Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg er på Act1, Nightmare. - Moro er det, men veldig vanskelig til tider. Har dauet en god del ganger.. Men nå er snart gearet mitt outdated også

Tror jeg nærmer meg sistebossen

 

Ahh takker, jeg gleder meg allerede:)

 

Men spør igjen: hva velger dere av stats på gear? + gold, +xp eller + item drop (i tilleg til stats) ?

Jeg går for HP \ Damage setup. Har litt MF også, slik at jeg gjevner det ut litt. På Nightmare er det viktig med mye armor\hp\damage, spesielt om man spiller mye solo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal gå og legge meg, Forumet kryr av fanboys, Kommer tilbake når folk tenker litt før de skriver,

 

Skal gå til hytta og spille Diablo 3 eehhh wait, det går jo ikke, vel FF 10 remake it is ^^

 

Liker man spiller er man fanboys. Liker man det ikke whiner man. Vi kan heller snakkes når du når puberteten.

 

Den fikk jeg for over 10 år siden.

Og sånner kommentarer viser bare at du er tom for kommentarer som før

Lenke til kommentar

Skulle ikke du gå å legge deg? Idiot. Du er herved godt plantet på ignorer-listen min.

 

Til dere andre: Har dere problemer med disconnects? Har slitt med det lenge, men da jeg startet opp i går kveld fikk jeg spille ganske lenge uten disconnects. Men nå er jeg heldig om jeg klarer å spille i hele fem minutter i strekk. :(

Lenke til kommentar

Skulle ikke du gå å legge deg? Idiot. Du er herved godt plantet på ignorer-listen min.

 

Til dere andre: Har dere problemer med disconnects? Har slitt med det lenge, men da jeg startet opp i går kveld fikk jeg spille ganske lenge uten disconnects. Men nå er jeg heldig om jeg klarer å spille i hele fem minutter i strekk. :(

Var det ikke du som skrev at jeg ikke var ferdig med puberteten ?

 

Også er det meg som blir ignorert ?

Makes no sense

 

Ligger i sengen og koser meg ^^

så teknisk sett sover jeg ;)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke folk som sier spillet er så enkelt? Spiller vi samme spillet? Jeg kan ikke si jeg sliter akkurat, men jeg har da dødd en del ganger, spesielt mot slutten av Act I - en klynge på 4-5 elites + 7-8 andre mobs knerter meg fort hvis jeg ikke passer på eller er uheldig med RNG.

 

Jeg har en figur hvor jeg nesten er ferdig med act 2 (tror jeg) og en som jeg bruker når jeg spiller med madammen som akkurat har kommet til act 2.

 

Jeg har dødd to ganger totalt med begge disse og dette har kun vært pga. enorme lagspikes hvor alt ser ut for å gå bra før jeg plutselig står der med blinkende rød skjerm og dør :( så hvor du tar det fra at det er vanskelig skjønner jeg ikke (Nå spiller jeg kun på første vnskelighetsgrad enda så om du har kommet lengre så vet jeg ikke hvor mye vanskeligere det er)

 

Så om du dør så mye kanskje du burde titte på en annen klasse som passer din spillestil bedre eller se på hvilke items du bruker, kanskje du har dårlig armor?

 

Forøvrig: RNG?

 

 

Edit: Tidligere i dag lå jeg på 40ish, mens i kveld har jeg lugget på 300ish.

Synes det ser ut som om det flyter nesten helt likt og jeg får samme type lagspikes på begge lag forholdene ganske jevnt.

MEGET irriterende

 

RNG = random number generator. Alt som her med tilfeldigheter å gjøre. I mitt tilfelle spiller jeg barbarian, og har funnet ut at Revenge er et bra skill å bruke i klynger. Den er RNG-basert, så hvis jeg har uflaks trigger den ikke over en lengre periode, og da er jeg fucked inni klynga der.

 

Når det gjelder gear så er jo dette også RNG-basert; jeg har enda ikke sett et eneste item med strength på (masse vit, int og dex though).

 

En annen ting som irriterer meg smått er at jeg ofte dør bokstavelig talt rett på siden av en health globe, siden når han først står og slår vil han gjerne fortsette med det. Selv om jeg klikker utenfor klynga i den retningen jeg vil ha ham til å gå, står han fortsatt bare og slår.

 

Dette er jo selvsagt bare en vanesak, og jeg synes på ingen måte det er for vanskelig. Jeg bare kjenner meg ikke igjen i det andre forteller om her.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Jeg har også høy ping 300-600ms :( . Men så har jeg ræva Ice net. Det absolutt eneste internettet jeg kan få her jeg bor.) Fikk med meg at man måtte være online hele tiden, men det tenkte jeg skulle gå greit. Mange andre spill som er slik som ikke er noe problem, så lenge man spiller singelplayer. Men nei da! her skal alt skje på server siden, Slik at det Jæ*** singel player spill skal lagge! Kommer aldri til å kunne spille Diablo III greit jeg da :(

 

Jeg brukte ICE.net i årevis uten problemer, så tror ikke det er det som gjør at du har så høy ping. Men skal ikke si det sikkert.

 

Får se hvordan det blir når ping normaliserer seg for andre også. Normalt har jeg 140 ping i andre spill som world of tanks. Selv om den noen ganger hopper mye høyere der også :(

Lenke til kommentar

Jeg må først si at jeg liker spillet utrolig godt. Det er fantastisk underholdende.

OG så må jeg legge til at jeg vel har opparbeidet meg en enorm kompetanse innenfor emnet: Hvordan starte Diablo 3.

Får så mye "removed from game" at det nesten er komisk. Har prøvd det meste, restart av router, flush dns, etc. Har ingen, eller tilsvarende problem i andre spill av samme type.

Starcraft 2 funker utmerket, wow, swtor, Tera etc.

 

Men her så er det spinnvilt. Telte 12 "removed" på 40 minutter.

 

ja ja, ting kunne vært mye værre. God 17. mai sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg var fast bestemt på å starte en demon hunter som main helt fra start. Nå har jeg en Demon Hunter, Barbarian og Monk på lvl 10, og en Wizard og Witch Doctor på lvl 8. :p

 

Er det ikke bedre å fokusere på én karakter?

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...