Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, på det jevne er det ganske greit. Det er i de verste klyngene på 15-20 mobs at det strammer seg til litt.

 

Må innrømme at som barbar har jeg større problemer med enkelt-monstre som er veldige kraftige en store mobos med pinglete dyr, sistnevnte går som kniv i varmt smør med cleave elelr hva det heter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har nå testet Diablo 3 gjennom act 1 et par ganger, kommer ikke til og bli kjøp. Føltest akuratt som og spille Diablo 1, og det er mange mange år siden, spill har utviklet seg. Hvordan de kan bruke 10 år på og gi ut noe så likt vet ikke jeg. Hjelper heller ikke at jeg hele tiden sitter og tenker på et annet spill og venter på helgen så jeg kan spille TSW igjen ^^

Lenke til kommentar
Diablo 3 er et singleplayer Offline spill,

 

Og der har vi tredje grunnen til hylekoret. Nei, Diablo 3 er ikke single-player, og det er ikke offline. Bare fordi de to første spillene var det betyr det ikke at dette også er det. De tre viktigste grunnene til hvorfor det ikke er offline er fordi a) det hindrer piratkopiering, b) det hindrer juksing, og c) det gjør det lettere å veksle mellom å spille solo og å spille med venner. Men det er det mange som ikke klarer å forstå, av en eller annen idiotisk grunn jeg ikke fatter.

 

Folk klarer ikke å forstå det, fordi B) er pølsevev om man har litt teknisk innsikt, og bare ett påskudd, og c) er også ett påskudd, det holder fint med en diclaimer om at det ikek går om man velger offline mode, og en mulighet for å velge onlinemode i tillegg.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist du er negativ på Blizzard og hvordan de har valgt å lage dette spillet hvorfor boikoter du det ikke? Skal du ha så sterke meninger må du no stå for det og velge ikke å støtte dette selskapet.

 

Du oppnår ikke mye med å syte over det i denne tråden.

 

Vell, ? wtf

 

 

Visst folk ikke hadde gjort det hadde mange selskap fortsatt med disse dårlige idene,

 

Skal man bare bøye seg i støvet hver gang noe kommer ut, Nei disse fanboyene taler vel rett fra hjerten

 

Nei.. Vist folk hadde stått på sitt og ikke kjøpt produktet fordi spill produsent eller utgiver har gjordt noe "dumt" så hadde de sluttet med det. Da hadde vi blitt hørt og hatt noe å "slått i bordet" med.

 

Når du/dere kjøper dette så støtter dere dette firmaet og dere valg. Alt det dere klager over har dere vist LENGE at kom til å være i spillet.

 

Ville du kjøpt ei vaskemaskin du bare hadde hørt negative ting om eller du ikke viste du kom til å bli fornøyd med? Hadde du kjøpt det brødet du smakte hos mor du ikke likte?!

 

Hva opnår du/dere med å klage over dette her?!

 

Sier ikke at jeg er enig eller uenig med dere. Men dere har fortalt oss hva dere synest om det og dere må også forstå at andre som ikke har disse problemene eller er uenig med dere.

 

Klagingen har en effekt det også, ikke så stor som boikotting, men kunder har andre muligheter til å påvirke de som selger ting enn kun boikott.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har ingen ting for seg å klage eller boikotte. Pengene ligger ikke i de få tusen folkene som var seriøse spillere av nr 2. For de som ikke spilte nr 2 aktivt er dette et superspill. For de som var dypt inne i nr 2 er er Diablo III et godt spill men det mangler en rekke elementer som forringer opplevelsen. Det er meget gøy å spille nr 3, men selve spillingen har ikke noe hensikt i forhold til nr 2.

 

Den største feien er mangel av ladder gjør det meningsløst å spille. Se for dere at divisjonene opphørte i fotball og lagene spilte mot hverandre på måfå uten å føre noen som helst form for rangering.

 

Et annet aspekt er at de burde ut av boksen ha implementer guilder og arena som fans av Diablo II forgjeves ventet på i en dekade. Diablo III er nok først og fremst laget for å fylle tomrommet frem til neste generasjons MMO. De vil ikke lage et for perfekt spill pga det skader fremtidig salg.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Mitt største problem var som jeg har nevnt med at normal var for lett. Unødvendig å spille så lenge for å begynne å slite. Alle bossene gikk ned på første forsøk, var bare kompisen min som Wizard som døde et par ganger.

 

Nå på nightmare i Act 1 er ting med morsommere! Man må fokusere veldig på større packs med special mobs, og vi har dødd mange ganger på de. Mobsene har også fått nye spells som gjør de vanskeligere, og at man må endre taktikk for å få det til :)

 

Gleder meg til act-bossen ^^

Lenke til kommentar

Har endt opp med å like Barbaren veldig godt, sjølv om det var den klassen eg aldri fekk tid til å teste i betaen.

 

Witch Doctor var morsomt, men det vart ein veldig passiv spelestil - noko som kanskje er poenget med ein summoner-klasse, når eg tenker over det. Har ein slags plan om å prøve Wizard skikkeleg òg.

Lenke til kommentar

Ja, på det jevne er det ganske greit. Det er i de verste klyngene på 15-20 mobs at det strammer seg til litt.

 

Må innrømme at som barbar har jeg større problemer med enkelt-monstre som er veldige kraftige en store mobos med pinglete dyr, sistnevnte går som kniv i varmt smør med cleave elelr hva det heter.

 

AtW

 

Ja, det kan godt være taktikken min som gjør det. Jeg bruker Frenzy, fordi den bygger fury sinnssykt kjapt, og med seismic slam var tanken at de to skillsa skulle utfylle hverandre. Men seismic slam fungerer egentlig best på litt avstand, så jeg kommer nok til å endre litt på ting. Cleave hadde jeg glemt, så takk for påminnelsen. :)

Lenke til kommentar

Dere som spiller barbar, har dere som meg også stun på 1? Og bruker dual-wield istedetfor 2H?

 

Jeg kan bare ikke se hvordan 2H skal gjøre det bedre, hver gang jeg equipper det så synker DPSn veldig ser det ut til.

 

2 Hander i starter er crap om man ikke finner en sykt bra en. Har ikke funnet en 2 hander som er bedre enn one hander før i lvl 46 og den ble byttet ut 2 leveler senere.

Lenke til kommentar

2 Hander i starter er crap om man ikke finner en sykt bra en. Har ikke funnet en 2 hander som er bedre enn one hander før i lvl 46 og den ble byttet ut 2 leveler senere.

 

Men jeg tenker at skills som er satt til å ta "200%" of weapon dmg må jo funke sinnsykt mye bedre med en 2H?

 

Og noen som vet om armor kun mitigater physical dmg, eller om det også gjelder for poison, fire etc også?

Lenke til kommentar

Har nå testet Diablo 3 gjennom act 1 et par ganger, kommer ikke til og bli kjøp. Føltest akuratt som og spille Diablo 1, og det er mange mange år siden, spill har utviklet seg. Hvordan de kan bruke 10 år på og gi ut noe så likt vet ikke jeg. Hjelper heller ikke at jeg hele tiden sitter og tenker på et annet spill og venter på helgen så jeg kan spille TSW igjen ^^

 

Du er sikkert ikke i målgruppen. De har gjort Diablo 3 så enkelt at alle skal få det til, Activision-Blizzard begynte for 2-3 år siden med å "dumbe down" alt de laget. Det er ingen dybde i spillet, du har 6 knapper å trykke på og thats it.

Utifra det kan du konkludere med at Diablo 3 aldri vil bli vanskelig, det som vil bremse deg ned er dårlige items. Hvis du vet hva du gjør og står fast en plass så kommer du deg ikke videre før karakteren din blir sterkere - for du selv blir ikke noe bedre.

 

Det vanskeligste med Diablo 3 tror jeg blir å unngå lagspikes, syntes synd på de som spiller hardcore og mister helten sin i en lagspike fra Battle.net, eller hvis ISP`en går ned, eller om pcen krasjer eller lignende.

Endret av Pycnopodia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt spilt diablo 3? Det er ikke bare å ha bra gear og bashe løs på alt man finner. Om man ikke dodger abilities motstanderne gjør så dør man nesten uansett. Du fremstår bare som en idiot når du uttaler deg om noe du helt tydelig ikke vet noe om. Ser ikke helt logikken din heller da Diablo 2 stort sett var museknapp 1 og 2 på normal difficulty. Kom tilbake og diskuter om hvorvidt Diablo 3 er vanskelig eller ikke når du har tatt Inferno.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...