Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den "kanten" vi ser over ligner på hjelmen til Lich King, men mønsteret og formen på den er ulik. For meg ser det mer ut som en del av fjeset enn en hjelm. Det er forøvrig ikke utenklig at Blizzard har endret designet på Lich King.

 

Uansett kan vi ikke fastslå noe ennå, men at det ligner mest på Lich King.

Lenke til kommentar

Er nok det som er meninga. Det blir jo ikke spennende om Blizzard kommer og sier "Å ja btw vi skal annonsere D3 på WWI".

 

Nei, de elsker å kødde med folk, det har de alltid gjort, det er et av kjennetegnene deres. Derfor kaster de ut en haug forskjellige runer som ikke betyr noen ting, drar inn elementer ifra LOST, dog muligens med en connection - "Armageddon Theory" altså "end of days" og krig mellom himmel og helvete, akkurat som Sin Wars legger opp til i D3...

 

Hva pingvinen betyr vet jeg ikke, den er nok bare tull, jeg tror det er tallene som er viktige.

 

Og de fem runene, uansett hva de representerer, kanskje Blizzard som kommer "Full Circle" etter mer enn 10 år med Diablo, former definitivt et pentagram... kanskje et rødt lys begynner å skyte mellom de forskjellige ikonene for å identikere en rekkefølge på spill de har laget eller no. Jeg tror det kan ha noe med intro videon til Diablo 3 å gjøre, og at dette bildet er det første vi får se på announcement på D3, men da som animert video. Og det ligner riktignok på is og på Arthas, men det er fakta altfor obvious... derfor tror jeg det er en frossen fallen engel eller noe vi har å gjøre med her. Kanskje noen nye demoner, eller selve diablo, som klorer seg vei opp ifra helvete og opp igjennom isen på Mount Arreat.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Oi så skuffet du kommer til å bli om det ikke er D3

 

Da gråter jeg... he he neida. Men jeg blir faktisk litt forarget på Blizzard. De har pint og teased Diablo fans så lenge... da tror jeg faktisk de rett og slett hadde gått ut og sagt at det ikke er D3 men noe annet, fordi de vet at Diablo fansen allerede er i dårlig humør, og har de håp om å fortsette franchise så er det ikke lurt å pisse off sin største og mest fanatiske fanbase ;)

Lenke til kommentar
Oi så skuffet du kommer til å bli om det ikke er D3

 

Da gråter jeg... he he neida. Men jeg blir faktisk litt forarget på Blizzard. De har pint og teased Diablo fans så lenge... da tror jeg faktisk de rett og slett hadde gått ut og sagt at det ikke er D3 men noe annet, fordi de vet at Diablo fansen allerede er i dårlig humør, og har de håp om å fortsette franchise så er det ikke lurt å pisse off sin største og mest fanatiske fanbase ;)

 

 

Da er vi to. En annen ting som kan peke i D3 retning er selvfølgelig, det er nylig kommet patch til D2... Patch til ett åtte år gammelt spill. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg blir hvertfall utrolig skuffet hvis øynene viser seg til å vøre Lich King sine. Altså, da tror jeg de fleste blir utrolig skuffet. For det ser jo nesten ut som er kommer til å bli Lich King som kommer opp fra isen ... I og med at han er innestengt i The Frozen Throne, og nå endelig kommer seg ut ved at isen sprekker.

 

Dog så er jo Blizzard flinke til å lure folk, både ved gåter og bilder. Men igjen, hvis det viser seg å være Lich King og WoW, et spill som allerede er annonsert, så er det så helt utrolig skuffende.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Jeg blir hvertfall utrolig skuffet hvis øynene viser seg til å vøre Lich King sine. Altså, da tror jeg de fleste blir utrolig skuffet. For det ser jo nesten ut som er kommer til å bli Lich King som kommer opp fra isen ...

 

Dog så er jo Blizzard flinke til å lure folk, både ved gåter og bilder. Men igjen, hvis det viser seg å være Lich King og WoW, et spill som allerede er annonsert, så er det så helt utrolig skuffende.

 

Må si meg enig der ja. Blir for dumt å fortelle at noe helt nytt skal komme, for så å hype noe folk allerede vet at kommer..

 

Men men, er ikke lenge til vi får se nå. :D

Lenke til kommentar

Sikkert en del som har lest dette alt..

 

Medievaldragon

How much of the book is creation of yours, and how involved is Chris Metzen behind the canon storyline of Diablo: The Sin War Trilogy? Do you think the ramifications of this book impact in the storyline of Diablo 3 the game?

 

Knaak

This is a pure collaboration between myself and Chris Metzen/Blizzard. All that is written is passed by him and the others there. This will be canon and has adjusted earlier info. The ramifications here will be used for any future project ... and I ain't writing for a dead game. :)

 

Deathshade|EU

So ... Diablo 3?

 

Knaak

I am not writing for a dead world ... but a world with dead. 'nuff said!

-- Fra intervjuet med Richard A. Knaak, forfatteren av Diablo: The Sin War Trilogy, Oktober 2006

 

..Ikke bare tyder dette på at vi kan vente oss Diablo 3, men at det faktisk allerede har vært i utvikling en stund! Lov å håpe iallefall..

 

Edit: Glemte å legge ved kilden - http://www.blizzplanet.com/content/601/

Endret av psion
Lenke til kommentar
Sikkert en del som har lest dette alt..

 

Medievaldragon

How much of the book is creation of yours, and how involved is Chris Metzen behind the canon storyline of Diablo: The Sin War Trilogy? Do you think the ramifications of this book impact in the storyline of Diablo 3 the game?

 

Knaak

This is a pure collaboration between myself and Chris Metzen/Blizzard. All that is written is passed by him and the others there. This will be canon and has adjusted earlier info. The ramifications here will be used for any future project ... and I ain't writing for a dead game. :)

 

Deathshade|EU

So ... Diablo 3?

 

Knaak

I am not writing for a dead world ... but a world with dead. 'nuff said!

-- Fra intervjuet med Richard A. Knaak, forfatteren av Diablo: The Sin War Trilogy, Oktober 2006

 

..Ikke bare tyder dette på at vi kan vente oss Diablo 3, men at det faktisk allerede har vært i utvikling en stund! Lov å håpe iallefall..

 

Edit: Glemte å legge ved kilden - http://www.blizzplanet.com/content/601/

 

 

Nice.. :D

 

Dette lover bra.

Lenke til kommentar
Ikke bare tyder dette på at vi kan vente oss Diablo 3, men at det faktisk allerede har vært i utvikling en stund! Lov å håpe iallefall..

 

Tror faktisk det kan ha vært under utvikling så lenge som fem år allerede, og at det er derfor rykter til stadighet har kommet frem, men ingenting har materialisert ifra offentlig hold, og da går man ut ifra at de "bare var rykter". I virkeligheten tror jeg mange av ryktene som verserte i sin tid var sanne, og enten det annonseres eller ikke på WWI nå, så tror jeg faktisk det er i et eller annet stadie av utvikling. Noe annet hadde vært merkelig.

 

Dette er for åpenbart til å være Arthas.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

For å få humøret litt opp:

 

 

Er så utrolig bra. :D Anbefales av alle å se. Bare Blizzard hadde røpet spillet under telefonsamtalen, så hadde det blitt så fantastisk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Har muligens vært postet før, her er et bilde fra diablofans (igjen):

000kiki-46b3b9.jpg

Jeg vet ikke om dette bildet er lage for å matche eller om det er et reellt gammelt "fanart"-bilde. Det ser ivertfall ut til å matche bedre enn Lich King.

Alle de hundrevis av bildene du finner på diablofans er laget i etterkant. Mange som tydligvis er flinke og raske. Men i alle fall, bildet er ikke reelt, men et av mange "ønsketenkninger"...

Lenke til kommentar
Men vi vet ikke hvor mye ressurser Blizzard har brukt på det til nå.

 

Ikke mye. Etter at nesten alle de som lagde Diablo 1 & 2 forlot Blizzard så måtte de sansyneligvis gjøre mye nytt ifra "scratch", og det forklarer også hvorfor det har tatt så himla lang tid å få på plass et Diablo 3. Men med siklende, våte tanker på hvor teknologien er nå så kan vi jo tenke oss hvordan et Diablo 3 kan se ut....

 

For å få humøret litt opp:

 

Han indiske tech support duden visste jo ikke helt hva snakket om da. Veldig åpenbart at de har ekstremt "standard prosedyrer". Men det var interessant når han spurte hvor han hadde fått Diablo 3 Beta ifra he he.

 

Men helt på tampen. Når er det de skal holde konferansen?

 

11.45 i morgen Paris (CET) og norsk tid. Skal visst være live stream derfra.. men jeg tenker meg de streamene blir fort overfylt.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...