Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Diablo, Mephisto, Baal osv. er *DØDE* så vidt vi vet (dog hvordan du dreper noe som allerede bor i helvete og hvor du sender det hen, vites ikke... de dør kanskje aldri permanent, bare transcender). Så om fyren ikke ligner 100% på Diablo (selv om jeg synes han godt kan gjøre det), så er ikke det så himla rart fordi det kan være, det kan være den mest sansynelige karakteren, nemlig demonen Inarius, det kan være datteren til Mephisto, det kan være en av veldig mange av "offiserene" eller barna til Diablo og Baal, fra The Sin Wars. Det kan til og med være en fallen Tyrael!

 

Inarius var ein engel? Dattera til Mepthisto er vel Lilith og ho er jo allereie med i D2, men for all del ja, det kan vere kva som helst. At det er blått kan jo tyde på at det er ein engel og ingen lagar så kule englar som Blizzard!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inarius *var* hvertfall en engel, som mente han var så overlegen og sterk at han bygde sitt eget tempel, tok mennesker til å tilbe seg, og forsøkte å ta seg av Mephisto alene (dvs med sine menneskelige etterfølgere). Han invanderte tempelet til Mephisto (som er I act III) og drepte alle de menneskelige etterfølgerne av Mephisto (personlig trodde jeg når jeg spilte spillet at Mephisto hadde drept alle menneskene som lå der), men han ble fanget, fikk vingene kappet av osv. og ble torturert av Mephisto. Mephisto fikk lov av englene til å beholde Inarius i bytte mot å signere pakten om Sanctuary (at ingen kan angripe himmelen).

 

Inarius derimot, er ikke i blodrelasjon til noen av demonene (Diablo, Baal, Mephisto osv), og har ikke signert pakten om Sanctuary. Han KAN angripe Sanctuary.

 

Krigen kommer til himmelen, folkens...

 

EDIT: Og angående Lillith osv. så ble hun riktignok drept, men da var hun på jorda, så sjelen hennes ble sansyneligvis bare sendt tilbake til helvete eller et annet sted.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Diablo, Mephisto, Baal osv. er *DØDE* så vidt vi vet (dog hvordan du dreper noe som allerede bor i helvete og hvor du sender det hen, vites ikke... de dør kanskje aldri permanent, bare transcender). Så om fyren ikke ligner 100% på Diablo (selv om jeg synes han godt kan gjøre det), så er ikke det så himla rart fordi det kan være, det kan være den mest sansynelige karakteren, nemlig demonen Inarius, det kan være datteren til Mephisto, det kan være en av veldig mange av "offiserene" eller barna til Diablo og Baal, fra The Sin Wars. Det kan til og med være en fallen Tyrael!

 

 

I følge Tyrael selv, helt på tampen av D2, så skulle jo verden gå fullstendig av hengslene dersom denne world crystal-saken ble ødelagt. Og det ble den jo - fåglarna vet hva som kan reise seg fra et eventuelt isøde noen århundrer senere.

Lenke til kommentar

Jepp... worldstone var det som hindret helvete i å omslutte vår dimensjon og jorda, så jeg tenker som så at både jorden er i krig (og at demonene også har tatt menneskelige etterfølgere) og at de bruker forvirringen og en svekket menneskerase osv. til å gå til angrep på himmelen.

 

Det første spilleren må gjøre er kanskje å bannlyse enkelte hoveddemoner ifra jorden, for så å rydde opp i himmelen, for så å dra tilbake til helvete igjen eller no...

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig det er snakk om Diablo III, men det er jo umulig å være sikker pga måten Blizzard drypper info på.

Håper bare det ikke er noe mer til WoW, for da er det ikke interessant for min del lenger.

Jeg føler at Blizzard har "låst" seg litt i "WoW-gropa" i det siste. De er jo noen sinnsykt flinke mennesker, så det ville være en skam om de ikke fokuserte nok på "ikke-wow-relaterte" ting.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg vet ikke om noen har postet denne videoen (beklager hvis):

 

 

Rundt 30 sekunder, helt øverst.

 

Uansett, jeg blir gal av dette. Og jeg blir utrolig skuffet hvis det ikke er Diablo 3. Har ventet på dette siden Diablo 2 ... 8 år er nok tortur.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...