Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diablofans har livechat og rapporterer følgende:

 

- So would you say it's better than the original so far?

 

I would say it's better than eating a mini-powdered donut after you've been reporting gaming news all day for your web site without eating hardly anything because you didn't have the time to wait in the huge food lines for overpriced pizza. So yeah, I'd say it's easily going to be the best Diablo game in the series, and is on target to be the best Blizzard game ever released. Of course, I'm a little biased because I love the series 'n all, but honestly... this is unlike any other game I've played both in terms of fun and impeccable visual presentation.

 

 

- so it didint seem too cartoony for u?

 

The LAST thing this game is, is cartoony. It's simply gorgeous and gory and splattertastic and everything fans of the original two Diablo games could ever want. You will NOT be disappointed, I assure you... and I'm a picky person when it comes to games.

 

 

---

 

Oh lord!

Lenke til kommentar
La merke til noke litt rart i den traileren til "wizard".

På et tidspunkt ho er i den bobla som blir laga av spellen "Slow Time", blir ho beskutt frå mange vinklar samtidig, og akkurat når dei skal til å treffe ho, HOPPAR HO!

 

Kan det være et nytt fenomen i D3? Hopping rett og slett? :p

*Press space to jump*

 

Det som skjer er at det blir castet en knockback effekt på projektilene så de vender tilbake.

 

Skeleton king ser allikevel bare komisk ut ... og vekker langt fra noen uro i meg.... noe jeg håpet han ville... stemmen og lyden matcher ikke det tegneserieaktige utseendet.

 

Jeg synes han så meget bra ut men stemmen og latteren mest av alt var komisk. Håper de får noen bedre recordings enn det de brukte der.

Lenke til kommentar
Diablo III game developers are also marking the overall game economics a high priority as they are developing a system where gold is the main currency and items such as jewels or runes are not. This will defintely keep the game in check and not overflow to a pure mf game.

Yay, gull har faktisk en betydning i D3, blir mye lettere å skaffe/selge items, slipper å henge på d2jsp for å skaffe "forumgold".

 

Håper derimot de øker grensen for spillere i et game, 4 høres alt for lite ut, særlig i PvP.

 

Tja, nå gjenstår det å se hvordan det blir. Ser ikke helt for meg at gull klarer å ta over rollen til gems osv per i dag.

Jeg for en liker måten tradeing er på i dag, du trader item mot item, evt fg eller gems.

Eneste måten jeg ser en bra gametrade på med gull, er noe ligende AH som i wow.

 

Vil uansett bli mf på høyt plan, om de ikke butcher d2 ånden og nekter folk å farme gear/bosser/cash.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint med et AH på b.net, så slipper man å spamme trade channel eller dra til andre forum for å få solgt noe. Det blir spennende å se hva de blir å gjøre med gullet, men mf runs kommer ikke til å forsvinne, for et sted må jo items komme fra.

 

En ting som bekymrer meg er at når man lvlet opp i demoen så kunne man ikke velge stats, en av folkene som driver diablofans var på blizzcon og ble fortalt at det blir automatisk distribusjon av stats. Det var derimot uklart om han mente for demoen, eller om det blir slik ved release, for det er jo helt idiotisk å begrense antall rare/kule builds.

 

En annen ting er at man ikke ser lootet til andre personer i partyet, slik at man ikke kan be en person plukke opp et item hvis man trenger det, og den personen som kan loote ikke gjør det. Får håpe det kommer noen instillinger som gjør at man kan se lootet til alle, for eksempel hvis man holder inne <alt>.

Lenke til kommentar

Hadde ikkje sett dette før no og det var ein svært hyggeleg overraskelse. Ikkje klart å lese over all ny info, men so far har forventningane til D3 berre auka! :)

 

Likar at dei har tatt med nesten samme "slow-time" skill som mothership i SC2 har, for den er berre latterleg kul! :D

Lenke til kommentar
Hm hvilke del/spørsmål var det som ga det boost? ;p

 

edit; Ha likte trade systemet. Hvor de sa at man ikke måtte ha 2 accounts for å trade. hvis jeg ikke hørte feil:S

 

Tradeing av runer, rune + sockets, rune kan byttes hyppig fra våpen til våpen.

Random genererte dungeons (med noen unntak)

Free tradeing for det meste, med unntak av enkelte quest gear (sånn jeg oppfattet det)

 

Mulig AH!

 

Jeg er litt opphengt i sc finale på blizzcon nå, så ja, kan sikkert grave opp litt mer d3 info senere om det er mer "nytt".

Lenke til kommentar

Kan vel kalle meg en hc D2 fan siden vel jau halve barneskolen min gikk i gaming av D2.

 

Jeg har lenge gledet meg til D3.

 

Det er en par ting jeg ser meg skeptisk til om det blir en del av spillet:

 

Autostats:

Vel er ikke akkurat en sucker for builds osv men liker å spesialisere meg best mulig etter min spillestil feks hvis jeg bruker mye mana eller om jeg har lyst å spare opp str til en spesiel item jeg vil bruke osv.

Selv synes jeg at denne "funksjonen" er hentet rett ifra Wow og generelt andre MMORPG's.

Image:

Dette er vel det som er den største diskusjonen. For min mening orker jeg ikke whine og klage men selv må jeg si at ett spill har ett visst image som den burde ta vare på. Forandring er bra men Image er viktig å ta vare på som sakt. Feks hvis Halo 4 skulle bli WWII stil hvis dere forstår. Diablo 3 burde være i det minste tilnærmet det folk husker fra de forrige spill. Min egen erfaring fra D2 er mørk, dyster og trist stemning av verdens ende. Men kan innrømme at det jeg har sett av D3 til idag er ikke langt ifra det men mangler prikken over i'en og det er vel noe man kan kreve når etterfølgeren til ett av verdens beste spill skal lages.

4P per "game":

Dette er vel ja selvforklarende. 4 Players per game? Synes de i det minste kunne holdt slik det var på D2 eller etter min drøm øke til 10 Players per game slik at man kan feks ha en 5 vs 5 pvp match.

Ekstra feature\item\thingy for $

En ting jeg alltids har mislikt er spill der de som faktisk åpner pengeboken får ekstra stuff som den vanlige spilleren ikke får. Det er vel en av grunnene til at jeg la Hellgate: London fra meg(Likte faktisk gameplayet osv men ja) og jeg forbinder det mer med teite online games som spiller i browser osv.

 

Som sakt er jo ikke spillet gitt ut enda men hvis disse tingene jeg har nevnt oventil aktuelle i den ferdige versjonen er jeg nok skeptisk til om jeg kommer til å anskaffe det, noe som er trist siden det er etterfølgeren til ett spill jeg har gledet meg siden første gang jeg gjennomførte D2 og enda mer siden jeg gjennomførte D2: Lod!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...