Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NYT BILDE.. OG pentagram teorien FUNKEr!!!

 

 

ust be Diablo.. ;O

Faen i helvete, ikke så sikker på det...

 

Det er Lich King

Sammenlign med bildet du finner her

 

Selv om det er Lich King så har jo Blizzard selv sagt at de skal lansere ett nytt spill!

 

Da er det ikke WotLK eller SC2.

 

Tror egentlig den splashscreenen er bare tull etter å ha fulgt med en god stund, er vel kun for å forvirre oss. Og det er jo Lost tallene som mange har påpekt før meg.

 

Men hvis du tar i betrakning ordet "Lost", så kan man jo si at Diablo har vært Lost siden 2'ern. Og det som andre ser som ett uendelighetstegn, ser jeg som ett 8-tall, altså 8 år etter utgivelsen holdes WWI. Jeg tror ikke det er en tilfeldighet iallefall.

 

De vet at Diablo-fansen ventet lenge nok, og ikke sier seg fornøyd før de får bekreftelse på D3.

 

Diablo 3 VIL bli lansert i helgen! garantert :D

Lenke til kommentar
Diablo 3 VIL bli lansert i helgen! garantert :D

Bra noen klarer å holde motet oppe... Jeg tviler sterkt nå i alle fall.

 

Skulle det ikke være Lich King ser det også veldig protoss ut som mange sier. Tviler i alle fall på at de tryller Diablo ut av tåka...

 

Var veldig optimistisk på dag 2 om D3, men har gått nedover siden. Nå tror jeg ikke lenger på det. Men men, helgen får gi svar. De har i alle fall en gylden anledning på søndag (8-årsdagen siden D2 kom ut) til å gi oss det vi håper på.

Lenke til kommentar
Diablo 3 VIL bli lansert i helgen! garantert :D

Bra noen klarer å holde motet oppe... Jeg tviler sterkt nå i alle fall.

 

Skulle det ikke være Lich King ser det også veldig protoss ut som mange sier. Tviler i alle fall på at de tryller Diablo ut av tåka...

 

Var veldig optimistisk på dag 2 om D3, men har gått nedover siden. Nå tror jeg ikke lenger på det. Men men, helgen får gi svar. De har i alle fall en gylden anledning på søndag (8-årsdagen siden D2 kom ut) til å gi oss det vi håper på.

 

Men StarCraft 2 + WotLK er allerede blitt lansert! De gjorde jo akkurat det samme før de annonserte SC2 ifjor :)

Splashscreenen er kun til for å forvirre oss, og først og fremst for å få absolutt alle fans og tidligere spillere til å følge med!

 

Så selv om Lich King er i midten, kan det hende at de kun forteller datoen for utgivelse.

 

Men jeg siterer ifra Eurogamer

"So you want me to announce the game before our announcement?"

 

Det er ett nytt spill, glem SC2! Glem WotLK!

 

Endelig kommer det vi alle har ventet på, så forbered dere på Diablo 3 folkens! :D

Lenke til kommentar
De siste delene lå skjult i dagens splashbilde. Det ble satt sammen av Yamuu fra Diablofans.

Ser nå at det siste bildet også ligger i dagens CSS fil, men langt nede...

 

Det som er mest interessant er å finne ut hvem som har laget tegningen, og ikke minst hvem han/hun pleier å tegne for!

Kan det se ut som om initialene er ØH?

Endret av Estel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Den pingvingreia ser ut til å være en spøk fra Blizzard sin side. De vet jo så klart at folk sjekker absolutt alt med nettsidene deres for å finne spor etter det nyeste spillet, så jeg tror at det kanskje er et villspor de har laga til der. ;)

Pentagramet er i alle fall fullført med tanke på plasseringen av runene. Men da gjenstår det bare å finne ut hvorfor runene er såpass forskjellig med tanke på spill og hva det blir for en teori dersom det kommer nok en rune i morgen?

Men øynene ser nå ut mer som en Protoss i dag. Og som en lich king som andre har påpekt. Men Blizzard har jo allerede sagt at det er et nytt spill det er snakk om, så hvorfor bruke protoss eller lich king? Med mindre det er en spin-off fra enten WC eller SC. Noe som hadde blitt for mye for min del.

Håper uansett på et helt nytt konsept som ikke er MMORPG og tegneseriegrafikk, men tror aller mest på Diablo og frykter kanskje at det blir et MMO av Diablo-universet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...