare løse inn koden på battlenet også fortsette å spille der jeg slapp på starter ED?

 

Anyone?

 

Blir nok kjøp etter eksamensperioden, gleder meg stort! Og glad jeg ikke kjøpte det nå, siden det er vanskelig å legge i fra seg, spilt igjennom starter ED med alle karakterene :innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir spells forsterket dersom du har en bra stav som wizard eller er skaden den gjør per sec. etc. kun aktiv når manaen er tom og du fyrer av med den i steden?

Har ikke helt skjønnt det, hadd vært litt kjipt om skaden til staven sko vær irrelevant for spellsene iom at mana/ arcane power regenererer så fort.

 

Alle spells tar % av weapon dmg, så våpenet er i aller høyeste grad relevant :)

 

Anyone?

 

Blir nok kjøp etter eksamensperioden, gleder meg stort! Og glad jeg ikke kjøpte det nå, siden det er vanskelig å legge i fra seg, spilt igjennom starter ED med alle karakterene :innocent:

 

Ja bare å fortsette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skaden til våpenet ditt er totalt viktig, den avgjør skaden på spellene dine. Se på tooltip til Magic Missile. Det står "+125% of weapon damage". Altså regnes skaden ut HVER gang du skyter en magic missile. Ikke når manaen er tom og du slår med bare våpenet :)

Lenke til kommentar

 

 

Anyone?

 

Blir nok kjøp etter eksamensperioden, gleder meg stort! Og glad jeg ikke kjøpte det nå, siden det er vanskelig å legge i fra seg, spilt igjennom starter ED med alle karakterene :innocent:

 

Ja bare å fortsette :)

 

Takker, da ses vi 25 mai! :D

Lenke til kommentar
Blir spells forsterket dersom du har en bra stav som wizard eller er skaden den gjør per sec. etc. kun aktiv når manaen er tom og du fyrer av med den i steden? Har ikke helt skjønnt det, hadd vært litt kjipt om skaden til staven sko vær irrelevant for spellsene iom at mana/ arcane power regenererer så fort.

 

Ser du har fått svaret ditt av noen andre, men.

Protip: Type våpen er irrelevant bare så lenge det er høy dps eller gode stats. Akkurat nå flyr jeg rundt med et digert 2h sverd.

Lenke til kommentar

Kjipt at story bosses som The Butcher også har fucked up loot table, så jeg bare får epic crap jeg må salvage hos blacksmith. Burde fått noe dritbra jeg kunne hive på meg, ikke +15 int belte når jeg er barbarian :(

 

For det første er det ikke noe loot table ala WoW på noenting i Diablo. Alle items har en item level og alle bosser har en max item level de kan droppe items fra. Det er "totalt random" hvilken item innenfor denne max item levelen du får. Har ikke noe med class eller noe slikt å gjøre.

 

For det andre: Hvis du hadde spilt Wizard så hadde du jo ikke klaget på itemen? Hva om det dra droppet +STR item?

 

Som sagt det er random og det er meningen slik at man kan bytte items/selge på AH. Det er en stor del av spillet. Om man alltid fikk en item man kunne bruke ville det jo vært meningsløst med AH/bytte?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Grenser for hvor mye man skal klage på dette offline/online-greiene. Blizzard utnytter ikke noen monopolposisjon her, de har gjort et valg for å gjøre økonomien og sikkerheten online bedre, og dermed droppet de single-player. Man kan være så misfornøyd som man vil, men man har ikke noe krav på at en spillutvikler skal følge dine ønsker, det eneste du kan gjøre er å droppe å kjøpe spillet.

 

Jeg vet at det jeg skrev nå sier seg selv, men da burde det også være opplagt at de som faktisk liker spillet er lei av å lese om hvor skuffet dere er over blizzard. Opprett en egen tråd much?

 

Hvem er det som har sagt man har ett krav på det? Det er selvfølgeligheter du kommer med.

 

Personlig er jeg ganske lei av folk som skal forsvre blizzard i alt de gjør, og nekter å innse at spillet har ett eneste negativt moment. Er det noe folk burde innse? Eller kanskje opprette en egen tråd der kun positive ting er lov å si, og se hvor interessant det blir? Kjør på for min del...

 

AtW

 

"ok". Vi må lage en ny tråd for å slippe å høre på ditt mas.

Lenke til kommentar

battle.net er vel eneste stedet du kan kjøpe en digital kopi ATM. Det posetive er at du får det med en gang, men du må laste det ned. Kjøper du det på elkjøp kan du innstalere det og du sparer ~50 kr, så sant du ikke bestiller det på nette, da må du fortsatt legge til frakt x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...