Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

De på Blizzcon skal være de første som ser det, de så updater ikke sida enda. Stemmer nok, mange screenshots ute av spells og slikt.

 

http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1019

 

Er derimot skeptisk til navnet, Wizard er den mannlige versjonen av en magiker, så hva heter den kvinnlige, Sorceress?

 

Edit: Nå bare bare noen få opp HQ filmer...

 

Edit2: http://www.incgamers.com/Videos/265/Diablo-3-Gameplay

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Etter som jeg skjønner, er bare den kvinnelige versjonen av Wizard spillbar på Blizzcon. Så den kvinnelige versjonen blir nok hetende Wizard med mindre de forandrer det senere...litt rart syntes nå jeg, de burde kanskje valgt et navn som var litt mere 'unisex'. Men bryr meg ikke så mye om det egentlig, går jo ikke noe ut over gameplayet :) sitter på opera mini nå, så gleder meg skikkelig til å få se noen nye videoer + screens!

Lenke til kommentar

La merke til noke litt rart i den traileren til "wizard".

På et tidspunkt ho er i den bobla som blir laga av spellen "Slow Time", blir ho beskutt frå mange vinklar samtidig, og akkurat når dei skal til å treffe ho, HOPPAR HO!

 

Kan det være et nytt fenomen i D3? Hopping rett og slett? :p

*Press space to jump*

Endret av PanzerLoco
Lenke til kommentar
Høhø, ser Blizzard vil få slutt på diskusjonen om at det er for lyst en gang for alle! Den videoen var da riktig så mørk og gritty.

 

Hvem vet, jeg syntes den første gameplay videoen var helt topp, det samme gjelder med traileren + gameplay videoen til Wizard, men det er vel noen som blir å klage på at spells er for flashy og vil gjøre alt grått.

 

Wilson also announced that there will be a hardcore mode for all of you bloodlusting realism players out there as well as 3 difficulty modes like previous in LOD.

 

Yay, fint at det ble bekreftet, blir nok derimot ikke å spille HC før jeg har klart spillet på SC.

 

Diablo III game developers are also marking the overall game economics a high priority as they are developing a system where gold is the main currency and items such as jewels or runes are not. This will defintely keep the game in check and not overflow to a pure mf game.

Yay, gull har faktisk en betydning i D3, blir mye lettere å skaffe/selge items, slipper å henge på d2jsp for å skaffe "forumgold".

 

Håper derimot de øker grensen for spillere i et game, 4 høres alt for lite ut, særlig i PvP.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...