Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror mest på D3-ryktene, men når jeg så bildet nå tenkte jeg bare "Ahh, så vi får en 4. spillbar rase i Starcraft II? Digg."

 

At Hybrid titter innomm i StarCraft 2 skal du ikke se bort fra :) Selv sitter og krysser fingrene for Diablo III eller en ny serie fra Blizzard. Warcraft IV er heller ikke å forakte ;)

Lenke til kommentar

Kom ikke som en bombe at det måtte være deg bytex som kom med sånn ;):p

Men jeg tror det er nok nå, xD Hjelper ikke å si det flere ganger.

 

Anyway.. som han ene sa så, vil jo gleden bare bli større.. selvom det vil være DOWN-periode for de fleste fansa xD

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Fordi jeg elsker skadefryd og kunne si "haha jeg hadde rett hele tiden"
Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å tilføre diskusjonen, så kan du holde deg til "Off topic"-kategorien. Selv om diskusjonen omhandler et usikkert tema, er det ingen grunn til å være totalt useriøs.
Lenke til kommentar

Det blir bra uansett hva det er for noe. Men alle krysser selvfølgelig fingre og tær for diablo 3. Og da selvfølgelig som et spill i samme gaten som de forrige, og ikke noe nytt fjas med feilt fokus. Stoler på at Blizzard fixer biffen. Blir spennende imorgen! Når er det de oppdaterer splashen på blizzard.com? I natt en gang?

Lenke til kommentar

Hadde vært herlig om det sto En Taro Adun over hodet til Zeratul, sammen med en dato for offisiell release.

Selv tipper jeg ingen av de mest gjettede hittil.

 

Fordi jeg elsker skadefryd og kunne si "haha jeg hadde rett hele tiden"
Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å tilføre diskusjonen, så kan du holde deg til "Off topic"-kategorien. Selv om diskusjonen omhandler et usikkert tema, er det ingen grunn til å være totalt useriøs.

Han var mer on topic enn deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...