Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Akuratt startert med act 3 på barbaren min - digger det så langt. :D

 

 

Hvordan ser jeg MS-en min? Og bruker AH lang tid på å finne ting hos andre, eller er det bare meg?

 

Velger et random item uten å ha satt noe annet enn boots, og den søker i 2 minutter før den enten kommer opp med "no items" eller gir meg 9-10 sider.

 

Det samme skjer hos meg også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VIKTIG

 

kjeda meg lit ti act 2 på nightmare, så vil gå tilbake å ta skeleton king i public

 

får opp varsel at "starting a game with a new quest will overwite your currenet save progress"

 

betyr det at hvis jeg går tilbake til act 1 og skeleton king, så kan jeg ikke fortsatt i act 2 etterpå. at jeg er stuck i act 1, og må fortsette der

Greia e at om du starter på et Quest i act 2 feks. Så kan du trykke "Resume Game" om du vil ta en pause.

 

Men om du går tilbake til et annet quest, så må du starte helt fra begynnelsen av det questet når du skal tilbake til act 2 igjen.

Lenke til kommentar

Virker som om AH er ekstremt tregt for mange nå.

Litt irriterende, startet akkurat på Act 1 etter sk, trengte et par nye våpen, ettersom de jeg hadde bare hadde 30 og 35 i dps. Skal sies at begge hadde + 70 dex og vit, som ga meg litt dmg som munk. Utgjorde vel også ca halvparten av hp'en min.

 

Har ikke sett noen våpen med ekstra wep % dmg, dropper de bare på sener nightmare, hell eller inferno?

Lenke til kommentar

Hadde vært greit om man kunne se hva gjenstanden ville ha kostet dersom man skulle kjøpe den fra en merchant. Men man ser hvertfall "sell value" og det gir jo i det minste en pekepinn.

Hvertfall bra å se at AH har roet seg litt ned nå og at man ikke har så mange useriøse salg lenger, type 900.000 & 20.000.000 buyout for en ring som har en sell value på under 1000 ...

Lenke til kommentar

Hva er/brukes black mushrooms til? Driver å spiller på starter ED, og tester ut hver karakter, og fant brått shroomsa i det første entree i katedralen som deamon hunter... spillt igjennom med 3 andre karakterer uten å finne de, og jeg utforsker hver eneste krok :p

Lenke til kommentar

Hadde vært greit om man kunne se hva gjenstanden ville ha kostet dersom man skulle kjøpe den fra en merchant. Men man ser hvertfall "sell value" og det gir jo i det minste en pekepinn.

Hvertfall bra å se at AH har roet seg litt ned nå og at man ikke har så mange useriøse salg lenger, type 900.000 & 20.000.000 buyout for en ring som har en sell value på under 1000 ...

Sell Value betyr egentlig ingenting. Har et legendary item som har rundt 700 sell value, mens folk kjøper det itemet for 70k+

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Andre som sliter med å disconnecte fra serveren relativt ofte? skjer minst en gang hver halvtime, gjerne oftere også. Checkpoint systemet drar meg ganske langt tilbake av og til, ganske frustrerende

Lenke til kommentar

Hva er/brukes black mushrooms til? Driver å spiller på starter ED, og tester ut hver karakter, og fant brått shroomsa i det første entree i katedralen som deamon hunter... spillt igjennom med 3 andre karakterer uten å finne de, og jeg utforsker hver eneste krok :p

 

Det er en ingrediens til Pony levelen.
Lenke til kommentar

Hva er/brukes black mushrooms til? Driver å spiller på starter ED, og tester ut hver karakter, og fant brått shroomsa i det første entree i katedralen som deamon hunter... spillt igjennom med 3 andre karakterer uten å finne de, og jeg utforsker hver eneste krok :p

*snipp* Det er en ingrediens til Pony levelen.

 

Ahh, thx!

 

Et spm til, er det sånn at dersom jeg kjøper meg hele spillet, så beholder jeg statsa på mine karakterer? er det eventuelt noen form for tidsbegrensning på dette? Leste et sted noe om 30 dager uten å lese veldig nøye, så tror jeg at det kun var snakk om at alle alle får tillgang til starter ed 30 dager etter release?

Endret av dTd
Lenke til kommentar

kjøpte og lastet ned diablo3 idag og testa det ut litt og virker som eit greit spill, er vel lvl 5 nå, men eg trodde at det var online spill hvor man såg alle dem andre som spillte også og kunne snakke og samarbeide osv evnt sloss mot hverandre? gjør man det senere kansje? eller er man helt alene gjenom hele spillet?

Såg ut som man kunne åpne spille sitt for andre men da flommer vel det ikke in med folk heller? blir vel bare dem man gir id til som kan entre ellers vet jo ikke dem andre om den?

Lenke til kommentar

kjøpte og lastet ned diablo3 idag og testa det ut litt og virker som eit greit spill, er vel lvl 5 nå, men eg trodde at det var online spill hvor man såg alle dem andre som spillte også og kunne snakke og samarbeide osv evnt sloss mot hverandre? gjør man det senere kansje? eller er man helt alene gjenom hele spillet?

Såg ut som man kunne åpne spille sitt for andre men da flommer vel det ikke in med folk heller? blir vel bare dem man gir id til som kan entre ellers vet jo ikke dem andre om den?

 

"Join public game". Spill med andre. :)

Lenke til kommentar

Har spilt ganske mye, og har kun hatt 1 DC :)

 

Bank i bordet.

 

Har vel spilt ca 15 timer nå og har nettopp hatt min første DC, men det er strengt talt en DC for mye i et single player spill etter min mening. Hadde nettopp rensket et stort område + et par dungeons -> DC og jeg må starte på nytt igjen i det området. Det er nok til at jeg slutter å spille for dagen hehe. Når det først skal være slik at man må være online så er det checkpoint systemet tragisk dårlig, men det er også det enste jeg har å klage på så langt.

 

Diablo 3 er bare fantastisk morsomt og jeg gleder meg til hver gang jeg får en ny skill og hver gang jeg kan lage noe nytt. Eller bare det å utforske, noe jeg vanligvis ikke har sansen for. Håper det fortsetter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...