Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Laffe: Det er blizzard sitt ansvar, når de har lagt opp for mods, å forby dem som de ikke føler passer inn i spillet. Det er ganske mange addons som har blitt banned og flere blir lagt til på listen hele tiden. Igjen så er jeg litt usikker på hvorfor du mener questhelper er så feil, viser deg bare informasjon om questene, og i hvilken rekkefølge du burde ta dem i. Skader det deg at andre bruker denne?

 

Ja, Informasjon om hvor questene ligger... Men bryr deg meg? Nei.

Innlegget var ment for en som motsiger seg selv, haha. Bruker Quest/carbonite, men som sier at MH er juks..

 

 

Foreslår at alle rapporterer folk de treffer på som bruker slikt juks.

Synd at det går på account navn og ikke Navnet på selveste krakteren. ah hadde vært så kult, spesielt wow-spillerene

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok skal forklare bedre hva jeg mente. Ved bruk av maphack så:

1. du finner fortere frem, dermed vil du raskere klare å nå mål i spillet, dermed går du raskere opp i lvl og kommer raskere til høyere nivå og finner bedre items. Det er alltid en konkurranse om å bli bedre enn andre, finne de beste items, nå høyere lvl.

 

Men du er også med å påvirker currency. Ved at du oftere og lettere finner gode items, vil verdien på disse minke, og du vil også ha mulighet til å få bedre gear enn meg, og dermed få et enda bedre forsprang.

 

Det er så stor fordel å bruke MH (juks) at skal en klare å henge med andre som jukser, så er en nødt til å jukse selv. Det er nok derfor det er så mange som bruker det. Så du er nok ikke et enkelttilfelle. Kan jeg ikke få kontonavnet ditt slik at jeg kan rapportere deg med en gang?

 

Foreslår at alle rapporterer folk de treffer på som bruker slikt juks.

 

Så lenge vi snakker om diablo2, så ser jeg ikke helt problemet med at jeg finner raskere frem m.m., da folk med høy lvl allerede er i spillet, og evt kan booste meg om det er ønskelig.

 

Det jeg har forståelse for, er bruk av mh i mf runs. Der er det en klar fordel at man slipper å bruke masse tid på det.

Dette forspranget du snakker om, er vel hovedsaklig om vi starter likt, og kjører en konkuranse oss i mellom, ellers har det heller lite av betydning.

 

Angående currency, så har d2 gull vært verdiløst i mange mange år, man trader item mot item, eller item mot fg (forumgold). Finner ikke items lettere med maphack, dropraten er den samme for meg og deg, men såklart, man bruker mindre tid per meph kill (f.eks) når man slipper å lete seg frem på tur ned. Det sagt, så kan du få bedre drop på de 5 killa du rekker på mine 15, selv om jeg i utgangspunktet har bedre odds.

 

Sist jeg spilte, spilte jeg uten mh, hadde ikke bruk for den, da jeg kjørte lightsorc, og tok dermed ikke meph, de andre bossene jeg farmet var enkle nok å finne veien til med teleport. Men om du føler for det, kan du alltids rapportere *lain *lains *lainz *lainzis. Ligger sikkert endel items på dem fortsatt, da jeg ikke gadd å selge alt for fg når jeg gav meg sist.

 

laffe:

Nå står det som oftest i questen hvor ting er, bare ikke viser det på kartet. Og når det kommer til ban i wow, så banner blizzard folk som bruker mods de mener er cheat. Per dags dato, er ikke questhelper på den listen, du får heller lage en GM ticket der du beskriver moden og hvorfor du ønsker den på ban listen.

 

 

Sånn det ser ut nå, blir vi vel aldri enige, og kanskje greit å gi seg, da dette ikke har så veldig mye med diablo3 å gjøre. Gjenstår å se hvordan blizzard legger opp hele item systemet sitt, og random generering av områder. De har også påstått at gull skal bety noe i d3, så skal bli interesant å se hva de finner på.

Lenke til kommentar
Starcraft II er go for 2009, så da ligger nok ikke D3 så himla langt bak som mange hadde fryktet.

 

Men ble ikke også Starcraft II vist fram for første gang for ca et år sida?

 

Dessuten kan mye fortsatt skje. Blizzard har sakt de ikke slipper ut et spill de ikke er fornøyd med, noe vi fikk se med tanke på Starcraft: Ghost.

Lenke til kommentar
Men ble ikke også Starcraft II vist fram for første gang for ca et år sida?

 

Et år eller halvannet. Vet ikke hvor mange Blizzcons de har hvert år, men... er vel kanskje fler nå siden de har både i Europa, Asia, USA osv...

 

Nå er det jo også to helt forskjellige team som jobber på de forskjellige spillene, så lanseringsdato vil nok varierere, men de vil neppe lansere to spill samtidig av økonomiske årsaker.

 

Vi får antagelig se SC2 i 2009, så da er jeg frekk og tipper D3 til jul 09' - sommer '10.

 

Alikevel en ulidelig lang tid å vente......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...