Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Åhhh.. Det bildet der, med brønnen og greiene, får meg til å tenkje på Poisoned Water Supply i Diablo 1

 

Trolig bortsett fra pastell Rosa måne og lilla skygger?.

 

Ja, teletubbieland kvar lzm?

 

Arangaras: Summoner er ein svært bra build til PvM, du burde ikkje ha så store problem med hell. Det vil nok kanskje gå litt sakte til tider, men med litt tolmodighet er alt mogleg :) For å ta übertrist og diabloclone må du ha ganske bra gear, men ellers er det berre å prøve å få så mange skillevels du berre kan!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har endelig funnet noe jeg kan spille til Diablo3 kommer. Prøvde å starte med D2 igjen for ihvertfall førtiende gang, men har kommet til et nivå hvor jeg bare syns det blir kjedelig etter 20min.

 

Så da ble're Titan Quest+exppack. Litt i samme gate som diablo, kanskje ikke samme kvaliteten men dog knallspill som jeg tror vil holde en stund.

Lenke til kommentar

Liker egentlig gameplayet i Diablo2 m/kloner, men må si at jeg hadde sansen for AoC også. Er litt av samme høye tempoet i AoC som i D2 hvis du spiller melee (Dvs alle klassene med comboer).

 

Har en Bear Shaman som enten dauer eller løper videre med full helse etter en kamp. (Du får gjerne 3-4 mobs på deg av gangen, du tar damage i begynnelsen av kampen og får den tilbake mot slutten når du bare har 1-2 mobs igjen).

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Eg har aldri hatt eit forhold til Diablo, men likar både Warcraft serien og Starcraft, så synest Blizzard er veldig flinke. Då Diablo III vart annonsert, tenkte eg "Faen heller, no må eg berre prøve.". Så eg skaffa meg Diablo 2 + exp. packen. Eg har berre kome til 2. akt, men fy fanken, FOR eit spel! Har aldri opplevd makan til historie, eg blir berre sugd inn i den! Las litt på internett om Diablo 1 og, slik at eg kunne setje meg inn i handlinga i nummer 2. Heilt fantastisk! Spelar som Druid, spesialisert som Werebear.

 

Eg prøvde meg fyrst som Necromancer, men etter eg avslutta det og starta det på nytt dagen etter, så stod det at det var noko gale med installeringa og at eg måtte setje inn i Play Disc, som var i. Så eg installerte det på nytt og starta på nytt som Druid. Dataen min stod på i 3 døgn i redsle for at det same skulle skje, men den bråkte så fælt til slutt at eg berre måtte slå den av (den står på soverommet mitt) Men det same skjedde... Nokon som veit problemet? :) Har veldig lyst til å bli ferdig med spelet før Diablo III kjem!

Lenke til kommentar
Skal du virkelig klare å spille Titan Quest + Exp i minst ett og et halvt år til da er du faen meg flink.

 

Vel, kanskje litt å ta i. Men holder nok lenger enn aoc gjorde for meg ihvertfall. Vi får se hvor lenge det holder :D

Etter du er ferdig med Titan Quest, hopp til Baldur's Gate serien, DER har du noe underholdning uten like i 200 - 300 timer.

Lenke til kommentar

Bikkebakke: Det er bra du likar spelet :) Men du seier altså at kvar gong du avsluttar det, så kjem du ikkje inn igjen?

 

Har du nyaste patch? Brukar du Vista?

 

Savane kan du uansett ta vare på, dei ligg i ei mappe som heiter, sjokkerande nok, save. Så du treng ikkje ta det frå byrjinga kvar gong, men det må jo vere veldig irriterande å måtte reinstallere for å spele også :hm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vel dere. Hvis dere skulle fått ett ønske om D3 oppfylt, hva skulle det være?

 

Mitt: At Amazonen/Rogue skulle bli enda heftigere enn i D2lod.

 

Amazon was HEFTIG i en tidligere patch (.08 da GA kunne pierce flere ganger?).

 

Tviler egentlig på ama, siden Blizzard vil la spillerne velge kjønn. Men enn slags rogue er jo mulig.

 

Paladin.. eller noe ala paladin. ;D

Zeal/hammer/Smith-din <3

 

Men vet jo ikke om det kommer eller ikke. men håper/regner med det

 

Ikke ha med pala med mindre den blir balansert!

 

Pala i D2=Høy def, høy res, enkel å skaffe sorb, auto hit attack, unresistable skade, god block uten stor investering i dex og mye liv. Alt i en og samme pakke. -.-

 

Synes necro burde komme tillbake med tanke på Diablo bøkene, og at Blizzard sa de ville legge mer vekt på historien.

Lenke til kommentar
Vel dere. Hvis dere skulle fått ett ønske om D3 oppfylt, hva skulle det være?

 

Mitt: At Amazonen/Rogue skulle bli enda heftigere enn i D2lod.

En Samurai klasse. DET ville ha klikka.

 

Det kunne vært ekstremt kult, men passer ikke helt inn med historien syns jeg. Kanskje en slags klasse som ligner veldig på samurai stilen, men som passer bedre inn? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...