Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke si at Diablo3 kommer til å ha "Micro-Transaction" dritt, type ala betal 3 dollar for å få tilgang til nye items, eller betal 10 dollar for spesielle items?

 

Det er grunn nok for å glemme D3 for min del, hvertfall online gaming.

 

Enig.. Men jeg tror ikke Blizzard vil ta den retningen, bare se på hva de gjør med StarCraft II. De bare gjør alt bedre. Jeg tror ikke de vil gå i en helt annen retning med Diablo III.

Lenke til kommentar
*snip*

 

En ting jeg alltids har mislikt er spill der de som faktisk åpner pengeboken får ekstra stuff som den vanlige spilleren ikke får. Det er vel en av grunnene til at jeg la Hellgate: London fra meg(Likte faktisk gameplayet osv men ja) og jeg forbinder det mer med teite online games som spiller i browser osv.

 

Kunne du vise til noen kilder på hva dette vil innebære, av all info jeg har sett til nå, er det ikke snakk om forandring i selve gameplayen.

 

 

Sånn jeg har oppfattet det, er det snakk om å betale litt ekstra for tilgang til ekstra funksjoner på bnet. Men de har sagt veldig lite jeg kan vise til konkret på dette. Bare at de ikke ser for seg å fortsette med kun gratis bnet som i dag.

Lenke til kommentar
Morsomt at "alle" klager på å betale litt ekstra for å få flere ting når det er svært få som klager over at vi kan få ekstra ting i Collector's Edition av diverse spill? :p

 

CE gir items uten nevneverdig effekt, hadde det vært uber items i CE så hadde folk klaget som bare det, men akkurat nå så gir CE for det meste bare items som er ganske verdiløs og unyttig etter de første lvlene.

Lenke til kommentar

Greit nok det, men nå har vel ingen sagt noe om hvilke ting vi kan betale for i D3 eller hvor "nødvendig" det er? Ta for eksempel druiden i D2. Ville dere hatt noe imot å betale for å få et annerledes utseende på ulvene? Det høres nok banalt ut, men mange ville faktisk ha gjort det. Å betale for übervåpen vil bare bety at de vil vi skap betale ekte penger for å jukse. Med tanke på hvor mye de gjorde for å stoppe juksing i D2 og med tanke på at D3 vil fokusere mye på co-op vil jeg nok tro de bare snakker om småting vi like gjerne kunne ha fått i en CE.

Lenke til kommentar

Synes de heller kunne slutte å være så grådig og faktisk gi oss flere skins til ulver i en oppdatering enn at vi måtte betale 2 dollar for det. Til slutt kan det blir at du må betale 1 dollar for litt flere effekter på en spell, noe som egentlig bare burde være i en oppdatering.

 

Det er i bunn og grunn en ganske fientlig forretningsmodell.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Hvordan klarer folk her inne å gjøre seg opp en mening uten å vite hva faen de to andre klassene er for noe?

 

Dessuten er Paladin dødskjedelig, håper det kommer en til melee klasse ala. swashbuckler eller knight, noen som IKKE fokuserer på holy spells og slik fjas.

 

Vel som jeg sa, så kommer det an på de 2 siste, for det skulle være 5 hvis ikke jeg husker feil?

Men uansett når det komer til paladin så er det vel smak&behag ? Elsket paladin, men det jeg -___-

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Synes de heller kunne slutte å være så grådig og faktisk gi oss flere skins til ulver i en oppdatering enn at vi måtte betale 2 dollar for det. Til slutt kan det blir at du må betale 1 dollar for litt flere effekter på en spell, noe som egentlig bare burde være i en oppdatering.

 

Det er i bunn og grunn en ganske fientlig forretningsmodell.

 

Men då er jo på ein måte litt av poenget vekke, sidan det er folk der ute som sikkert gjerne vil føle seg litt spesielle ved å kjøpe noko som ikkje alle har. Det vere ein ny ulveskin eller litt kulare effekt på ein spell :)

 

At Paladin ikkje er med bryr meg veldig lite då eg nesten aldri har brukt fyren, og no åpnar det opp for nye spennande moglegheiter! Plagar meg framleis litt av min kjere necrovenn ikkje er med though, spesielt no som dei seier at det vil vere meir fokus på historia til kvar enkelt karakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...