Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hvordan klarer folk her inne å gjøre seg opp en mening uten å vite hva faen de to andre klassene er for noe?

 

Dessuten er Paladin dødskjedelig, håper det kommer en til melee klasse ala. swashbuckler eller knight, noen som IKKE fokuserer på holy spells og slik fjas.

 

Ganske lett for meg egentlig. Jeg er en stor fan av RPGs, og spiller så godt som utelukkende rollespill. Jeg spiller alltid magiker, nesten uansett hvilket spill det er jeg spiller. Necromancer var favorittklassen min på D2, men siden han ikke er med i D3, så kommer jeg til å lage meg en magiker igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke det en litt krass påstand allerede før spillet er kommet ut?

Jeg synes at dette ser veldig bra ut foreløpig.

 

 

Nei, det handler nok heller om foretrukken stil.

 

Selv spiller jeg helst en fullrustet kriger med to-håndsverd og tilgang på angreps magi nesten uansett hvilket rollespill jeg spiller, heller på grunn av "feelingen" en av noen egentlig funksjonalitet.

 

Tror jeg skal spille barbarian på Diablo 3. Blir nok fett :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei, jeg ville spille necro for å være kul undeadmann som manet frem skeletter. Får jeg ikke være det, så går jeg tilbake til magikerklassen min. Witch Doctor er bare ikke kul nok.

 

Tenker litt i samme baner. For all del, Witch Doctor kan sikkert vere kjempegreier han og må sjølvsagt prøvast ut, men det blir nok ikkje min første karakter. WD virkar litt som ein småcrazy pyroman som er høg på eit eller anna, ikkje heilt min stil. Men som sagt, han kan vere superkul og for alt eg veit kan han vere min favorittklasse om eit par år.

 

So far:

 

1. Wizard

2. Barbarian

3. Witch Doctor

Lenke til kommentar

Jeg håper for guds skyld de slipper en eller annen paladin liknende karakter... en eller annen warrior med en slags stilig heavenly religion som forer han med overnaturlige krefter.

 

Vi kommer jo som før til å spille nedkommere etter the nephalem, men denne gangen er the worldstone ødelagt, slik at de forskjellige karakterene som er direkte nedkommere etter disse krysningene mellom demoner og engler vil kunne bli ufattelig sterke etterhvert! :D Gleder meg vilt.

 

Kunne lekt tenkt meg å spille en _til slutt_ engleaktig hellig warrior kar :D

 

Eller så blir det wizard, denne karakteren høres også grisemorsom ut. Ser gøy ut teleport-drepe fiendene dine :D Det gjør jo teleporting langt mindre farlig også kanskje .... :D

Lenke til kommentar

Jepp, 2009 er ønsketenkning. Når ble SC2 annonsert? Halvannet år sida ca? Jeg er fornøyd dersom sc kommer ila. sommeren 09. Regner med de kommer til å bruke like god tid på Diablo III så en utgivelse ila. 2,5 år dvs. før jul 2010 vil jeg tro de kan klare. Kan være at, mot formodning, Activision speeder opp utviklinga litt, men vi får håpe Blizzard holder tilbake til de er helt fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...