Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg så en video(blizzconpress) hvor de sa bl.a(om jeg husker riktig) om at det gikk an å gjøre det, fordi så at det skulle bl.a være enklere med trading blant dine karakteres osv.. Tror man finner vidoen i den andre D3-tråden.

 

Sacred 2 har en kiste hvor vi kan ha alle tingene til karakteren vår som vanlig, pluss en annen del hvor vi kan legge ting for å gjøre dem tilgjengelig for alle karakterene våre. Enklere kan det ikke gjøres. ;)

Lenke til kommentar
Håper at det tar litt lenger tid på D3 enn på D2 før cheats ødelegger spillet, at det kommer til å skje, er nok bare et spørsmål om tid.... Dessverre

 

 

men er ikke bare på open det er flust med cheats? jeg har spilt i en del år og aldri oppdaget cheats på vanlig bnet. første gang jeg så uberdiablo trodde jeg det var cheat da :p men jeg var noob på den tid. jeg har selv cheata på open.. men abre med shadowmaker

Lenke til kommentar
Det var utrolig mye juks på closed battle.net også, i hvert fall da jeg spilte. "Alle" brukte maphack, "itemgrabber" var rimelig normalt og duping stod for utrolig mye av økonomien. Dette var riktig nok før 1.10, så jeg vet ikke hvordan det er nå :)

 

Dette har forbedret seg enormt. Veldig få bruker hacks lenger, sikkerheten hos B.Net er rustet veldig opp siden pre-1.10. :)

Lenke til kommentar

Bots er "kanskje" greit til tider(baalruns). spesielt når det gjelder lvlingen, men ikke når det er første man til 99. For det er jo alltid.. umulig å følge etter når de har grei nok gears til å ta baalruns, spesielt for paladins. ;D

 

Og det med dupes var og er fortsatt bare helt ille!! Det er vel litt av grunnen jeg ikke trader med de jeg ikke aner. Men det har ikke skjedd så langt .. wee ; )

 

 

 

PICKUP? AHH værste cheaten imo. Blir jo tatt før den lander på bakken.

Lenke til kommentar
Det var utrolig mye juks på closed battle.net også, i hvert fall da jeg spilte. "Alle" brukte maphack, "itemgrabber" var rimelig normalt og duping stod for utrolig mye av økonomien. Dette var riktig nok før 1.10, så jeg vet ikke hvordan det er nå :)

 

Dette har forbedret seg enormt. Veldig få bruker hacks lenger, sikkerheten hos B.Net er rustet veldig opp siden pre-1.10. :)

 

Veldig få er vel ikke helt riktig. Grunnen til at det var veldig få som brukte mh for eksempel etter 1.12 patchen er fordi de aller fleste, om ikke alle map hackene som fantes ikke virket mer.

 

Men om du er med på baal runs bruker de fleste mh. Til og me i en gruppe med restricted chat er det folk som brukt mh. De ble naturligvis banna fra chatten.

 

Men dupes, mh og bots dekker kun PvM, man har jo også hacks i PvP. Well chicken hack er jo egentlig PvP og PvM hack, men så har man jo tmc, aa, flash hack, fc og når det kommer til hc, tppk hack. Og om du er i et public duel game lenge nok møter du på en med hacks. Og det er helt garantert. Veldig veldig sjeldent har jeg sittet en kveld og drivet med litt public PvP uten å møte cheaters.

 

Så selv i dag er beskyttelsen mot hacks på D2 mye værre enn den burde vært for et så populært spill. Vi kan alltids håpe at bnet 2.0 for D3 blir bedre med tanke på å forhindre dupes og oppdage bruk av 3rd party programs.

Lenke til kommentar

Det er ein god del juks ute og går på D2 ja, men eg vil ikkje seie at det øydelegg spelet. No veit eg lite om korleis det er med PvP då eg berre spelar PvM, men eg har ikkje sjølv merka nokon nemneverdige negative konsekvensar av juks. Det kan sjølvsagt vere at eg endrar meining den dagen eg tradar til meg ein dupa item som "poffar", men so far so good altså :)

 

Bots er "kanskje" greit til tider(baalruns). spesielt når det gjelder lvlingen, men ikke når det er første man til 99. For det er jo alltid.. umulig å følge etter når de har grei nok gears til å ta baalruns, spesielt for paladins. ;D

 

Nåja, ein bot vil aldru bli så rask som eit menneske :)

Lenke til kommentar
Det er ein god del juks ute og går på D2 ja, men eg vil ikkje seie at det øydelegg spelet. No veit eg lite om korleis det er med PvP då eg berre spelar PvM, men eg har ikkje sjølv merka nokon nemneverdige negative konsekvensar av juks. Det kan sjølvsagt vere at eg endrar meining den dagen eg tradar til meg ein dupa item som "poffar", men so far so good altså :)

 

Bots er "kanskje" greit til tider(baalruns). spesielt når det gjelder lvlingen, men ikke når det er første man til 99. For det er jo alltid.. umulig å følge etter når de har grei nok gears til å ta baalruns, spesielt for paladins. ;D

 

Nåja, ein bot vil aldru bli så rask som eit menneske :)

 

En bot kan være feilfri, det kan ikke et menneske. Vil nok heller si at et menneske aldri vil bli like rask som en bot.

Lenke til kommentar
Nåja, ein bot vil aldru bli så rask som eit menneske :)

 

Faktisk så er de som regel raskere, siden de ikke gjør noen unødvendige bevegelser og tar aldri pause :wee:.

 

Ja får håpe de klarer å gjøre noen gode tiltak for å forhindre duping, maphack, botting og tppk.

 

Faktisk ikke. En bot er ikke alltid like lett å sette opp(ikke at jeg har prøvd), og bots er heller ikke feilfri. En bot er script som kjører, som kan ha bugs. Dessuten en bot som runner baalruns kan ikke samtidig ta chaos for eksempel. Om et team med folk som jobber med å lvle en character vil de mest sansynlig komme mye fortere til 99 enn en bot.

 

Dessuten et team med mennesker kan ordne sånn at charactern som skal lvles kan bruke ondals, og dermed få enda mer exp. Om man virkelig skal ta det lengre kan man også prøve å finne exp shrines i act 1 mens noen andre teleporter til throne.

 

Så selv om en bot ikke trenger pause will fortsatt et ordentlig organisert team med mennesker slå en bot.

Lenke til kommentar
Om et team med folk som jobber med å lvle en character vil de mest sansynlig komme mye fortere til 99 enn en bot.

 

Dessuten et team med mennesker kan ordne sånn at charactern som skal lvles kan bruke ondals, og dermed få enda mer exp. Om man virkelig skal ta det lengre kan man også prøve å finne exp shrines i act 1 mens noen andre teleporter til throne.

 

Så selv om en bot ikke trenger pause will fortsatt et ordentlig organisert team med mennesker slå en bot.

 

Dette som var poenget mitt. Det kan sjølvsagt tenkast at ein kan lage bots som utfører alle desse oppgåvene, men då byrjar det å bli avansert. Botane er ikkje feilfrie dei heller, så eg meiner absolutt at ei organisert gruppe som lvlar i lag vil vere raskare enn ein enkelt bot som køyrer baalruns, stort sett åleine, 24/7. Utan at eg snakkar av personleg erfaring forstår eg det slik at botane også kan døy ein del, noko som betyr svært mykje når du nærmar deg toppen.

Lenke til kommentar
Faktisk ikke. En bot er ikke alltid like lett å sette opp(ikke at jeg har prøvd), og bots er heller ikke feilfri. En bot er script som kjører, som kan ha bugs. Dessuten en bot som runner baalruns kan ikke samtidig ta chaos for eksempel. Om et team med folk som jobber med å lvle en character vil de mest sansynlig komme mye fortere til 99 enn en bot.

 

Dessuten et team med mennesker kan ordne sånn at charactern som skal lvles kan bruke ondals, og dermed få enda mer exp. Om man virkelig skal ta det lengre kan man også prøve å finne exp shrines i act 1 mens noen andre teleporter til throne.

 

Så selv om en bot ikke trenger pause will fortsatt et ordentlig organisert team med mennesker slå en bot.

 

Ikke særlig vanskelig å sette opp en D2 bot, det finnes så mange av dem, og de er ganske så perfekte til det de skal gjøre skal jeg si deg.

 

Har aldri hatt noe erfaring med å prøve å komme raskest til 99 med botting, en ordentlig seriøs gruppe er ekstremt rask og effektiv, bare prøve å bli med på en Hardcore gruppe så ser du hvor effektiv de er.

 

Jeg tenker egentlig på botting for å ta en enkel boss for loot, da er bots langt mer effektiv enn et menneske som skal gjøre samme jobben.

Lenke til kommentar

Tenkt mye på det å lage en bot som runner Pindel, eller hva som helst egentlig. Den løper inn, dreper alt, looter, lager ny game og starter på nytt. Men på run #25 joiner den i steden et game jeg på forhånd har lagd, og står å venter, før boten tommer karakteren for items og logger av.

 

Hadde vært gøy.

Lenke til kommentar

Kjempegøy.

 

Har aldri hatt noe erfaring med å prøve å komme raskest til 99 med botting, en ordentlig seriøs gruppe er ekstremt rask og effektiv, bare prøve å bli med på en Hardcore gruppe så ser du hvor effektiv de er.

 

Ergo, ein bot blir aldri så rask som eit menneske :)

 

Når det gjeld mf'ing kan det vere ein anna sak ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...