Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som hadde vært kult var om vi fikk en mannlig og kvinnlig utgave av hver klasse.

Nå vet jeg ikke hvor mye man kan definere sin egen karakter, men jeg hadde gjerne sett at man kunne stille på :

 

Høyde.

Sex.

Hårfarge og lengde.

Atletisk, Fet , Slank , tynn.

Tatoveringer.

Piercings.

Kroppsmaling.

Arr.

 

Edit : Ser ut som vi får mulighet til å velge kjønn ja : Two of five classes have been unveiled so far: Barbarian and Witch Doctor.[2][11] Players may choose gender for each class, a change from the fixed class genders in the previous two games.[5] The Barbarian is the only class that Blizzard is planning to bring back for the initial release, but former classes may appear in future expansions.[12]

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Necromancer og de andre klassene fra D2 er bekreftet å ikke returnere i D3 av Lead Designer, Jay Wilson. Vi får kun Barbarian fra gode gamle tider.

 

Har du link på det? Synes det er veldig merkeleg då necromancer er ein veldig viktig karakter i historia.

 

Uansett, lite med oppdateringar på Diablo3.com, nokon som har hørt nokre nye rykter eller liknande? Noko som helst slags ny informasjon?

Lenke til kommentar
Necromancer og de andre klassene fra D2 er bekreftet å ikke returnere i D3 av Lead Designer, Jay Wilson. Vi får kun Barbarian fra gode gamle tider.

 

Har du link på det? Synes det er veldig merkeleg då necromancer er ein veldig viktig karakter i historia.

 

Uansett, lite med oppdateringar på Diablo3.com, nokon som har hørt nokre nye rykter eller liknande? Noko som helst slags ny informasjon?

 

Witch Hunter = Necromancer.

 

Er det så vanskelig å forstå? Ikke sjangs at Blizzard kommer til bruke curse/summoning spells på 2 av klassene sine, de kommer til å bli alt for lik.

Lenke til kommentar
Witch Hunter = Necromancer.

 

Er det så vanskelig å forstå? Ikke sjangs at Blizzard kommer til bruke curse/summoning spells på 2 av klassene sine, de kommer til å bli alt for lik.

 

Kjempe vanskelig å forstå, spesielt siden de har sagt at de vil lage hver klasse unik :p

 

Men noen ser vel ikke skogen for bare trær.

Lenke til kommentar
Er det så vanskelig å forstå? Ikke sjangs at Blizzard kommer til bruke curse/summoning spells på 2 av klassene sine, de kommer til å bli alt for lik.

 

Nei, det er sant, det ville nok blitt for likt necromancer slik vi kjenner han frå D2, men kanskje han kunne tatt ein litt anna retning? Det er mykje interessant ein kan lage ut av den karakteren, sjølv om det å kunne lage ein hær av skjelett naturleg nok burde vere høgt oppe på lista :)

 

Witch Doctor = Necromancer.

 

Og nei, gameplaymessig er dei like, noko som sjølvsagt er det viktigaste for dei fleste, men karakterane er likevel radikalt forskjellige. Eg håpar inderleg vi får ein necromancer i ein eventuell expansion, som gjerne kan vere forskjellig frå han vi har i D2.

Lenke til kommentar

Sant det :) Eg har for all del ingenting i mot WD, eg likar det eg har sett til no veldig godt!

 

Det eg ikkje likar er at necromancer ikkje er med, då eg, nerd som eg er, likar veldig godt historia og bakrunnen til klassen. Ooog at corpse explosion er den mest geniale skillen ever. Får WD den blir eg faktisk litt skuffa :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Necromancer og de andre klassene fra D2 er bekreftet å ikke returnere i D3 av Lead Designer, Jay Wilson. Vi får kun Barbarian fra gode gamle tider.

 

Har du link på det? Synes det er veldig merkeleg då necromancer er ein veldig viktig karakter i historia.

 

Uansett, lite med oppdateringar på Diablo3.com, nokon som har hørt nokre nye rykter eller liknande? Noko som helst slags ny informasjon?

Her.

Lenke til kommentar
Har folk sett denne?

http://www.deriss.net/diablo3/Diablo_3.html

 

En fyr som desaturata og edita teaseren for å gi den mer grunge.

Selv synes jeg iallefall det var direkte trist hver gang de switcha tilbake til oh-happy-joy fargehimmelen fra den dystre editen. Håper de iallefall gjør det mulig å modde det slik for de som vil det.

 

Synes du virkelig det var bedre når det var desaturated? nesten alt ble jo grått og kjedelig. Er så mange tusener som klager på at det er for mange farger, og at det burde være mørkere sånn som D2. Men har du lagt merke til at det er MASSE farger I D2? Første act er jo veldig grønt, med trær og sånt. Catacombs og slike er jo mørkere, men sånn ser det ut til å være i D3 også. Act 2 er lyst nesten over alt, selv i de forskjellige tombsene. Act 3 er jungel landskap, sånt nok noe "mørkere" enn act 1. Act 4 er jo i hell, men fortsatt en del farger. Act 5 er jo genialt. Fjell landskap med snø og sånt, samt "hell" lignende plasser, og frosne caves og sånt.

 

Om alt blir desaturated er det som de i Blizzard sa, det føles ikke ut som du kommer noen vei, fordi alt ser likt ut. Gå fra den ene fargeløse plassen til den andre. Variasjon er bra for et spill, og du føler at du beveger deg rundt i verdenen. Kunne du tenke deg D2 med bare grå, svart, brune og mørke røde farger? Da skal jeg love deg jeg ikke hadde spilt det spillet fortsatt.

 

Som sakt, et spill med svart/hvit farger i omgivelser og noe rødt med en karakter i farger og UI med farger... kjedelig.

 

Dessuten mer eller mindre fjernet han sikten på venstre side av skjermen, Ca 1/7 del av kjermen eller no ble "bort" =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...